HBopeners

HBopeners Ook benieuwd naar feedback over de webshop HBopeners? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1596
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen HBopeners met 8.9/10. Gebaseerd op 1596 ervaringen.
Informatie op de site
Het product

Kevin
Kevin

Super product!.

Snoeij Gouda
Snoeij Gouda
Zou u HBopeners aanbevelen?Ja

Na 5 jaar opnieuw bestelling gedaan. opnieuw/ nog steeds een uitstekende service!.

RM

Ik heb gisteren in 2,5 uur de opener geïnstalleerd en ben enorm tevreden. dank zij de optionele riem die 30 euro kost, opent en sluit de poort muisstil. mijn installatie was zeer eenvoudig, maar heb wel een aantal bouten en metalen l-plaatjes moeten bijkopen, alles bij elkaar 12 euro. ik heb namelijk een plafond met holle tegels. ik moet er ook even bijvermelden dat ik zelden doe-het-zelf klusjes doe, ik heb twee linkerhanden. maar de handleiding is enorm duidelijk. ik kocht het 800 model omdat mijn poort circa 90kg weegt. de motor opent/sluit de poort zonder moeite. ook de calibratie was kinderspel. ik had een vraag ivm de backup batterij, en kreeg binnen 10 minuten een antwoord, met voorbeeld foto's! klasse! ik kan geen minpunten noemen, echt een aanrader!.

j.walop
j.walop
Score voor HBopeners:4.5/5

Snel geleverd.

JP vd Pol
JP vd Pol
Zou u HBopeners aanbevelen?Ja

Klasse , een goede beschrijving zodat montage geen probleem is.

Peter
Peter
Zou u HBopeners aanbevelen?Ja

Moet het product nog installeren maar het bestelproces en leveringsproces is prima verlopen.

j.agterbosch

Het loopt als een trein.....goed product......mooie prijs......snelle levering.....+ goeie service met vriendelijke mensen slotsom.....houwen zo!!!!!.

Nico eecloo
Goed (8/10)
Nico eecloo
Score voor HBopeners:4/5
Zou u HBopeners aanbevelen?Ja

Goede service,snelle levering kortom top.

Lisette

Levering was snel, volgende dag, zoals toegezegd op site..
materiaal zat goed ingepakt en was volledig..
montage handleiding op de site is duidelijker (door de foto's) dan die meegeleverd wordt (zijn tekeningen), maar absoluut voldoende..
product ziet er degelijk uit en functioneert prima (langere termijn moet nog blijken)..
contact was telkens vlot en helder. .
prima site, prima product, ga zo door!.

Edwin Mabelis

Snelle leveringen(volgende dag in huis), ik had mijn bedenkingen een beetje voor de prijs. maar het ziet er allemaal heel netjes en degelijk uit. het installeren is een fluitje vaneen cent.

Bedrijfsinformatie

HBopeners is gespecialiseerd in het leveren van complete pakketten voor het automatiseren van uw garagedeur, vleugel hek of schuifhek. Alle garagedeuropeners en hekopeners worden standaard geleverd met twee afstandsbedieningen en bieden u het gemak van een gemotoriseerd open- en sluitsysteem voor uw garage of hek. HBopeners heeft een breed assortiment openers voor uw garage of hek, zodat u altijd een voor u geschikte aandrijving vindt.
Adres
Frankeneng 116 D