Je aankoop wordt beschermd

Super lekkere hapjes
Alles was op, werd gebracht en opgehaald
Voor hetzelfde bedrag
Plus super dat ze last minute orders aannemen

Tijden word overlegd , wat echt fijn is, anders zit je maar uren te wachten

Willem 2

Voor onze vereniging bestellen we elke week 12 hapjespannen compleet ! We zouden niet anders meer willen. Perfecte service leveringen altijd op tijd. Onze pannen zijn altijd vers en heerlijk...

Duidelijke site vriendelijk personeel altijd op tijd geleverd de kwaliteit is perfect ook het verwarmen van de pannen gaat altijd prima. 30 min op stand 1

v gerrits

Het is prima bevallen en voor herhaling vatbaar.
Tip misschien aangeven dat klanten halverwege de opwarmtijd de hapjes eventueel even omdraaien om aanbranden te voorkomen.

Communicatie, levering, hoeveelheid,

Cees Bont

Hapjes waren lekker, alleen jammer dat de onderste hapjes in de hapjesschaal al na 25 minuten op stand 1 onderaan verbrand waren. Een gedeelte van de hapjesschaal niet kunnen eten. JAMMER !!

Het ziet er geweldig en verzorgd uit en de smaak is prima !

Het is makkelijk om via de site te bestellen en t wordt netjes thuis bezorgd. Goed verzorgde schalen en uitgebreide keuze. Smaakte uitstekend.

Voor ieder wat wils, ruime keuze en niet te duur.

Sabine

We hebben erg genoten van de heerlijke tapas hapjes. De service was ook geweldig en snel. Ik zal jullie zeker onthouden voor andere feestjes!

Ik vond het erg fijn dat het allemaal netjes werd klaargezet en dat er een warmhoudplaat bij zat die ik zelf aan kon zetten wanneer we gingen eten. Ook het gratis ophalen van de vaat en spullen vind ik een super service.

Esther Raaymakers

Ik ben erg blij dat ik besteld heb. Prima eten voor goede prijs. Prima service bij brengen.

Prijs/kwaliteit top. En makkelijk gebruik.

Susan leijten

Wij vonden het in een woord geweldig

Het wordt netjes geleverd en het is makkelijk in gebruik

Melanie Hadders

Helemaal geweldig!! hapjes lekker vers en wat een geweldig concept..top!!
Ga er zeker vaker bij jullie bestellen😀

Bezorgen en ophalen. Prijs/kwaliteit

pleun van den horst

Het feestbuffet besteld voor 120 personen. wat een hoop eten zeg,schitterende versierde tafels met meer dan voldoende eten echt nog wel 2 dagen van kunnen eten, het zoute brood was erg geliefd onder...

zeer veel eten, mooie presentatie,veel variatie ,leuk personeel en zag er erg netjes en hygiënisch uit. hele goede afspraken komen ze na. hapjesschaal.nl tot het volgend feest