Hardwerecity

Mijn ervaring met deze bedrijven is uitstekend ,gewoon super en aardig šŸ˜» meneer

Ja zeker dat ik een telefoontje met ze hebben genomen en meteen geregeld vriendelijke mensen. Ik zou iedereen dit bedrijf aanbevolen.

Johan

Had een adapter besteld voor een PEAQ C2010 en heb deze keurig met de post binnen gekregen

reageren snel op bestellingen

Marco de Jong

Prima en betrouwbaar en goed product

Dirk Gay

Snelle en conforme levering

Snelle reactie op vraag naar info

kl

Top

betrouwbaar producten en snel levering

Serge

Ko

Snelle levering en prima product

heeft wat ik zoek

Cor Stroober

Supersnel geleverd en het voldoet helemaal aan mijn wensen ook het juiste artikel geleverd top

Levering supersnel en prima prijs

roelof jansen

Perfect

kwaliteit en overzichtelijke website , de keuze is reuze

Gui

Ik had een extra oplader besteld voor mijn nieuwe HP laptop. Alhoewel de bestelde oplader hetzelfde modelnummer had als het origineel, paste de oplader echter niet op de laptop. Heb toen contact... Ik had een extra oplader besteld voor mijn nieuwe HP laptop. Alhoewel de bestelde oplader hetzelfde modelnummer had als het origineel, paste de oplader echter niet op de laptop. Heb toen contact opgenomen, en werd uitstekend geholpen: ze gaven aan dat dat een bekend probleem, aangezien er onlangs een andere oplader op de markt was gekomen met hetzelfde serienummer. Nadat ik aangaf welke laptop ik had besteld, gaven ze aan dat ze wisten welke oplader hier wel bij hoorde, en dat hij direct mijn kant op komt. Heb deze vanmiddag ontvangen en zal morgen de andere terugsturen. Top service!

Communicatie, snelle levering