Je aankoop wordt beschermd

Carin Engel

Ik had een lunchtafel voor 12 personen besteld voor 17 juni, de avond tevoren netjes een sms-je hoe laat ze de volgende dag zouden komen leveren, en een kwartier voor levering nog een sms-je, dat...

De bezorger was verschrikkelijk aardig en heeft er een hele mooie tafel van gemaakt, het oog wil ook wat he?

Angelique

Vriendelijke bezorgster, legde alles netjes uit.
Heerlijke hapjes, vielen goed in de smaak.

Een verandering in de box aanbrengen was absoluut geen probleem.
Zeer vriendelijk te woord gestaan.

P van Etten Buijs

Het is een makkelijke oplossing voor een feestje je hoeft zelf niets te doen en het was voldoende voor tien personen

Sharita Vd Bogaard

Top, zoals gewoonlijk

Erg lekker!

Diana vugts

Alle hapjes zijn heerlijk!! Hele goede service, makkelijk te bestellen en je hoeft er niet heel de dag voor thuis te blijven. De avond van te voren netjes een sms dat ze tussen 11 en 13 uur kwamen...

Heel makkelijk online te bestellen. Je hoeft zelf letterlijk niks meer te doen, alleen nog lekker opeten :)

De service van Hapjesschaal is prima en het eten was heerlijk en ruim voldoende.

Eigenlijk moet ik herhalen wat ik hierboven al schreef: de service van Hapjesschaal is prima en het eten was heerlijk en ruim voldoende.

Marijke

We hebben met veel mensen (en papa's !) gesmuld van de hapjesschaal. Het was overvloedig en erg lekker.
Voor ieder wat wils en meer dan genoeg, vandaag kan er ook nog van genoten worden.

Netjes thuisbezorgd, goed verpakt, kant en klaar geleverd en helemaal compleet. Zelfs met sausjes, wat lekkers voor bij de koffie erna (brownies en cocosmacroontjes) en gezellig gekleurde prikkers, verschillende wraps en lekkere broodsoorten, een attent kaartje met traktatie en ga zo maar door. Echt een aanrader en dat gaan we ook zeker doen.

Joke Janssen

Supergoede communicatie. Hele goede en vriendelijke service en het eten was SUPER PLUS. We hebben genoten van het buffet. Iedereen sprak vol lof en wat zag het er mooi uit.
Hapjesschaal haat...

Communicatie, service, uitstraling van buffet, variatie en bezorgmogelijkheden

Voortman

Wat een service en wat was het lekker. Feesttafel voor 20 personen besteld en hadden gewoon over....en grote eters!!!! Alles is super georganiseerd en het was echt ontzettend lekker. Volgende keer...

John en Desirée de Laat

Vanaf begin tot eind geweldig. Overzichtelijke website. Zeer makkelijke bestelling, Goede mailings met info over bestelling en levering.

Goede service na bestelling met mailings over status en bezorging. Nette levering met tijd voor uitleg. En natuurlijk het allerbelangrijkste, lekker eten en uitstekende presentatie.