Zora Ruyters

Altijd een perfecte ervaring met het gebruik van deze duurzame producten! Mijn haar is er 10x op vooruit gegaan! Een echte aanrader

Ot

Goede service, duidelijke website. Echter shampoo bar is niet geschikt voor gekleurd haar. Tot 2x toe na 3 wasbeurten was de verf vervaagd.

Manouk

Fijne shampoo! Hij maakt mijn haar goed schoon. En voor mij extra belangrijk: Ik krijg er nauwelijks jeuk van, wat ik bij veel andere shampoos wel krijg.

Erna Dunning Slaghuis

Fijne producten en goede service

Hoppy

Heel prettig geholpen door HappySoaps. DHL had na 2x onterecht niet bezorgen de gehele verzending retour gestuurd naar HappySoaps. Na wel even zelf contact gezocht te moeten hebben, heeft HappySoaps... Heel prettig geholpen door HappySoaps. DHL had na 2x onterecht niet bezorgen de gehele verzending retour gestuurd naar HappySoaps. Na wel even zelf contact gezocht te moeten hebben, heeft HappySoaps dit direct opgepakt en een nieuw pakket verstuurd. Binnen 24 uur alsnog de levering mogen ontvangen, erg tevreden met de service.

Van Dantzig

In ,eerste instantie ,foute product toegezonden gekregen , dit werd direct hersteld en mocht t verkeerd geleverde product houden. Hele goede service dus.
De deodorant gebruik ik al en ik doe...
De deodorant gebruik ik al en ik doe er heel erg lang mee en voelt en ruikt prettig.

Renate

Geweldig service 🥳 en heerlijke producten

Uuldersma

Mij zijn ze als klant kwijt,20 april een setje besteld. Tot op heden nog niks ontvangen. Na 3 keer zelf contact te hebben gezocht, want zelf nemen ze totaal het initiatief niet, wacht ik nog steeds... Mij zijn ze als klant kwijt,20 april een setje besteld. Tot op heden nog niks ontvangen. Na 3 keer zelf contact te hebben gezocht, want zelf nemen ze totaal het initiatief niet, wacht ik nog steeds en beantwoorden ze ook mijn berichten niet meer.

Reactie HappySoaps:

Beste Uuldersma,
Bedankt voor de review!
Beste Uuldersma,
Bedankt voor de review!
Wat vervelend te vernemen dat de bestelling en het contact niet naar wens en goed zijn verlopen. 🙁 Dit is zeker niet de bedoeling noch onze policy. Blijkbaar is er iets niet goed gegaan tijdens de communicatielijnen en ook met de bestelling.
Wij nemen contact op met om dit samen met jou tot een gepaste oplossing te komen. 💚
Gwen van HappySoaps

Charon

Super service! Ik had verkeerd besteld en binnen 10 minuten hadden ze dit alweer aangepast. Ik ben helemaal blij met de shampoo. Mijn haar is erg fijn en ik merk dat ik minder snel vettig haar krijg... Super service! Ik had verkeerd besteld en binnen 10 minuten hadden ze dit alweer aangepast. Ik ben helemaal blij met de shampoo. Mijn haar is erg fijn en ik merk dat ik minder snel vettig haar krijg met deze shampoo bars. Gaan langer mee dan een fles shampoo!

Myrna Derksen

Fijne shampoo en zeep, lekkere geurtjes, je doet er erg lang mee, geen lekkende, grote shampooflessen mee op vakantie én ook nog eens lief voor de wereld!