Contact
Kwaliteit geleverde werk

Supergoede en vriendelijke service! Onze serre en ramen zijn weer helemaal mooi schoon dankzij Lesly en Steffan.

Op de website staat dat je voor extra opties moet bellen, wanneer je belt wordt je doorverwezen om het online door te geven. Dit is eigenlijk het enige verbeterpuntje.

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goed te horen dat de service naar wens is! Wij nemen het verbeterpuntje mee richting onze telefonie dames, dank voor het doorgeven!

Senno Timmerman van De Kateeker

We zijn erg tevreden over de glazenwassers Lesly en Steffan!
Vriendelijke mannen die de ramen super hebben schoongemaakt.

Ga zo door. We zien beide heren volgende keer graag terug!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goed te horen en een mooie manier om het jaar goed te beginnen. Dank voor de mooie beoordeling!

Zojuist zijn Lesly en Steffan langs geweest om mijn ramen re lappen.
Super goed werk, ramen zijn weer mooi schoon en nog een leuk gezellig praatje met ze gemaak ook.
Jongens bedankt! Zojuist zijn Lesly en Steffan langs geweest om mijn ramen re lappen.
Jongens bedankt!

Gr. Uit Hengelo

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Wij geven het door aan onze jongens, dank voor de mooie beoordeling en fijne Kerstdagen gewenst!

Nelleke

Alles volgens afspraak. Nette, vriendelijke en duidelijke service!

Marleen Willems

Glazenwasser Lesly.

Is een hele vriendelijke man en zeer klantvriendelijk.
En zeer goed in z'n werkzaamheden.

Groeten Janwillem & Marleen

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Dat zijn mooie complimenten om het jaar (bijna) mee te eindigen! Dank voor de 5 sterren!

Christel Klumper

Lesley en Steffan hebben goed werk geleverd. Zijn vriendelijk en klantgericht. Zetten graag een stapje extra voor de klant. Mijn ramen, kozijnen en voordeur zijn weer lekker schoon. Zeer tevreden en... Lesley en Steffan hebben goed werk geleverd. Zijn vriendelijk en klantgericht. Zetten graag een stapje extra voor de klant. Mijn ramen, kozijnen en voordeur zijn weer lekker schoon. Zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Een goed duo, wij geven het door. Dankjewel!

Lesly en Steffan hebben onze ramen en kozijnen perfect schoongemaakt en waren bovendien erg vriendelijk en aardig.
Hans en Christel

Nvt

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Fijn te horen! Wij geven het intern door, dank voor de 5 sterren :-)!

www.opslagruim-haaksbergen.nl

Prima werk van Lesly, wat een held!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Niet alle helden dragen een cape :-)
Dank voor de mooie beoordeling!

Bulduk

Lesly, supersnel en mooi resultaat. Kom zeker weer terug

nvt

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goed te horen, dankjewel!

Monic

Onze ramen en kozijnen zijn weer spik en span. Heel erg blij mee. Lesly, dankjewel en tot de volgende keer!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Daar worden wij ook altijd blij van, schone ramen :-). Wij geven het door aan Lesly!