Contact
Kwaliteit geleverde werk

Vandaag heeft Lesly bij ons ramen weer super netjes gelapt zeker een aanrader.

Gre en

Karin

Dankzij Lesly en Bennie kan ik weer naar buiten kijken en zelfs streeploos schoon, dat lukt me zelf niet! Erg fijn dat je zelf de dag kunt kiezen zonder abonnement!

Kamp

Keurig!! Blij met Lesly als onze nieuwe glazenwasser.

x

Wendels

Prima ervaring.altijd schone ramen door lesly.top glazenwasser!

Geen verbeterpunten

Duking

Lesly is een super aardige en goede glazenwasser. Precies wat je nodig hebt!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Zeg dat niet te hard, zo gaat hij nog naast zijn schoenen lopen :-) Dank voor de mooie beoordeling!

Lesly levert kwalitatief goed werk, is vriendelijk en vrolijk

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Zo kennen wij onze Lesly :-)

Vegter jeans

Net weer een bezoek gehad van de glazenwasser. De ramen zijn weer perfect! Lesly is de gezelligste en beste glazenwasser van Enschede!

nee

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Alleen van Enschede? Dat zal hem tegenvallen :-) Dank voor de mooie beoordeling!

Glazenwasser Lesly laat de zon weer schijnen. Niet alleen door de schone ramen maar ook met een hartelijke lach en fijne service. Graag tot de volgende keer!

Planning

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Kijk, dat zijn nog eens mooie woorden! Dank voor de complimenten, wij geven ze door aan onze Lesly :-)

N de Jong

Makkelijk online te bestellen! Vriendelijke glazenwasser(lesly)! Prima werk afgeleverd! Dik tevreden!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Fijn te horen dat het makkelijk te bestellen is én dat het goed bevalt. Dat zijn de beste combi's!

Handig te boeken via online zonder vast te zitten aan een abonnement. Snel en ook netjes werk geleverd. Goede dienstverlening, vrolijke en vriendelijke glazenwasser, Lesley bedankt!

Site werk niet altijd goed ( via mobiel)

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Wij houden van openheid en duidelijkheid, zonder direct ergens aan vast te zitten! Fijn dat het bevalt en tot de volgende keer!