Bouwmontage van Wengel

Mutlu

Ramen zijn snel en schoon gewassen. Echter heb ik een bedrijf genomen omdat ik er niet bij kwam. me kozijnen zijn mega vies. Het vieze water wat van mijn ramen afglijd over de kozijnen hebben... Ramen zijn snel en schoon gewassen. Echter heb ik een bedrijf genomen omdat ik er niet bij kwam. me kozijnen zijn mega vies. Het vieze water wat van mijn ramen afglijd over de kozijnen hebben lelijke zwarte strepen achtergelaten wat ik er niet af krijg en ook omdat ik er niet bij kan ( vandaar dat ik een glazenwas bedrijf koos) er kon even met een doekje langs gegaan worden zodat het geen lelijke vlekken achter zou laten op mijn kozijnen
Ik zou niet weer hetzelfde bedrijf inhuren om meer vlekken te voorkomen
Schone ramen ! Maar wel viezere kozijnen aan over gehouden helaas.... (tenzij het de volgende keer wel schoongemaakt zou kunnen worden :)
Het contact via de mail was uitstekend ik had een vraag en ik kreeg daar razendsnel een duidelijk antwoord op terug !

Ook even omkijken naar de kozijnen. Tenslotte laat je je ramen schoonmaken voor een schoon resultaat. Ramen zijn mooi schoon, kozijnen zijn zo vies dat de ramen ook weer vies lijken...

peter roddenhof

Een hele snelle en goeie service niks op aan te merken

Ronny wesselink

Goed correct bedrijf.

Ingrid Legters

Prima afhanding

Dennis Lubbers

Snelle, goede service!

M De CaluwÄ—

Top service en heel snel

Ferdinand Van der Veen

Bedrijf komt afspraken na.

Beste Ferdinand,
Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling!
Team Rodebak.nl

Verwijs

Super

Enige onduidelijkheid is bij het maken van een afspraak, dat je uit 3 typen woningen kunt kiezen, dit dekt misschien niet altijd de lading. Maar via de chat werd ik snel geholpen!

Beste Verwijs,
Beste Verwijs,
Bedankt voor de beoordeling en het uiten van wat voor jou onduidelijk is. Dit soort informatie helpt ons goed bij het verder ontwikkelen van ons bestelproces. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit zo duidelijk mogelijk over te brengen!
Team Glazenwasser Online

Edwin Wolterinck

Prima snel en vriendelijk

Beste Edwin,
Een erg mooi compliment voor onder andere onze medewerkers, waarvoor onze dank! :-)
Team Rodebak.nl