Richard

Bijzonder goede Indische buffet. Nijmegen

Nancy

Snel geregeld om te bestellen. Levering goed op tijd. Wij hadden de veggie bbq, zeker een aanrader. Heel tevreden. Voor herhaling vatbaar.

Wilma Schouten

Prima ervaring, high tea goed verzorgd.
We hebben ervan genoten.

Bij Jeff & Steve

Super geregeld. Alles keurig op tijd en netjes opgezet. Vriendelijke cateraar en ontzettend lekkere hapjes. Een zeer geslaagde avond.

Jong

Super geregeld. Zo perfect voor elkaar! T maakte onze familiedag een dag met een gouden randje zonder zorgen!

Aan huis

Het Italiaans buffet was heerlijk ,we willen hetze weer doen.

Van Vliet

Wat een schande !! Veel te duur in verhouding met de hoeveelheid. In totaal 138 euro betaald voor 3 kleine schalen van 20cmx20cm met salades...
Er konden 4 personen opscheppen van 1 schaal....
Er konden 4 personen opscheppen van 1 schaal. Gelukkig hebben we op tijd nog extra salades bij kunnen kopen zodat er toch voldoende was voor iedereen. Niet voor herhaling vatbaar.

Reactie Hapjes aan Huis:

Goedemorgen, hartelijk dank voor uw opmerking, wij zullen dit gelijk met de desbetreffende cateraar bespreken.

Rian

Op tijd geleverd en mooi opgesteld. Heerlijk en ruim voldoende.

Christelijk Lyceum Delft

Levering volgens afspraak en op tijd. BBQ netjes aangestoken. Tijdens BBQ bleek de achterste rij niet te gebruiken vanwege teveel hitte op de onderarmen. Voor een "grote" groep van 35-40 man was er... Levering volgens afspraak en op tijd. BBQ netjes aangestoken. Tijdens BBQ bleek de achterste rij niet te gebruiken vanwege teveel hitte op de onderarmen. Voor een "grote" groep van 35-40 man was er weinig stokbrood en een reserve zak erbij leveren met briketten is geen overbodige luxe. Door tussentijdse toespraken duurde alles langer dan gepland waardoor we vlees dreigden over te houden omdat de BBQ niet meer heet genoeg was. We hebben zelf maar uit nood nog een zak gehaald.
Het eten was verder super lekker. De carpaccio top, de huzaren niet te zurig, de zalm smaakte ook naar zalm etc.
Alles klaargezet vuil en wel om opgehaald te kunnen worden, heeft mij veel werk uit handen genomen.
De chauffeur was ook top en behulpzaam en meedenkend