Marianne de Boer

Heerlijk ruikende producten Γ©n goed voor mens en milieu.

Beste Marianne,
Beste Marianne,
Fijn om te vernemen dat je de geur van onze producten heerlijk vindt. Onze producten zijn inderdaad goed voor mens en milieu, doordat ze 100% plasticvrij zijn, vrij van palmolie, vegan en met de hand gemaakt worden. πŸ˜‰ Bedankt voor je leuke review! 😊
Xuxa van HappySoaps πŸ’š

CJ Nieuwveld

De bestelling duurde erg lang. Nu na een maand happysoaps shampoo gebruikt te hebben wordt mijn haa r pluizig, statisch en erg slap. Conclusie is stop ermee. Het ziet er wel allemaal leuk uit.

Beste Chris,
Beste Chris,
Bedankt voor je review!
Heel vervelend te lezen dat de bezorging te lang op zich liet wachten en dat je een minder goede ervaring hebt met onze shampoo bar. Onze verontschuldigingen voor het ongemak. Wij nemen hierover contact met je op voor een passende oplossing. πŸ™‚
Gwen van HappySoaps

Katja Elsas

Fijne winkel

Beste Katja,
Leuk om te vernemen dat je onze winkel fijn vindt. Bedankt voor je leuke feedback! πŸ’š
Xuxa van HappySoaps πŸ™‚

Henk Oosterhuis

Het duurt eindeloos oordat je een besteld product ontvangt.

Beste Henk,
Beste Henk,
Bedankt voor je review!
Ik snap dat het leveren van de producten wat langer kan duren. Er zijn twee verzendmethodes, de partijenpost en de 24 uur zending. In het geval van jou zie ik dat je voor de gratis partijen post had gekozen, de levertijd is 5-8 werkdagen.
We nemen hierover contact met je op.
Timera van HappySoaps

Debbie

Het ruikt heerlijk in mijn badkamer, het ziet er zo gezellig uit al die zeepbakje met verschillende bars. Mijn haar voelt dikker, mijn eczeem is verdwenen. Ik ben overtuigd!!

Beste Debbie,
Geweldig dat jouw eczeem is verdwenen na het gebruik van onze bars. πŸ™‚ Hier worden we happy van. Bedankt voor je feedback! πŸ’š
Xuxa van HappySoaps

Heleen

Hele fijne producten! Mijn haar is minder snel vet, makkelijker te kammen en alles ruikt gewoon lekker. Pasgeleden ook een setje aan een vriendin gegeven en ook zij is tevreden 😊

Beste Heleen,
Beste Heleen,
Wat leuk om te vernemen dat jij en je vriendin onze producten fijn vinden en tevreden mee zijn. Heel lief van je geweest om jou vriendin een setje te geven. Bedankt voor jouw leuke review! πŸ˜‰
Xuxa van HappySoaps πŸ’š

Tilly Landa

Vervelende manier van klanten blijven lastig vallen met ongewenste e-mails, ook na herhaaldelijke afmeldingen. Die worden gewoon genegeerd ondanks diverse toezeggingen.

Bri

Tandpasta,deo,douche bar allemaal zeer tevreden over, zal niets anders meer gaan gebruiken !

Noa

Bestellen en bezorging ging prima. De bodylotion bars zijn fijn en de geuren zijn niet te sterk. Helaas droogt de facewash (charcoal) zeep mijn huid uit- die is niet voor herhaling vatbaar.

Had een bestelling gedaan (ruim) voor de kerst. Er ging iets mis, maar toen ik de klantenservice belde werd ik ontzettend vriendelijk en oplossingsgericht geholpen! Zo kreeg ik toch voor de kerst... Had een bestelling gedaan (ruim) voor de kerst. Er ging iets mis, maar toen ik de klantenservice belde werd ik ontzettend vriendelijk en oplossingsgericht geholpen! Zo kreeg ik toch voor de kerst nog een alternatief pakketje binnen :)