2051 beoordelingen

2051 Reviews

G.W. van Hout

Gourmet besteld en werd geleverd. Voor ons de eerste keer dat wij op deze manier wilde eten. Wij waren verbaasd van de hoeveelheid voor 4 personen. Overdadig. Maar meer nog de kwaliteit was van hoge... Gourmet besteld en werd geleverd. Voor ons de eerste keer dat wij op deze manier wilde eten. Wij waren verbaasd van de hoeveelheid voor 4 personen. Overdadig. Maar meer nog de kwaliteit was van hoge klasse. Gaan wij zeker weer doen. Dus kwantiteit en kwaliteit voorbeeldig. Tevens was de bezorging goed en de bezorger vriendelijk. Kon hem echter geen fooi geven want ik had geen cash en via de pin bleek dit niet mogelijk volgens hem. Jammer.

Bratpack

De Spaanse tapas waren heerlijk; vers en ruim voldoende. Keurig op tijd en servicegericht.

Kim

Italiaans buffet eccelente van RJJ Catering besteld om mijn opa’s verjaardag met de familie te kunnen vieren. Lekker en vers eten, mooi geserveerd, ruim genoeg. Op afgesproken tijd afgeleverd en... Italiaans buffet eccelente van RJJ Catering besteld om mijn opa’s verjaardag met de familie te kunnen vieren. Lekker en vers eten, mooi geserveerd, ruim genoeg. Op afgesproken tijd afgeleverd en netjes opgesteld, vriendelijke en hartelijke man.

B Media Productions

Goede service, lekker eten en snelle, vriendelijke communicatie!

Saskia

Heerlijke High Tea!

Jessica zwaal

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Ze staan voor je klaar als er vragen zijn. erg prettig

Anouck Schimmel

Voor het eerst hapjes besteld bij hapjes aan huis. Ik ben zeer te spreken over deze catering ! De hapjes waren enorm lekker en werden ook nog is leuk bezorgd in een plateau.

W. Oudshoorn, Medemblik

Het Hollands buffet was goed verzorgd en smakelijk.
Op tijd geleverd en keurig opgesteld, daarna uitleg.

M.Kleijn

Goed geregeld