Malenkowicz

Vreselijk dure, kleine en oude ingrediënten

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Tomasz,
Beste Tomasz,
Wij vinden het erg jammer om uw feedback te lezen. Bij het bezorgen heeft u alles bekeken en doorgenomen met de bezorger en zelf een compliment gegeven dat het er goed uit zag. Wij zullen uw feedback delen met de cateraar. Namens ons team in ieder geval excuses dat het naderhand toch niet naar wens was. MvG team Hapjes aan Huis

Veenhof

Goed verzorgd keurig op tijd
En het was erg lekker

Jurien

Snel geregeld, goed contact over onze bestelling en de hapjes waren erg lekker!

Lianne

Perfect verzorgd.

Danielle Tukker

High tea was heerlijk en de koude hapjes ook. Bedankt voor de goede verzorging.

Jacqueline

Hollandse maaltijd was heerlijk, service goed op tijd en prima verzorgd.

w. van Paassen

Zeer goede service en goed verzorgd , een herhaling zit er zeker in

fam. Goossens

We hadden een high tea luxe besteld vooe een familiefeestje. Alles was prima verzorgd. De bezorgers waren vriendelijk. De gasten en wij waren vol lof. Misschien een tip: de sandwich en de brounie... We hadden een high tea luxe besteld vooe een familiefeestje. Alles was prima verzorgd. De bezorgers waren vriendelijk. De gasten en wij waren vol lof. Misschien een tip: de sandwich en de brounie iets kleiner.

Karin

Het Italiaanse buffet was zo lekker, ook keurig verzorgd! De gasten waren er lovend over!
Twee puntjes: misschien iets te veel water in de warmhoudbakken, want het ging spetteren. Ook de gelbranders hielden er te vroeg mee op; na 2 uur brandden er nog maar twee.

Vos

Hightea voor de 21ste verjaardag van mijn dochter laten bezorgen. Super verzorgd, goed verpakt en fijne communicatie vooraf! Alles was heerlijk bereid en genoeg keuze voor iedereen!