Dual moters

Echte verse hapjes en mini broodjes Mooi gepresenteerd.

Veel voor je geld , en altijd even vers

Desiree

Netjes op tijd geleverd en duidelijke track and trace.
Vers en leuk verpakt .
Fijn dat je niet hoeft te koelen

Duidelijke webwinkel en zeer verse producten

Han

Heerlijk vers en het ziet er prachtig uit.
Perfecte levering .
Lekker gekruid niet van de flauwe , heerlijk

Uitstraling hoeveelheid en bestelgemak

De meiden van kano vereniging kafun

Iedereen aan te raden, we hebben genoten van de hightea!
Het ziet er prachtig uit

Betaalbaar , gratis bezorgd, het oog wil ook wat !

anouska

De hapjes en mini broodjes waren super lekker, ook wij zaten in de wagen met de problemen , maar hebben ons prima op de hoogte gehouden en prima oplossing geboden.

ik zou het iedereen aanbevelen

Bakker

De slechtste service ooit. De schaal werd ongekoeld pas om 20.30 geleverd. Vieze pannen, bestelling niet compleet.
Of de hapjes niet lekker waren omdat het de hele dag in een ongekoelde wagen...
Of de hapjes niet lekker waren omdat het de hele dag in een ongekoelde wagen heeft gezeten met een.buoten temperatuur van 30 graden, geen idee. Mensen die ziek zijn een dag later
Veel geld voor bagger.

Reactie Hapjesschaal:

beste familie, er kan echt iets gebeuren onderweg waar de levering hinder van ondervind.
we zijn onderdeel van het verkeer, we waren idd te laat, maar ook bij andere gezinnen in amsterdam, die baalden ook maar hebben nog ergens begrip. (zoals je hier uit lezen) de rest van de aantijgingen zijn emotie , we bezorgen altijd gekoeld.

Vivian

Alles was prima geregeld! En onze gasten hebben genoten van de heerlijke hapjes.
Misschien een tip.....bij de hapjes vermelden wat het is (zeker broodjes)

Enzlin

Super geregeld, en erg lekker

Super levering, op tijd, handig klaar te zetten

diederik en tukje

Best spannend de eerste dat je besteld, wij zijn fan!

leuke shop leuke mensen en prima hapjes die er ook nog eens fantastisch uit zien.

arie de vries

Zaterdagavond een te late levering hier in Amsterdam wegens omstandigheden, niet leuk , kan gebeuren,
prima opgelost door dit bedrijf en gaan zeker weer bestellen.

wat was het veel, meer dan je zou verwachten.
alles lijkt op de foto's