van der schaaf

Leuke site en heerlijke hapjes, we hadden et grote plateau besteld.

erg aantrekkelijk alles

jet

Hier is oosterhout is een hightea bezorgd en het was geweldig.
een enorme etagere werd erbij geleverd.
een lust voor het oog.
lekkere smaken en groot diversiteit

het geheel en de nette bezorging

linda

Onze hapjes en mini broodjes zijn perfect op tijd bij ons bezorgd,
het zag er super uit en het was heerlijk .

onze gasten waren verbaasd hoe mooi het er uit zag

Hans Wehren

Voor een feestje thuis belegde broodjes besteld. Volgens de site altijd bezorgd tussen 0800 en 18.00 uur. Vergeet het maar! Uiteindelijk om 20.20 geleverd. Inmiddels maar alternatief eten laten... Voor een feestje thuis belegde broodjes besteld. Volgens de site altijd bezorgd tussen 0800 en 18.00 uur. Vergeet het maar! Uiteindelijk om 20.20 geleverd. Inmiddels maar alternatief eten laten bezorgen voor de gasten. De doos die aankwam was volledig nat en ingezakt. Een schaal met broodjes was volledig geplet. Zag er niet uit. Uiteraard gereclameerd tot drie keer toe. Geen reactie laat staan een oplossing. Nooit meer dit bedrijf voor mij. Als er wat mis gaat zijn ze niet thuis.

Reactie Hapjesschaal:

uw bestelling komt niet voor in ons bestand . fake helaas

lieke en samuel

De maandaanbieding besteld voor afgelopen zaterdag , de burgers zijn superlekker.
erg handig om op te warmen.

groot plateau! duidelijke site

jeu de boules naaldwijk

Met ons team heerlijk genoten van het bites buffet.
wat was het veel en heerlijk. echt top

ziet er mooi uit hier is echt aandacht aan besteed

igor

Heerlijk genoten, wat een aanrader voor iedereen, prima levering en je word goed op de hoogte gehouden

zeer aan te bevelen . mooie uitstraling prachtig

Alexander Van Linschoten

Voor de 2e keer (en zeker niet laatste keer) een bestelling geplaatst die perfect op tijd en verpakt binnen kwam. Iedereen heeft er van genoten. Bedankt en tot volgende keer.

Snelle reactie tijd klantenservice. Goed verpakt. Heerlijke smaak

S.

Lekkere broodjes en kipspiesjes

Broodjes zagen er erg leuk uit en waren lekker. Zijn wel klein. Nadeel is dat je ze op kamertemperatuur moet eten en dus niet zelf nog kunt verwarmen in magnetron of oven (er zaten broodjes met een... Broodjes zagen er erg leuk uit en waren lekker. Zijn wel klein. Nadeel is dat je ze op kamertemperatuur moet eten en dus niet zelf nog kunt verwarmen in magnetron of oven (er zaten broodjes met een hamburger tussen). De kipspiesjes waren groter dan we verwacht hadden en ook erg lekker.

de bende van weesp

Hightea besteld en dit was echt geweldig, we hebben erg genoten van de broodjes, wraps en de zoetigheden.

op tijd geleverd , prima op de hoogte gehouden en alles vers