Ben de Haardt

Zoals uit eerdere ervaring was het deze keer ook weer heel goed. Kwaliteit prima, goed ogend en een vriendelijke bezorging met een korte en duidelijke uitleg.

Je krijgt wat je besteld.

olga uit culemborg

Afgelopen weekend 4 hapjespannen en 2 hapjesboxen besteld. het was heerlijk vooral de kipkluifjes en de balletjes vielen goed in de smaak. goede en duidelijke communicatie via sms en de mail ook de...

heel erg lekker,zeer gemakkelijk bestellen,duidelijke communicatie en vriendelijke service !

Jan Konings

Wij hebben al diverse keren besteld bij Hapjesschaal.nl en telkens is de kwaliteit zeer goed. De reacties van de mensen spreken voor zich.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer betrouwbare levering.

Ik heb 3 schalen hapjes afgenomen en jammer genoeg zat in de 1e doos die we openden, kipkluifjes die niet goed meer waren.
Daar zijn we achter gekomen doordat een aantal gasten dit kwamen...

Het zag er prachtig uit! Overige hapjes smaakten prima.

Reactie Hapjesschaal:

hallo anoniem! bedankt voor uw review. de aparte smaak die u opviel bij de kluifjes zijn de aparte tandoori marinade.jammer dat u het niet door had.

Riena

Goedendag gisteren voor het eerst via via jullie hapjes gekregen waren heerlijk ook super service hadden surprise party dus jarige moest eerst weg zijn was bij jullie geen probleem zelf aangebeld...

Goede service en lekkere hapjes

H Moerland

Voor het eerst besteld. Zeker voor herhaling vatbaar. Super lekker en top geregeld !

De communicatie m.b.t. de bestelling is perfect.

P. Willemsen

Lekkere hapjes, meer dan genoeg, prima service en een goede prijs kwaliteit verhouding.

sandra uit reusel

Als er een bedrijf is dat stipt correct en betaalbaar is dan moet je bij hapjesschaal.nl zijn. heerlijke hapjes in de hapjespan gemakkelijk warm te maken, en de broodjes zijn super. ga zo door

vriendelijk, ziet er geweldig uit ,sterke mail en sms service geweldige hapjes en broodjes.

H Moerland

De communicatie m.b.t. de bestelling is perfect.

Cees Shormans Metselwerken

De Service is uitstekend. En de hapjes broodjes smaakte heerlijk!

Het ziet er super strak en gezellig uit.