NGM International BV

Goed Grieks buffet, ruim voldoende, bijbestelde dessert iets minder

Van Beek

We hadden 3 opties om uit te kiezen en bestelden optie koud warm buffet L dat onder meer zou bestaan uit kipsaté, gegrilde zalm, ratatouille, maar we kregen via een ander bedrijf een heel ander... We hadden 3 opties om uit te kiezen en bestelden optie koud warm buffet L dat onder meer zou bestaan uit kipsaté, gegrilde zalm, ratatouille, maar we kregen via een ander bedrijf een heel ander menu met varkenshaas. Dit heeft hapjes aan huis aan dat bedrijf doorgegeven zonder ons te raadplegen. Zeer kwalijk.

Danielle Barendregt

Fantastisch, behulpzaam aan de telefoon, snelle levering en alles keurig verzorgd

EvolveIP

Prima lunch (tapas) - op tijd geleverd en opgehaald.

Ans Geleijns

De high tea was fantastisch! Ruim voldoende en heel smakelijk.

Annabel

Zeer tevreden klant

Mandy Vreeswijk

Eten smaakte goed en was ook warm. Top!

Cisca Been

Heerlijk en ruim voldoende vlees, vis en vegetarisch/veganistisch voor de bbq. Genoeg stokbrood, kruidenboter en sauzen. Minpuntje: salade- en vleesschalen hadden gelekt in de bakken waarin ze... Heerlijk en ruim voldoende vlees, vis en vegetarisch/veganistisch voor de bbq. Genoeg stokbrood, kruidenboter en sauzen. Minpuntje: salade- en vleesschalen hadden gelekt in de bakken waarin ze gebracht werden en waren erg vochtig.

NVVK VakGroep Elektro

Goede lunch voor redelijke prijs

Monika van Hoeven / Sealed Air B.V.

Super mooi verzorgd en geleverd en nog lekker ook,
enig minpuntje voor bedrijven is dat je niet met credit card kunt betalen