2097 beoordelingen

2097 Reviews

Renee

Waren keurig op tijd, alles was heel vers en was erg smakelijk. We hebben er van genoten!

Marleen

Aangezien COVID-19 ervoor zorgde dat onze familie in NL ons huwelijk in BE niet kon bijwonen, hebben we hen getrakteerd op een High Tea zodat ze van op een afstandje mee konden vieren met ons. Dat... Aangezien COVID-19 ervoor zorgde dat onze familie in NL ons huwelijk in BE niet kon bijwonen, hebben we hen getrakteerd op een High Tea zodat ze van op een afstandje mee konden vieren met ons. Dat was heel geslaagd: prima levering en -naar wat we vernomen hebben- een leuk assortiment lekkers.

Conny Grund

Alles werd keurig op tijd geleverd en het zag er geweldig uit! Alles smaakte uitstekend en er was ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar.

Suzie Schepers

Heel erg lekker! Tot in de puntjes verzorgd

Marianne van wijk

Echt super goed en lekker

Bosman

Genoten van een heerlijke High-tea

Josien Peters

Prijs kwaliteit voor het geen wat we kregen matig.
Prijs kwaliteit voor het geen wat we kregen matig.
En we hadden de bestelling voor de zaterdag, na moeten bellen vergissing deze mensen dachten de zondag, wel snel opgelost, maar 1 uur te laat. Was wel een domper want het was een verrassing.

T.Friederichs

Niet goed

Cor Berkhout

Keurige bezorging en smakelijk gegeten.

Maria

Alles keurig verzorgd. Porties waren ruim voldoende en alles was erg lekker. Vriendelijk personeel. Helemaal top.