Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

E. Jacobs-Geleijn

Er werd voldoende tijd genomen voor onderzoek en bespreken van de onderzoeksresultaten.

Gerlsma

Fantastisch

Marvin

Wat een ballentent.

Afspraken nakomen

Zwaan Brouwer - Roggeveld

Goed ontvangen aan de balie. Onderzoeken gehad, en nadien de uitkomst goed en duidelijk aan ons uitgelegd. Het heeft ons gerust gesteld.

Zou ik niet weten. Alles is goed geregeld.

van Gijzen

Heel goed.

Bartsch

Poliklinisch onderzoek omtrent hartritmestoornis, vaststelling van onderliggende oorzaken, voorschrift van medicatie, doorverwijzing voor een uitgebreidere cardiologie in het MUMC. En ook de nazorg... Poliklinisch onderzoek omtrent hartritmestoornis, vaststelling van onderliggende oorzaken, voorschrift van medicatie, doorverwijzing voor een uitgebreidere cardiologie in het MUMC. En ook de nazorg op afstand via email-uitwisseling hebben we als bijzonder soepel en betrokken ervaren.

Cees Boender

Prettige ontvangst en prettige behandeling door al het personeel alsook de behandeld arts

Chris te Riele

Positief. Veel meer een benadering die mij als patient serieus nam en er was aandacht voor mijn verhaal. Dat was ik niet gewend bij de afd cardiologie van het ziekenhuis. Ik werd op mijn gemak... Positief. Veel meer een benadering die mij als patient serieus nam en er was aandacht voor mijn verhaal. Dat was ik niet gewend bij de afd cardiologie van het ziekenhuis. Ik werd op mijn gemak gesteld en dat was ik ook niet gewend

draaijer

Zeer slecht, vergeten uitslag door te geven,de cardioloog sprak stotterend en slecht nederlands, en niet ingelicht dat de vervolg afspraken ver weg zijn

betere comunicatie

R.M. van der Mark

Zeer positief. Rustige omgeving, erg professioneel en aandacht en tijd voor de patient.

Onduidelijk of ik nuchter moest zijn vooraf aan het onderzoek of niet. Geen informatie hierover in de mail noch op de website