Ineke

Fijn contact. Heel flexibel en meedenkend toen ik nog wat extra aanvullingen op de High Tea voor 2 pers. wilde en er rekening gehouden moest worden met allergie en bezorgtijd.

Julia

Alles perfect in orde.
Goede communicatie.
Zeker een aanrader.

Colinda Aerts

Goed geregeld! lekker vlees en een goed Vega pakket! geen zorgen om het opruimen alles wordt netjes gebracht en opgehaald!

H.Hilberts

We hebben genoten van een prima verzorgd italiaans buffet. Het zag er prachtig uit en smaakte heerlijk! Er was ruim voldoende. Ook het dessertbuffet voldeed zeker aan onze verwachtingen!

IB

Fantastisch italiaans buffet

Bets Berkhout

Prima verzorgd, het eten werd keurig op tijd klaar gezet! Genoten van de service en het saté-buffet.

Ronald

Top, prima vlees, goede service, prima prijs

Henri

De hartige hapjes waren heerlijk. Bij de zoete hapjes zou ik toch aanbevelen om sommige koel te zetten, zoals de mouse, soesjes en eclairs, deze worden na een aantal uur toch waterig. De dinuts en... De hartige hapjes waren heerlijk. Bij de zoete hapjes zou ik toch aanbevelen om sommige koel te zetten, zoals de mouse, soesjes en eclairs, deze worden na een aantal uur toch waterig. De dinuts en mini cakes waren prima.

Henk Deun

Super! Heerlijk vlees en salade's. Zeker voor herhaling vatbaar

Ben

De hapjesschalen zagen er feestelijk en de inhoud smaakte uitstekend.