Ris van Veenendaal

Ik had 14 Paaslunches Pasion besteld te bezorgen op 5 adressen en dat is allermaal prima verlopen. De lunch was goed verzorgd en prima van versheid, variëteit en kwaliteit. Iedereen was heel... Ik had 14 Paaslunches Pasion besteld te bezorgen op 5 adressen en dat is allermaal prima verlopen. De lunch was goed verzorgd en prima van versheid, variëteit en kwaliteit. Iedereen was heel tevreden.
Wat de inhoud betreft stond op de website ook tomatensoep en boeren halfvolle yoghurt, maar die zaten niet bij de lunches en ik vond 1 cupje boter voor 3 broodjes en een plak paasstol een beetje weinig.

Heijenoordschool

Erg goed geregeld! De wensen die we hadden waren geen enkel probleem!

s heerenloo

De bestelling die ik heb geplaatst werd keurig verzorgd. Goed aangegeven wat vegan was. Achteraf hadden de halal broodjes meer uitleg mogen hebben. (wat voor vlees er gebruikt werd) De dame die de... De bestelling die ik heb geplaatst werd keurig verzorgd. Goed aangegeven wat vegan was. Achteraf hadden de halal broodjes meer uitleg mogen hebben. (wat voor vlees er gebruikt werd) De dame die de bestelling bezorgde was zeer vriendelijk.

Kitty Beset

Erg lekker en vers!!

in den Nieuwenkamp

Vriendelijk en goed verzorgd. Het eten was heerlijk.

j v kesteren

Keurig verzorgd allemaal

Transportbedrijf J.L. van Rijn

Heerlijke hapjes en goede service

Anje Nieboer en vriendin.

Beste Natasja en Mark,

Beste Natasja en Mark,

Jullie evaluatie-lijst heb ik ingevuld en verstuurd, maar ik twijfel of jullie mijn antwoord kregen, omdat ik van de verstoring geen bevestiging kreeg op mijn I-Pad..
Wij hebben genoten van de lunch. (Ik had mijn tafel gezellig -met o.a. geborduurd Paaskleedje gedekt).
We hopen ons nog weer eens door jullie te laten verwennen!
Met vriendelijke groeten,
Anje Nieboer en vriendin.

Corina

Goede verzorging van de paasgourmet. Genoeg keus aan vlees, maar ook genoeg bijgerechten. Alles keurig verpakt. Ook de gourmetstellen netjes verpakt in plastic, zodat ook deze schoon bleven. Alles... Goede verzorging van de paasgourmet. Genoeg keus aan vlees, maar ook genoeg bijgerechten. Alles keurig verpakt. Ook de gourmetstellen netjes verpakt in plastic, zodat ook deze schoon bleven. Alles er bij geleverd zoals het op de site aan gegeven wordt.
Duidelijke communicatie over levering/ ophalen via mail.

Monique

Lekkere paasbrunch, was goed verzorgd!