elias en norman

Op aanraden van een vriendin dan ook maar over stag gegaan.
we hebben er geen spijt van gekregen , hapjesschaal.nl bedankt voor al het lekkers

leuk versierd , vers , en lekker stevige smaken.

de meiden van de schietbaan soest

Happy!! voelde we ons na al het lekkers dat we kregen voorgeschoteld . zalig en het zag het lekker uit.

het was echt heel veel , iedereen aan te raden

didier

Het hapjes en tapasbuffet besteld , iedereen was erg onder de indruk en hebben reeds ook al bij jullie besteld .

wat een heerlijk geheel.

RTL 4

We bestellen voor onze vandaag altijd bij hapjesschaal.nl
en zoals altijd een succes. komen altijd hun afspraken na.

lekker, lekker en lekker!

maria en jan

Onze high tea was net zo mooi als op de foto, en het smaakte ook nog eens erg voortreffelijk. een lust voor het oog en de maag

het was erg veel we konden er wel 2 dagen van eten

bjorn en anita

Wederom ook deze keer weer super.
verser ga je het niet vinden.
de mini hamburgers zijn onze favoriet

altijd vers en op tijd geleverd.

sonja koog aan de zaan

Heerlijk genoten van het grote hapjesplateau, op tijd geleverd en erg vers

het oog wil ook wat, erg veel de prijs ga zo door

Bianca

Helaas een zeer slechte ervaring!
Helaas een zeer slechte ervaring!
We hebben een ochtend bestelling geplaatst voor de babyshower van mijn dochter. Rond 10 uur pas een melding dat de bestelling later zou komen tussen 12 en 15.00 ongeveer
Kontakt opgenomen om aan te geven dat dat te laat is, gezien de high tea om 12 uur zou starten en the mom to be zou arriveren. Helaas geen kontakt meer kunnen krijgen en de high tea is nooit gekomen. Geen excuses ontvangen en na een wat mail verkeer wel geld terug gekregen maar nog geen excuses. We hebben extra kosten gemaakt om alsnog de babyshower te laten slagen en niet dankzij hapjesschaal. NL schande om je klanten zo te laten zitten!!

Reactie Hapjesschaal:

bedankt voor je bericht.
het is als volgt gegaan, we hadden vertraging en hebben dit via track and trace aangegeven.
we zitten nu eenmaal op de weg.
we hebben de hightea niet meer...
bedankt voor je bericht.
we zitten nu eenmaal op de weg.
we hebben de hightea niet meer geleverd omdat u aangaf het niet te accepteren.
excuses maken we altijd mits zoals op site vermeld de communicatie verveld word.
probeer altijd respectvol te blijven.
iedereen zal dit erkennen.

de dames van het meugien

Onze high tea XXL was idd heel groot! een dikke pluim

ziet er erg mooi uit het paste maar net op onze tafel.

gemeente deventer

We hadden de tafel besteld met het kartonnen frame en iedereen as verbaasd hoe mooi het eruit zag!
schitterend en veel

de smaken en de hoeveelheid en vers