Sarah Bruin

De deo was even wennen maar het ruikt allemaal super lekker en de soap bars onder de douche schuimen lekker veel. Hele fijne producten, ik zou het zeker aanraden :)

Beste Sarah,
Beste Sarah,
Hartelijk bedankt voor je review! :-)
Super fijn om te horen dat onze Deodorant en Shampoo Bar jou heel goed bevallen! :-D Hartelijk bedankt voor de leuke feedback, dit waarderen we enorm! :-)

Ellen Hendriks

Duidelijk webshop, goede communicatie en snelle levering :-)

Beste Ellen,
Hartelijk bedankt voor je review! :-)
Een tien als score zegt al veel over je tevredenheid. Hartelijk bedankt voor je feedback, dit waarderen we enorm! :-)
Beste Ellen,

Floor

Sinds twee weken gebruik ik een shampoobar van Happysoaps en sinds gister ook de conditionerbar. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er super blij mee ben! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er... Sinds twee weken gebruik ik een shampoobar van Happysoaps en sinds gister ook de conditionerbar. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er super blij mee ben! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er bijvoorbaat mijn twijfels over had, of het wel genoeg shampoo/conditioner af zou geven voor mijn lange haar. Maar ik moet zeggen het heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Geweldig initiatief en een geweldig product!

Beste Floor,
Beste Floor,
Hartelijk bedankt voor je review! :-)
Wat leuk om te horen dat zowel onze Shampoo Bar als Conditioner Bar jou heel goed bevallen! :-D Hartelijk bedankt voor de leuke feedback, dit waarderen we enorm! :-)

Renate Kruijer-Sinnema

Happy Body Bar - Arganolie en Rozemarijn Besteld. Niet goedkoop ,maar echt heerlijke zeep.

Beste Renate,
Beste Renate,
Hartelijk bedankt voor je review! :-)
Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze Happy Body Bar- Arganolie & Rozemarijn! :-D Hartelijk bedankt voor de leuke feedback, dit waarderen we enorm! :-)

Monique

Snelle nette levering

Beste Monque,
Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering! :-D
Hartelijk bedankt voor de leuke feedback, dit waarderen we enorm!...
Beste Monque,
Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering! :-D
Hartelijk bedankt voor de leuke feedback, dit waarderen we enorm! :-)

Esther Lammerse

Mooi concept, snelle levering, ondanks dat ze bulkverzending doen ivm het milieu. De zepen zelf ruiken erg lekker, worden verstuurd en verpakt in gerecycled karton en doen het ondefvde douche... Mooi concept, snelle levering, ondanks dat ze bulkverzending doen ivm het milieu. De zepen zelf ruiken erg lekker, worden verstuurd en verpakt in gerecycled karton en doen het ondefvde douche hartstikke goed! Sinds kort is er ook een conditioner, even wennen, maar na gebruik is mijn haar net zo makkelijk doorkambaar als met mijn oude conditioner. Ik ben helemaal om!

Beste Esther,
Beste Esther,
Hartelijk bedankt voor je review! :-)
Heel leuk om te horen dat zowel onze Shampoo Bar als Conditioner Bar jou heel goed bevallen! :-D Hartelijk bedankt voor de leuke feedback en het kiezen voor een plasticvrijer alternatief! Dit waarderen we enorm! :-)

Anja Otto

Geweldig