Frank

1e Ervaring op basis van aktie

Zeer goed werk geleverd door een vriendelijke glazenwasser Lesly, grondig gedaan en streeploos schoon, alles handwerk, denkt mee over de volgende keer, Lesly is de beste glazenwasser welke ik tot nu... Zeer goed werk geleverd door een vriendelijke glazenwasser Lesly, grondig gedaan en streeploos schoon, alles handwerk, denkt mee over de volgende keer, Lesly is de beste glazenwasser welke ik tot nu toe gehad

ronnie Koelen

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Dank voor je beoordeling!

Eliza Bottenberg

Super ervaring en super service!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goed te horen, dankjewel!

A.S. van der Horst

Een fijn bedrijf om producten bij af te nemen. Komen hun afspraken na. Wel vind ik het jammer dat, wanneer je als particulier een 'grote afnemer' bent, je geen korting krijgt.

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Dankjewel voor je reactie. Bij particulieren kunnen wij korting verrekenen, met name bij een grotere afname. Alleen, dit doen wij dan achteraf aangezien wij graag de garantie willen dat er ook... Dankjewel voor je reactie. Bij particulieren kunnen wij korting verrekenen, met name bij een grotere afname. Alleen, dit doen wij dan achteraf aangezien wij graag de garantie willen dat er ook zoveel worden afgenomen.
Dus neem vooral even contact op met de dames via 053-4340404 en vraag even naar Bianca, dan kunnen we vast iets regelen :-)

Patrick Slootstra

Fijn!

Donato Suhre

Super!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Dank voor de mooie beoordeling (en woorden)!!

De Groot

Top service.

N.v.t.

Dankjewel!

Stephan

Snel geregeld en goede service

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Fijn om te horen en wij geven het compliment door aan onze chauffeur :-)!

Anita

Goede service, snelle handelingen.

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Fijn te horen en wij geven het compliment door aan onze telefonistes :-)!

Bar Update

Geweldig

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Dank voor de (mooie) beoordeling!