Louky van der Put

Reiki 1

Wat is je ervaring?

Heel goed, waren hele fijne dagen

Sandra Geursen

Energetische massage

Heel tevreden

Anniek van Hartingsveldt

Reiki 1

Wat is je ervaring?

Ik vond het super, fijne begeleiding van zowel Toña als Marcelino. Je wordt rustig meegenomen in de verschillende Reiki behandelingen en loopt na twee dagen weg met een bak aan kennis en praktische... Ik vond het super, fijne begeleiding van zowel Toña als Marcelino. Je wordt rustig meegenomen in de verschillende Reiki behandelingen en loopt na twee dagen weg met een bak aan kennis en praktische ervaring. Ik kan deze opleiding zeker aanbevelen!

Sandra Geursen

Energetische massage

Wat is je ervaring?

Ik heb de cursus als heel fijn ervaren. De docenten waren heel liefdevol, gezellig, ervaren, goed in alles rustig uitleggen en voordoen. Er was genoeg ruimte om alles te leren, te zien en te... Ik heb de cursus als heel fijn ervaren. De docenten waren heel liefdevol, gezellig, ervaren, goed in alles rustig uitleggen en voordoen. Er was genoeg ruimte om alles te leren, te zien en te oefenen. Dag 3 was wat zwaarder omdat je wel echt de vermoeidheid kon voelen bij iedereen.
Ik had wel verwacht iets meer innerlijk werk te doen, omdat ik toch van mening ben dat als je energetisch werk gaat doen, je eerst ook zelf wat innerlijk zou moeten doen. Had verwacht dat we daar mee zouden beginnen, of gedurende de dagen.
Ik vond de lunch wat rommelig in waar we konden lunchen en waar niet, één dag moesten we in een (koud) zaaltje op de grond lunchen en dat vond ik niet zo. Ook had ik het wel fijn gevonden als er wat snackjes en fruit was gedurende de dag.
Verder heel tevreden en het heeft mij zoveel gebracht. De locatie is fijn en de opleiding zit goed in elkaar. Ik zou wel graag weten wanneer die ene dag opfriscurus is, denk dat ik dat wel fijn zou vinden.
Bedankt voor deze mooie ervaring! Liefs!

&YOGA met Conchita

Reiki I

Wat is je ervaring?

Bijzonder fijn, warmte en fijne energie. Reiki klinkt nog wat zweverig voor me maar ik voel me anders dus geef het de komende tijd de kans te integreren bij mezelf en ook toe te passen bij andere.... Bijzonder fijn, warmte en fijne energie. Reiki klinkt nog wat zweverig voor me maar ik voel me anders dus geef het de komende tijd de kans te integreren bij mezelf en ook toe te passen bij andere. Deze 2 dagen waren een ervaring op zich en ben ook nieuwsgierig naar wat ik verder nog wil ontdekken op energetisch niveau.
Zeker ook benieuwd naar Reiki II in september ♥

Julie Blocq

Reiki level 1

Wat is je ervaring?

een bijzondere ervaring: ik moet het nog even laten bezinken. Ik ben nieuwsgierig naar hoe het gaat landen bij mij. In augustus ga ik level 2 volgen.

Annette

Reiki 2

positief

Hiske

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Het was weer heel inspirerend, en leerzaam

Energetische massag niveau 1

Wat is je ervaring?

Super fijne ervaring! In 3 dagen veel geleerd ook over mezelf. Voelde als een totale schoonmaak.

Anieska Idema, Libelle Massage

Reiki 1 intensive 1 dag

Wat is je ervaring?

Ik vond het ook intens mijn dag. Maar ook heel bijzonder hoe krachtig de reiki zijn werk deed. En er een trauma werd aangeraakt. Dus dankbaar! Dat ik ben gegaan.
En Karan liefdevol les gaf! En...
En Karan liefdevol les gaf! En ook dat ik jou mocht ontmoeten Tôna!