Rolf Brands

Wij zijn tevreden

Alles prima geregeld

Beste,

Wat mooi om te lezen dat alles prima geregeld was! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen.

Team Rodebak.nl

Container snel geleverd en weer opgehaald

Beste,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van deze beoordeling!

Hetty Bergers

Prima bedrijf, lekker snel.

Beste Hetty,

Bedankt voor deze beoordeling! Wij zien het als topsport dus wij vinden het fijn om te lezen dat onze snelle service door jou wordt gewaardeerd!

Team Rodebak.nl

Telefonisch goed bereikbaar. Afspraken nagekomen.

Beste,

Bedankt voor het plaatsen van de beoordeling! Fijn om te lezen dat je vindt dat wij goed bereikbaar zijn!

Team Rodebak.nl

Erg goed geleverd zoals afgesproken

Beste,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen! En inderdaad, volgens afspraak, zoals het hoort :-)

H.A. Malestein

Werd snel geleverd en na 1 telefoontje gelijk weer op gehaald

Beste H.A.,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling over ons te schrijven!

B Jansen

Snelle service, vriendelijk, meedenkend en behulpzaam personeel.

Beste B Jansen,

Wij vinden het ontzettend mooi dat je ons bedrijf aanbeveelt aan anderen! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven.

Tommy Van der wal

Snel en netjes

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Beste Tommy, Dat je onze website mooi en eenvoudig vindt, vinden wij een enorm compliment! Zonder poespas een container bestellen, en ook nog snel geleverd krijgen, dat is wat wij belangrijk... Beste Tommy, Dat je onze website mooi en eenvoudig vindt, vinden wij een enorm compliment! Zonder poespas een container bestellen, en ook nog snel geleverd krijgen, dat is wat wij belangrijk vinden. Wellicht tot een volgende keer! Team Rodebak.nl

Melanie Bergman

Super levering geplaatst op nette plek

Beste Melanie,

Wat een complimenten, super bedankt! Wij zijn blij dat onze dienstverlening je zo goed is bevallen, wij gaan dus vooral zo door :-)