gemeente deventer

We hadden de tafel besteld met het kartonnen frame en iedereen as verbaasd hoe mooi het eruit zag!
schitterend en veel

de smaken en de hoeveelheid en vers

angelika

Wat een leuke ervaring! enorm blij ,met de geleverde hapjes.
heerlijk van smaak en het zag er geweldig uit.

alles

Lapien

Genoten van de lekkere hapjes, alleen maar complimentjes gehad.
Stellage(bruin hout) niet gebruikt maar ook niet gemist. De tafel stond helemaal vol!
Een half uur op 1 om te verwarmen,...
Genoten van de lekkere hapjes, alleen maar complimentjes gehad.
Een half uur op 1 om te verwarmen, klopte bij ons niet helemaal. Moet iets langer. Misschien wat water in de pan?
Mini tompoesjes niet handig, roze glazuur blijft aan het plastic plakken.
Toch heel tevreden en de volgende keer komen we graag weer terug. Levering en service en mailcontact van te voren waren prima!

Lekkere hapjes, heel compleet, zowel zoet als hartig en de goede service!

fam uit nunspeet

Heerlijke hapjes en broodjes
ziet er goed uit en zo smaakte het ook

hippe uitstraling en duidelijke website

CTK urk

Hier besteld op Urk , heerlijke hapjes lekker gekruid en heel erg vers dat proef je direct

Alles gaat erg gemakkelijk, Leuke verpakking en best veel voor je geld

remon

What you see is what you get! fantastische ervaring leuk bedrijf

ziet er heel leuk uit en de smaken vers en voortreffelijk

YM

Zeer smaakvol eten! Verse kwaliteit. Indien je het eten echt op tijd wilt hebben, kies dan voor het betalen van €15 extra. Bezorging staat tussen 8.00 en 18.00, met een indicatie van levering... Zeer smaakvol eten! Verse kwaliteit. Indien je het eten echt op tijd wilt hebben, kies dan voor het betalen van €15 extra. Bezorging staat tussen 8.00 en 18.00, met een indicatie van levering middels een track and trace. Levering loopt dus echt flink uit! Uiterlijk zouden wij het eten om 19.30 hebben…. Stress! Neem geen risico en betaal voor op tijd bezorgen.
Wij wachten 3 weken na ons feestje nog steeds op het ophalen van de spullen waar het eten op geserveerd kon worden. Heb je weinig ruimte in huis dan staan de spullen wel een flinke tijd in de weg.

Smaakvol en kwalitatief lekker eten. Origineel en geweldig om feestelijk neer te zetten.

Henk Simons Trend Artikelen

Wij hebben een hapjes schaal van 189 besteld. Deze werd keurig op tijd geleverd. Bij het opdienen in de verdeelbak zag alles er keurig uit. Gedurende mijn verjaardag werd er door iedereen lekker van... Wij hebben een hapjes schaal van 189 besteld. Deze werd keurig op tijd geleverd. Bij het opdienen in de verdeelbak zag alles er keurig uit. Gedurende mijn verjaardag werd er door iedereen lekker van gegeten. Echter was er iemand die opmerkte dat er een beschimmelde gehaktbal bij zat. We zijn toen acuut gestopt met het nuttigen van de hapjes, om te voorkomen dat er nog meer beschimmelde producten zouden zijn. Dit vonden wij heel erg jammer, maar we moesten voorkomen dat er mogelijk mensen ziek zouden worden.

betrouwbare levering, goede uitstraling, ruim voldoende

Reactie Hapjesschaal:

hi henk, de betreffende gehaktballetjes waren gevuld met blauwe kaas, zo jammer hoe dan de reactie is......we doen zo ons best..... de meiden van hapjesschaal.nl

Sandra Almere -hout

We zijn nog steeds enthousiast!
Bedankt voor de heerlijke versnaperingen .
Lekker vers en veel

Alles een dikke prima.

Partou Amsterdam

We hebben een happy hightea besteld voor 21 dames.
Het was de beste die we ooit gehad hebben(we doen dit elk jaar)
Verse broodjes wraps en hapjes.
Ook zoethout verse gember honing...
We hebben een happy hightea besteld voor 21 dames.
Het was de beste die we ooit gehad hebben(we doen dit elk jaar)
Verse broodjes wraps en hapjes.
Ook zoethout verse gember honing limoen en kaneel .
Schattig verpakt

Word heel veel zorg aan besteed , mooi verpakt en 3 dozen vol .
Verser dan vers.