Reviews

9.3 / 10
430 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.4/10
Info over verloop order
9.4/10
Snelheid levering
9.4/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
9.4/10
Informatie op de website
8.4/10
After sales
9/10

430 Reviews

Arie den Boon

10/10

Snel en goed advies gekregen, aankoop snel geleverd

Sterke punten

Snel en deskundig

Verbeterpunten of tips

Geen


R9b

10/10

Goed

Sterke punten

Bereikbaarheid, communicatie en service na aankoop

Verbeterpunten of tips

Geen


westen

10/10

Mensen met kennis die een eerlijk advies geven

Sterke punten

eerlijk advies krijgen

Verbeterpunten of tips

geen


Wouter Reuvekamp

9/10

Goed contact. Ook als je vragen hebt krijg je snelle en een duidelijke reactie via de mail. Fijne webshop tegen nette en scherpe prijzen.

Sterke punten

Scherpe prijzen

Verbeterpunten of tips

Nvt


C. Zwinkels

10/10

Prims

Sterke punten

Eindelijk eens een shop die echt de volgende dag levert!

Verbeterpunten of tips

Geen


Edwin

9/10

Goede en snelle levering

Sterke punten

Ook 2e kansjes

Verbeterpunten of tips

Beter controle op defect 2e kansjes (kleine beschadigingen waren niet opgemerkt)


Willem

10/10

Uitstekende ervraing

Sterke punten

Snelle communicatie en antwoord op vragen (via de mail)

Verbeterpunten of tips

Geen


Andre Braakman

10/10

Ondanks vertraging in de levering tevreden

Sterke punten

Voorstel alternatieve oplossingen aangeboden

Verbeterpunten of tips

Blijf klant informeren over leveringstijd


Dtd

1/10

Slecht. neemt geen telefoon op. kan dagen wachten op mails terug en denken niet mee. stelen je geld.

Sterke punten

aanbod

Verbeterpunten of tips

klantenservice en voorwaarden afgrijselijk, je wordt bedrogen.

Reactie Hashop.nl:

Beste klant,
Jammer dat je dit schrijft. Je hebt namelijk buiten de zichttermijn toch je bestelling mogen terugsturen en die hebben we ook netjes terugbetaald. Daarnaast hebben we diverse emails...
Beste klant,
Jammer dat je dit schrijft. Je hebt namelijk buiten de zichttermijn toch je bestelling mogen terugsturen en die hebben we ook netjes terugbetaald. Daarnaast hebben we diverse emails en Whatsapp berichtjes van je beantwoord, omdat je een product van € 39,95 niet aan de praat kreeg. Omdat je er niet uitkwam, boden we aan dat je de bestelling alsnog kon terugsturen. Het product bleek vervolgens ook niet defect te zijn.

Met vriendelijke groet,
HAshop


Privé

2/10

Heel trage levering + verkeerde informatie op hun site

Sterke punten

Geen

Verbeterpunten of tips

Stoppen met kortingen te vermelden die feitelijk bedrog zijn