Mia Straasheijm-Groenenboom

Op tijd geleverd en alles werd keurig aangeleverd.

M. Boender

Heerlijke selectie. Goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Yvonne Meyer

Heel goede service en de bestelde lunch voor een Zoom meeting was echt ok. Maar voor de totale kosten (17,95 plus 12,50 bezorgkosten per persoon) vond ik de prijs kwaliteit verhouding helaas... Heel goede service en de bestelde lunch voor een Zoom meeting was echt ok. Maar voor de totale kosten (17,95 plus 12,50 bezorgkosten per persoon) vond ik de prijs kwaliteit verhouding helaas onvoldoende.

Reactie Hapjes aan Huis:

Goedendag, wat spijtig om te lezen dat het verhouding prijs/kwaliteit niet naar verwachting is overgekomen. Met name zijn de transportkosten een groot bedrag van de totaalkosten. Onze transporteur... Goedendag, wat spijtig om te lezen dat het verhouding prijs/kwaliteit niet naar verwachting is overgekomen. Met name zijn de transportkosten een groot bedrag van de totaalkosten. Onze transporteur levert op de dag zelf, in de ochtend. Hierdoor kunnen er soms per route maar 5 lunchpakketten in 1 wagen met levering door heel Nederland. Wij gaan in overleg met onze transporteur of dit op een andere wijze ingezet kan worden.
Team Hapjes aan Huis

S van den Berg

Wij hadden een grieks exelent koud - wam buffet besteld, wat werd geleverd door uit-koken.nl , was vreselijk slecht. Heb contact op genomen met Hapjes aan huis, en heb na hun bemiddeling al het geld... Wij hadden een grieks exelent koud - wam buffet besteld, wat werd geleverd door uit-koken.nl , was vreselijk slecht. Heb contact op genomen met Hapjes aan huis, en heb na hun bemiddeling al het geld terug gekregen. Dat vindt ik wel 5 sterren waard voor Hapjes aan huis, maar helaas een halve ster voor uit-koken,nl , Ten overvloeden, de aanbeveling geldt trouwens alleen voor Hapjes aan huis

André

Goed verzorgd en ruim voldoende

Cindy mannien

Super lekker .meer dan genoeg en zeer behulpzaam bij een verandering vanuit mij

A,Weterings

Prima verzorgd , zal dit zeker nog eens doen

Katja van Heesch

Super tevreden, goed op tijd en medewerkers zijn heel behulpzaam aan de telefoon!

Krijnen

De hapjes waren prima verzorgd en werden op afgesproken tijd bezorgd.
Hoeveelheid was ook op maat.
Aanpassen van bestelling verliep vlekkeloos.
Echt een aanrader.

Mike

Netjes en goed verzorgd.
Alles ruimschoots aanwezig en allemaal erg lekker.