Marile

Super goede service en super fijne producten

NS

Bestelling kwam pas na 10 dagen en in een enorme doos. Had ook door de brievenbus gepast. Niet zo duurzaam dus. Producten verder ok.

Beste Noortje,
Bedankt voor de review!
Beste Noortje,
Bedankt voor de review!
Heel vervelend te horen dat de bestelling niet goed is bezorgd. Dit is zeker niet de bedoeling dat de bestelling in een grote doos is afgerond. Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.
Ik neem contact met je op hierover om dit samen met je op te lossen. πŸ™‚
Gwen van HappySoaps

Sabine Goezinne Goezinne

Bestelling na 3 weken nog niet geleverd...

Beste Sabine,
Beste Sabine,
Heel vervelend te horen dat je de bestelling niet op tijd hebt ontvangen en de minder goede ervaring hebt gehad met de bestelling. Er was sprake van een vertraging bij het magazijn en ook het postbedrijf. Wij nemen contact met je op hierover om dit samen met je op te lossen. πŸ™‚
Gwen van HappySoaps

M. Bonnie

Deodorant en oilbar

Rob

Erg blij met happy soaps goede producten en had een probleem met een levering, na een telefoontje was t opgelost! πŸ˜ƒπŸ‘πŸ»

ISA-Care

Voor herhaling vatbaar!!

Ellen

Heerlijke geuren en de deodorant is fijn!
Kreeg door de hitte een gesmolten deodorant (helaas werkte in de koelkast zetten niet). Maar werd na 1 mailtje direct een nieuwe opgestuurd!

Mevr. P.A. Geenjaar-Peeters

Na een email gestuurd te hebben dat mijn bestelling al 3 weken onderweg was, kreeg ik onmiddellijk een retouemail met excuses en ze zouden mijn bestelling alsnog verzenden.kreeg het zelfs een dag... Na een email gestuurd te hebben dat mijn bestelling al 3 weken onderweg was, kreeg ik onmiddellijk een retouemail met excuses en ze zouden mijn bestelling alsnog verzenden.kreeg het zelfs een dag eerder, dan werd gezegd

M.Veen

Zeer teleurstellend

Beste Martha,
Wat vervelend te vernemen dat de communicatie niet goed is verlopen. Dit is zeker niet de bedoeling noch de policy. Onze excuses voor dit ongemak. πŸ™
Er wordt contact met je...
Beste Martha,
Er wordt contact met je opgenomen hierover om samen tot een passende oplossing te komen. πŸ’š
Annelies van HappySoaps

Renee

Super slecht!

Beste Renee,
Heel vervelend te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Blijkbaar is er iets niet goed gegaan bij de nalevering hiervan. Onze excuses voor dit ongemak. πŸ™
Er wordt...
Beste Renee,
Er wordt contact met je gemaakt hierover om dit samen met je op te lossen. πŸ’š
Annelies van HappySoaps