AB

Website werkt niet goed. Eerste keer bestelling die maar niet kwam. Bleek bij jullie in ‘de wacht te staan’ omdat het niet betaald was. Was onduidelijk voor mij. Zelf gaan bellen en uiteindelijk... Website werkt niet goed. Eerste keer bestelling die maar niet kwam. Bleek bij jullie in ‘de wacht te staan’ omdat het niet betaald was. Was onduidelijk voor mij. Zelf gaan bellen en uiteindelijk maar weer opnieuw besteld. Daarna weer een week gewacht.
Probeerde net opnieuw een bestelling te doen. Is niet gelukt. Na iDeal en doorgeven van bank kon niet betaald worden en was mijn ‘mandje’ leeg. Nu niet zo’n zin alles weer opnieuw te bestellen. Jammer.

Maaike de Waard

Erg fijne en goed werkende producten. Via de site besteld en snel verstuurd!

Floortje Scheurwater

Prima, maar helaas telkens vlak nadat ik een bestelling heb gedaan kortingsaanbiedingen. Erg jammer. Dat ontneemt een beetje het plezier van bestellingen doen.

Marjan

Ik moet een review schrijven over producten die ik nog niet eens ontvangen heb.

Hannah Waaijenberg

Ik vind het super producten, en het is veel beter voor je haar zonder dat plastic erin zit en de bodybars zijn ook super ik blijf ook zeker hier bestellen ❤️

Diana

Goede ervaring, goed ingepakt, snelle levering.

A.J.

Prima, ook probleem met bestelling goed opgelost.

Margreet Van Dijk

Blij mee, snelle levering en fijne producten

Natascha Katnik

Bij het plaatsen van de bestelling ondervond ik een probleem op het moment van betaling. Ik heb dan een chat-bericht gestuurd en kreeg onmiddellijk een concreet antwoord en was heel snel geholpen.... Bij het plaatsen van de bestelling ondervond ik een probleem op het moment van betaling. Ik heb dan een chat-bericht gestuurd en kreeg onmiddellijk een concreet antwoord en was heel snel geholpen. De levering is ook correct gebeurd. Nu de producten nog uitproberen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze goed zullen zijn.