1902 beoordelingen

1902 Reviews

Jessica

Wij hebben ontzettend genoten van de heerlijke hapjes, de warme gerechten en het zeer smakelijke dessertbuffet. Goed aangeleverd, op tijd en mooi geserveerd.

E. Pennings

Was uitstekend verzorgd. Keurig op tijd en de tafel mooi opgemaakt. Het eten was heerlijk. Voor herhaling vatbaar!!

Lianne

Heerlijk gegeten met de kinderen. Keurig verzorgd en lekker makkelijk

J. A. Langbroek

Mijn dochter gaf me een high wine cadeau voor moederdag. Dit had een verrassing moeten zijn ware het niet dat het bedrijf me opbelde de middag dat ze de bestelling had doorgegeven. Foutje, bedankt.... Mijn dochter gaf me een high wine cadeau voor moederdag. Dit had een verrassing moeten zijn ware het niet dat het bedrijf me opbelde de middag dat ze de bestelling had doorgegeven. Foutje, bedankt. De dag zelf kwam ik terug van een kopje koffie en vond een doos voor mijn deur. Niemand had het die dag nodig gevonden te bellen. Gelukkig was het allemaal goed gekoeld en de wijn nog lekker koud. Helaas werd de blije verrassing vervolgens bedorven door het feit dat de factuur ijskoud in de doos was gedaan. Foutje, niet leuk. Hoewel de inhoud prima en smakelijk was kan ik met zulke grove fouten geen positieve aanbeveling geven.

Reactie Hapjes aan Huis:

Goedemiddag mevr. Langbroek,
Goedemiddag mevr. Langbroek,
Hartelijk dank voor uw feed back wij geven het door aan de cateraar. Gelukkig heeft u genoten van al het lekkers. Wij wensen u een mooie dag en graag tot ziens. Team Hapjes aan Huis

Annemarie

Heerlijk buffet mogen ontvangen. Goed op tijd en alles naar wens. Iedereen was vol lof over het heerlijke eten. Top

Iris Petiet

Goede en snelle cateringservice

DianaA

Zéér tevreden! Op tijd bezorgd, duidelijke uitleg, op afgesproken tijd opgehaald. Vlees/visBBQ was heerlijk! Meer dan genoeg sausjes, salades en stokbrood ook. Iedereen heeft er van genoten. Echt... Zéér tevreden! Op tijd bezorgd, duidelijke uitleg, op afgesproken tijd opgehaald. Vlees/visBBQ was heerlijk! Meer dan genoeg sausjes, salades en stokbrood ook. Iedereen heeft er van genoten. Echt een aanrader!

Ilse

Op vrijdagmiddag besteld en op zondagmorgen werd het barbecuepakket keurig geleverd door een vriendelijke meneer. Prima geregeld!

Anja Rijsdijk

Onze gasten en wij hebben genoten van de geleverde spullen en eten. Ook de bezorging verliep vlot en vriendelijk. Er was meer dan genoeg voor iedereen, alleen het stokbrood was echt veel te veel.... Onze gasten en wij hebben genoten van de geleverde spullen en eten. Ook de bezorging verliep vlot en vriendelijk. Er was meer dan genoeg voor iedereen, alleen het stokbrood was echt veel te veel. Misschien de volgende keer toch iets minder daarvan?,zonde om al dat brood weg te gooien!

Bep van Weel

Goed verzorgd netje op tijd geleverd en heel lekker,gasten waren zeer tevreden