M van Boesschoten

Wilde graag een goede shampoobar voor mezelf. Zelf slechte ervaringen met shampoobars van de Holland en Barret en een vegan online shop, van die shampoobars bleef mijn kruin erg vettig. Deze zijn... Wilde graag een goede shampoobar voor mezelf. Zelf slechte ervaringen met shampoobars van de Holland en Barret en een vegan online shop, van die shampoobars bleef mijn kruin erg vettig. Deze zijn echt top. Ik was om de dag mijn haren en doe echt lang met de bar.
Ook mijn vriend heeft goed resultaat na het gebruiken van de anti dandruff shampoo bar. Ontvet, maar droogt niet uit, beter dan andere shampoos.

Ina

Grappige en leuke producten waar je iemand oprecht bij mee maakt! Verder een goede service :-).

Djamilla Breuer

Fijne webshop, goede producten, goed voor de natuur en snelle levering, mooi verpakt en leuke acties

Chiara Cappetti

Super service snel geleverd

Anouk Klootwijk

Zeer goeie ervaringen met HappySoaps. De pakketjes zijn er over het algemeen snel en ik vind het fijn dat ze de post verzamelen om zo het leveren efficienter te maken.
En de shampoobars en...
En de shampoobars en conditioner bars zijn gewoon ongeevenaard. En ik ben ook heel blij met de komst van de specialty bars!

Zora Ruyters

Altijd een perfecte ervaring met het gebruik van deze duurzame producten! Mijn haar is er 10x op vooruit gegaan! Een echte aanrader

Ot

Goede service, duidelijke website. Echter shampoo bar is niet geschikt voor gekleurd haar. Tot 2x toe na 3 wasbeurten was de verf vervaagd.

Manouk

Fijne shampoo! Hij maakt mijn haar goed schoon. En voor mij extra belangrijk: Ik krijg er nauwelijks jeuk van, wat ik bij veel andere shampoos wel krijg.