Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

K.P.M.vander Meer

Zeer prettige ervaring goed begeleid ook verteld voor de komende operatie

M.h.k.

De behandelingen zijn goed, ik vind de uitleg om bij je dossier te kunnen komen niet erg klantvriendelijk.

Nancy van maris

Perfect, heel fijne cardioloog

Inloggen in gegevens niet mogelijk, diverse malen aangegeven en niieuwe code aangevraagd

G. Tetlaak

Met de arts prima met de financiële afhandeling ben ik niet tevreden

De met een consult gemoeide kosten worden niet duidelijk gecommuniceerd waardoor ik in 1 jaar meer dan €600 moest betalen

Debby

Goed, snel doorpakken. Alleen daarna voelt het wel een beetje als aan je lot overgelaten.

Doe een follow up

foro

Slecht, appende medewerkers achter de balie, en een arts die even snel haar praatje hield en weinig tijd/geduld had voor vragen.

w. Goedhart

Ik krijg een mail waarin staat "onlangs bent u bij de Hartkliniek geweest". Echter dat "onlangs" betreft een behandeling van bijna 9 maanden (!!) geleden. Die ervaring was verder goed. Beter was het... Ik krijg een mail waarin staat "onlangs bent u bij de Hartkliniek geweest". Echter dat "onlangs" betreft een behandeling van bijna 9 maanden (!!) geleden. Die ervaring was verder goed. Beter was het te wachten na mijn volgende behandeling in juni 2024.

Het liefst kom ik met het OV. Echter ik loop wat moeilijk, de loopafstand bleek zo'n 8 minuten vanaf het metrostation. Daarom moest ik met de auto. Ik vroeg me af of het niet mogelijk was om... Het liefst kom ik met het OV. Echter ik loop wat moeilijk, de loopafstand bleek zo'n 8 minuten vanaf het metrostation. Daarom moest ik met de auto. Ik vroeg me af of het niet mogelijk was om eventueel opgehaald te worden met de auto door jullie kliniek. Zou het voor een ouder iemand, zoals ik, wat makkelijker maken. En zou een eindoordeel wel eens een ster meer geven.

Buijs

Ben al jaar niet geweest dus gek dat ik deze feedback krijg om in te vullen. Ook nooit meer reactie gehad nacht mijn laatste afspraak

Stuur feedback eerder