Nadat ik vol goede moed een container besteld had bij rodebak.nl kreeg ik deze een dag te laat
waardoor ik dus de stratenmakers weer naar huis kon sturen, en ik met 4,5 kuub zand in de tuin...

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Wij gebruiken onze reviews altijd om te kijken wat we in de toekomst kunnen verbeteren. Jammer om te horen dat uw ervaring met ons niet naar wens is geweest. Ik zal dit meenemen en bespreken om ons te kunnen verbeteren in de toekomst.

Ik hoop dat u ondanks de vertraging toch uw tuin naar wens heeft kunnen maken. Hopelijk kunnen we in de toekomst u als klant wel tevreden stellen met onze diensten.

Team Rodebak.nl

Ik had een container nodig ivm emigratie en dat was snel geregeld. Ook toen ik de datum moest veranderen was dit geen probleem en ik kreeg heel snel antwoord op mijn e-mail. Hele persoonlijke service

De bak werd snel geplaatst en opgehaald.

Jessica Gerritsen-van Wilsem Vos

Zeer goed, bak werd snel en netjes geplaatst en binnen 1 werkdag na het plaatsen van de opdracht weer opgehaald. Ook de combi van ophalen van de rode bak en het lossen van zwart zand was top geregeld!

Lansing bouw & timmerwerken

Prima service

Makkelijk te regelen , container netjes gebracht en weer opgehaald. erg tevreden

Alles volgens afspraak gegaan

Druk Druk Drukst