Olga

Eindelijk een shop die echt alles waarmaakt.
Perfect op tijd, alles precies zoals op de foto’s, en waanzinnig leuk verpakt.

De mini broodjes!

Monique Vermulst

Super goed. Tijd van levering, het hele buffet en nu ook qua ophalen. Zeker een aanrader.

Heerlijk, goede en verse producten

Lotte

Teleurstelling

Helaas niet geleverd wat we besteld hadden. Gelijk contact gezocht, wat alleen via mail kan, maar vooralsnog geen reactie.

Reactie Hapjesschaal:

Hi,
De schaal die u besteld heeft die kan soms afwijken zoals beschreven bij het product !

Familie renders

Fantastisch, wat waren we verrast , het was echt heerlijk en keurig op tijd geleverd . Echt een aanrader.

Komen tenminste hun afspraken na.

Koosje

Het werd keurig verzorgd bezorgd. Het zag er heerlijk uit en zo smaakte het ook.
De gastvrouw kon lekker meegenieten omdat alles al op tafel stond. Geen gedoe in de keuken.
We doen het...
We doen het vast weer.
Klein minpuntje: de opgegeven ochtendlevering werd (net) niet gehaald. Dit zorgde gelukkig niet voor problemen.

Tjarri

Zeer goed

Alles oogt professioneel. Afspraken worden nagekomen.

Monique Witte

Als je een verpest feest wilt plannen moet je hier de versnapering bestellen. Extra betalen voor levering voor 12.30 uur is zinloos want daar hebben ze geen boodschap aan. Op email wordt eenmalig... Als je een verpest feest wilt plannen moet je hier de versnapering bestellen. Extra betalen voor levering voor 12.30 uur is zinloos want daar hebben ze geen boodschap aan. Op email wordt eenmalig gereageerd dat er overleg is met de leverancier en ze houden je op de hoogte. Daarna valt alles stil en geen tijdige levering. Leverancier reageert niet op mail en beantwoord geen telefoon. Helaas ziet het ernaar uit dat dit feest zo direct niet doorgaat . Uitermate teleurstellend. Klant vooraf alles laten betalen en afspraken niet nakomen.

Geen kunnen constateren

Reactie Hapjesschaal:

monique,
mochten we een probleem op de weg hebben, hoef je de extra kosten niet te betalen , deze heb je ook teruggekregen.
we vragen bij elke vraag of opmerking direct een mail te...
monique,
we vragen bij elke vraag of opmerking direct een mail te sturen.(niet bellen zoals aangegeven)
we waren een klein uurtje later en hebben de bestelling bezorgd.
jammer dat u deze review plaats voordat de hightea bezorgd werd, wel leuk dat u vertelde dat de hightea erg goed bevallen is

Fam van Beek

Alles was top! De hapjes waren erg lekker en het zag er superleuk uit. Een echte aanrader!

Alles was precies zoals op de site staat vermeld

ivo van carglas

Hier word je nu helemaal blij van, wat zag het er geweldig uit en het was erg lekker.

veel en oprijd geleverd.
leuke dienst

cecile uit oud gastel

Onze surpriseparty was geslaagd dankzij jullie!
goede en duidelijke levering .
het hapjes en broodjes buffet is echt een aanrader.

alles klopt en is allemaal heel duidelijk.