Contact
Kwaliteit geleverde werk

Super goed werk geleverd, professioneel en ook nog eens leuk in de omgang, Lesly en Bennie top!!

Geen verbeterpunten! Alles was top!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Onze jongens gaan bijna naast hun schoenen lopen :-) Dank voor de 5 sterren!

Bayramoglu

Goed werk geleverd door Lesly

Fijn te horen!

Verwijs

Super! Snel geboekt, mooi op tijd, snel en vakkundig werk van Lesley, top!

Nvt

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goed te horen, wij nemen het compliment mee richting Lesly!

Richard Beune

Wij zijn meer dan tevreden over de glazenwasser. Onze persoonlijke voorkeur gaat altijd uit naar Lesley. Wat een super aardige kerel. Hij werkt heel precies en snel en is altijd in voor een... Wij zijn meer dan tevreden over de glazenwasser. Onze persoonlijke voorkeur gaat altijd uit naar Lesley. Wat een super aardige kerel. Hij werkt heel precies en snel en is altijd in voor een gezellige en persoonlijke babbel. Misschien wel de leukste glazenwasser van Nederland. Tenminste als daar een titel voor zou zijn! Dus vraag naar Lesley.

Geen verbeterpunten. Alles verloopt uitstekend!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Wat een leuke feedback, dankjewel! Wat een goed initiatief, een verkiezing voor de leukste glazenwasser van Nederland! :-)

Supergoede en vriendelijke service! Onze serre en ramen zijn weer helemaal mooi schoon dankzij Lesly en Steffan.

Op de website staat dat je voor extra opties moet bellen, wanneer je belt wordt je doorverwezen om het online door te geven. Dit is eigenlijk het enige verbeterpuntje.

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goed te horen dat de service naar wens is! Wij nemen het verbeterpuntje mee richting onze telefonie dames, dank voor het doorgeven!

Senno Timmerman van De Kateeker

We zijn erg tevreden over de glazenwassers Lesly en Steffan!
Vriendelijke mannen die de ramen super hebben schoongemaakt.

Ga zo door. We zien beide heren volgende keer graag terug!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goed te horen en een mooie manier om het jaar goed te beginnen. Dank voor de mooie beoordeling!

Zojuist zijn Lesly en Steffan langs geweest om mijn ramen re lappen.
Super goed werk, ramen zijn weer mooi schoon en nog een leuk gezellig praatje met ze gemaak ook.
Jongens bedankt! Zojuist zijn Lesly en Steffan langs geweest om mijn ramen re lappen.
Jongens bedankt!

Gr. Uit Hengelo

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Wij geven het door aan onze jongens, dank voor de mooie beoordeling en fijne Kerstdagen gewenst!

Nelleke

Alles volgens afspraak. Nette, vriendelijke en duidelijke service!

Marleen Willems

Glazenwasser Lesly.

Is een hele vriendelijke man en zeer klantvriendelijk.
En zeer goed in z'n werkzaamheden.

Groeten Janwillem & Marleen

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Dat zijn mooie complimenten om het jaar (bijna) mee te eindigen! Dank voor de 5 sterren!

Christel Klumper

Lesley en Steffan hebben goed werk geleverd. Zijn vriendelijk en klantgericht. Zetten graag een stapje extra voor de klant. Mijn ramen, kozijnen en voordeur zijn weer lekker schoon. Zeer tevreden en... Lesley en Steffan hebben goed werk geleverd. Zijn vriendelijk en klantgericht. Zetten graag een stapje extra voor de klant. Mijn ramen, kozijnen en voordeur zijn weer lekker schoon. Zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Een goed duo, wij geven het door. Dankjewel!