Sanna Ritsema

Opleiding Medische en Psychosociale basiskennis

Wat is je ervaring?

Ik heb genoten van de volledige opleiding! De docenten waren een verademing en inspirerend. Met heel veel praktijkvoorbeelden ging de stof leven en was het studeren voor de tentamens een stuk... Ik heb genoten van de volledige opleiding! De docenten waren een verademing en inspirerend. Met heel veel praktijkvoorbeelden ging de stof leven en was het studeren voor de tentamens een stuk makkelijker.
De laatste 5 lessen met Wessel en Tona waren zo bijzonder en waardevol. Je gaat de diepte in en maken echt hét verschil hoe je als therapeut tegenover je client zit. Ja, ik kan deze opleiding iedereen aanraden. Het is een verrijking op alle vlakken van mijn leven!

Sharon Share in Balance

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Het waren 2 hele fijn en ontzettend leerzame dagen. Zo interessant en super goede begeleiding. Het leert mij ook heel veel over mijzelf.

Daniëlle Vliegenthart

Reiki 1

Zeer goed

Sandra van Bennekom

Energetisch masseren 1 en 2

In de basis is mijn ervaring goed met hieronder mijn feedback:

Energetisch masseren 2 was met 12 deelnemers wat ik prettiger vond dan met 16 deelnemers zoals in Energetisch masseren 1....
In de basis is mijn ervaring goed met hieronder mijn feedback:

Hierdoor was de Energetisch masseren 2 intiemer en waren de 2 bevlogen docenten nabijer en met nog meer persoonlijke aandacht afgestemd op ons studenten.

De deelrondes in de ochtend mogen naar mijn persoonlijke voorkeur korter, zodat er voldoende tijd is om alle grepen daadwerkelijk te kunnen oefenen met elkaar.
Tijdens energetisch masseren 2 werden de laatste 3 grepen alleen voor gedaan door de docent en was er geen ruimte meer om dit met elkaar te oefenen.
Zo ook bleef er slechts 45 minuten over voor een anamnese en deze uit te voeren. Dit had langer gemogen.

Verder zou ik heel fijn vinden als er na de zomervakantie/in het najaar een terugkom dag kan worden georganiseerd.
Met de net opgedane kennis en een aantal vlieguren, lijkt het mij fijn om alles weer eens door te kunnen nemen/op te frissen/ vragen te stellen met dingen waar je tegenaan loopt.

Met warme groeten, Sandra van Bennekom

Ida

Energetische massage 2

Wat is je ervaring?

Heel positief! Fijne docenten, veilige bedding en hele rijke informatie. Naast het delen van de technieken werden er ook achterliggende principes gedeeld.

S. Durieux

Energerische Massage Advanced

Heel goed!

LNC Huidverbetering

Energetische massage (beide)

Wat is je ervaring?

Wat je allemaal met energie kan doen dat is fantastisch. Mooi om mensen te kunnen helpen en zelf een heerlijk rustige dag te kunnen hebben 😃

Pauline Koperdraat

Energetische Massage 1

Wat is je ervaring?

Ik vond het heel fijn dat we alles konden oefenen en ook zelf konden ervaren. Wel had ik het prettiger gevonden om ook wat meer theorie erbij te krijgen. Het is tijdens de training wel verteld,maar... Ik vond het heel fijn dat we alles konden oefenen en ook zelf konden ervaren. Wel had ik het prettiger gevonden om ook wat meer theorie erbij te krijgen. Het is tijdens de training wel verteld,maar dat kon ik nooit allemaal onthouden. Dus ook een stukje theorie in het naslagwerk had nog beter geweest

Charmène

Stilte retraite in Griekenland

Wat is je ervaring?

Een groot geschenk aan mijzelf waarbij woorden de ervaring tekort doen. De overgave, liefde en zorgzaamheid van Toña en Dora, zijn helend op zichzelf. Aan alles is gedacht, waardoor ik echt kon los... Een groot geschenk aan mijzelf waarbij woorden de ervaring tekort doen. De overgave, liefde en zorgzaamheid van Toña en Dora, zijn helend op zichzelf. Aan alles is gedacht, waardoor ik echt kon los laten. Ik voelde mij veilig en gedragen vanuit Toña's kennis én verbonden met haar diepe weten.

Esther

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Goede cursus zowel inhoudelijk als hoe het gegeven werd. Voor mij geeft Reiki 2 de verdieping die ik nog nodig had.