fam hermans

Wat een mooie en lekkere hightea hadden we gepresenteerd op een zeer grote etagere , iedereen vond het prachtig

mooi showmodel lekker goede levering netjes op tijd

zijlstra

Weer besteld bij hapjesschaal.nl en weer was het geweldig.
het smaakte weer als altijd en zag er prachtig uit!

smaak uitstraling mooie schalen

ronald en tineke

Voor ons pap verschillende hapjesschalen besteld. de kwaliteit is echt top.zeer vriendelijke mensen en op tijd bezorgd

je word goed op de hoogte gehouden over de levering

Van schaik

Na jaren klant te zijn en altijd zeer tevreden nu zeer teleurgesteld niet in t eten maar de manier van communiceren ik sprak een zorg uit gezien de stokjes van de sathetjes splinterde en onze zoon... Na jaren klant te zijn en altijd zeer tevreden nu zeer teleurgesteld niet in t eten maar de manier van communiceren ik sprak een zorg uit gezien de stokjes van de sathetjes splinterde en onze zoon een stuk in z’n mond had dit was bij alle stokjes ik vond t best zorgelijk en wilde ze waarschuwen ook foto’s toegevoegd en hier op te letten niet meer dan dat maar dit werd totaal anders geïnterpreteerd of ik een vergoeding wou wat totaal niet de insteek was en werd ook nog eens gezegd dat ze niet perfect waren omdat mensen met een beperking deze maakte vind ik naar deze doelgroep ook zeer respectloos te zeggen of hun de schuld te geven
Zeer onprofessioneel gehandeld kreeg pas na 1,5 week een reactie en werd ook nog gezegd bewust niet te hebben gereageerd
Zo ga je dus met klanten om
Dus eten altijd lekker maar door deze reactie nooit meer hapjes schaal als ik zo met mijn klanten om ga komen ze ook niet meer en terecht echt heel erg jammer

Reactie Hapjesschaal:

fijn om te horen dat u zoveel jaren klant bij ons bent,
fijn om te horen dat u zoveel jaren klant bij ons bent,
uw mail die u ons stuurde met een mededeling , daar hadden we andere opvatting over, dat kan je kunt het niet altijd met elkaar eens zijn, jammer dat u dit niet gewoon terzijde kunt schuiven. we kunnen nu eenmaal niet iedereen tevreden stellen, soms een keer een slecht cijfer is ook goed voor de gemoedstoestand van de lezer, enkel 10 scoren vinden mensen vaak ongeloofwaardig .
we zijn enorm blij met de dikke 9

esmeralda

Heerlijke hapjes zijn er bezorgd voor onze uitvaart.
keurig aan de afspraken gehouden en netjes op tijd bezorgd

erg vers zeer goed verzorgd en leuk contact

deborah en Maikel

Echte aanrader, alles zag er zo mooi uit , we waren onder de indruk.

veel
goede smaken
zag er mooi uit

leon

Beste ervaring ooit! leuk bedrijf leuke service wat krijg je veel voor je geld. we hebben al voor het 11e jaar op rij besteld.

altijd super service
de hapjes zijn erg lekker

martin

Wat een leuke ervaring, de hapjes waren verrukkelijk , echt een aanrader.
en de service is echt zoals je verwacht

uitstraling , veel waar voor je geld

Simone

Hapjes en hightea besteld afgelopen zondag! Het was een goede ervaring veel en vers!

Vers , prachtige etagère die we erbij kregen

Meinans

Fantastisch! We willen hapjesschaal.nl danken voor de heerlijke hightea met de grote etagère. Op zaterdag bezorgd en zondag super lekker

Smaken en versheid