Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Ytsma

Zeer tevreden met name omdat alles tegelijk gedaan wordt! Kundige cardiologen werken in de Hartkliniek.

Wim F. Abbenhuis

Wat een verademing in vergelijking met een willekeurig ziekenhuis. Afspraken worden op tijd nagekomen, geen lange tijd zitten in de wachtkamer en iedereen is even vriendelijk en voorkomend. De... Wat een verademing in vergelijking met een willekeurig ziekenhuis. Afspraken worden op tijd nagekomen, geen lange tijd zitten in de wachtkamer en iedereen is even vriendelijk en voorkomend. De cardioloog neemt alle tijd, luistert en vraagt door. Ik ben zeer aangenaam verrast.

M vd lee

Zeer positief

Ga zo door

Marije Mostert

Positief. Liu is een kundige specialist en prettig in contact.

Be

meer info geven over hoe er financieel gerekend wordt, dat facturen per behandelperiode (kan dus meerdere maanden omvatten) worden gestuurd, niet zozeer per behandelingsmoment.

Marijke Gosse

Goede ervaring

Ingrid Hoekstra

Persoonlijke benadering. Goed luisteren. Duidelijke adviezen

Kliniek in Friesland

E.L. van Seters-Kemeling

Zeer positief. Maatwerk en menselijkheid in combinatie met de professionele benadering.

1)Telefonische bereikbaarheid, lange wachttijden vaak voordat er contact is.
1)Telefonische bereikbaarheid, lange wachttijden vaak voordat er contact is.
2) Wanneer je als patiënt naar de huisarts terug bent verwezen en na langer dan een jaar weer noodzakelijk een afspraak bij Hartkliniek moet maken, is de wachttijd echt te lang. (2 maanden)
3) Telefonische bereikbaarheid voor spoedoverleg werkt helaas niet zoals verwacht. Huisarts kon niet per direct een cardioloog spreken. Ook het nummer zorgt voor verwarring. Kan de werkwijze bij dit soort situaties in een stappenplan op de website worden vermeld?
Veel dank!

M Jansen

De eerste afspraak ging vrij vlot. Uitgebreid onderzoek gehad, en daarna nog een keer terug om het kastje te halen voor een 24 uurs onderzoek. Daarna ging het minder. Verschillende afspraken werden... De eerste afspraak ging vrij vlot. Uitgebreid onderzoek gehad, en daarna nog een keer terug om het kastje te halen voor een 24 uurs onderzoek. Daarna ging het minder. Verschillende afspraken werden afgezegd, uiteindelijk heb ik weken later telefonisch iemand gesproken die mij kon vertellen dat alles in orde was. Hierna geen vertrouwen meer in de kliniek.

Adrianus Koster

Heb een prettige ervaring mede door de ontvangst en de korte wachttijd en vriendelijk medisch personeel. Cardioloog is zeer vriendelijk en geeft een vertrouwd gevoel. Fijn dat alle onderzoeken in... Heb een prettige ervaring mede door de ontvangst en de korte wachttijd en vriendelijk medisch personeel. Cardioloog is zeer vriendelijk en geeft een vertrouwd gevoel. Fijn dat alle onderzoeken in een ruimte plaatsvind en de uitslagen meteen met je gedeeld wordt.