Jeroen

Prima ervaring! Slechts een week van te voren ingeschakeld en er werd alles aan gedaan om een goede cateraar te vinden voor ons! Dat is zeker gelukt, met een heerlijk buffet op het feest voor onze... Prima ervaring! Slechts een week van te voren ingeschakeld en er werd alles aan gedaan om een goede cateraar te vinden voor ons! Dat is zeker gelukt, met een heerlijk buffet op het feest voor onze zoon die 16 werd!

Hildegardparochie

Goede en duidelijke website; we kregen wat we besteld hadden voor de feestelijke lunch en dat was prima.

W. van der Molen-Remers

Hele duidelijke site, zoveel keuze en ook snelle, vriendelijke reacties.
Hele duidelijke site, zoveel keuze en ook snelle, vriendelijke reacties.
En wat was het véél en erg lekker. Zowel de warme gerechten, de koude en desserts. Mijn gasten waren allemaal zeer tevreden over het eten, echt voor ieder wat wils. Dankjulliewel Hapjesaanhuis en FoodWarriors.

Trudi

Prima. We hebben heerlijk gegeten.

Hanny

Harstikke goed, heerlijk gegeten met familie van het Italiaans buffet Eccellente, top verzorgd.

Hanny Kersten

Hartstikke lekker gegeten van het Tapasbuffet met zonnige invloeden met onze familie in een vakantiehuis in Gramsbergen

Thuis

Was top verzorgt en zag er erg goed uit

Ad

Het buffet werd ruim op tijd geleverd en was goed te doen. Contact verliep ook prima.

Compiet

Hier is maar 1 woord voor nodig. Geweldig.....goede levering. Heerlijke hapjes ...