Eelco

Waardeloos. 15 euro extra om in de ochtend te bezorgen (logisch, het is een brunch), onduidelijk hoelaat er geleverd zou worden. Hoeveelheid was nauwelijks genoeg voor 6 mensen, zeker niet voor 8.... Waardeloos. 15 euro extra om in de ochtend te bezorgen (logisch, het is een brunch), onduidelijk hoelaat er geleverd zou worden. Hoeveelheid was nauwelijks genoeg voor 6 mensen, zeker niet voor 8. Broodjes vettig en slap, geen lekker beleg, de drie soorten wraps allemaal met dezelfde matige vulling. Chocolademousse ronduit slecht. Voor 90+15 euro verwacht ik veel meer. Nooit meer!

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Eelco, wat ontzettend jammer om uw feedback te mogen ontvangen. Vers & Fijn bericht iedereen per email in de avond voor de levering en 1 uur, voordat de chauffeur er is nogmaals. Wij balen... Beste Eelco, wat ontzettend jammer om uw feedback te mogen ontvangen. Vers & Fijn bericht iedereen per email in de avond voor de levering en 1 uur, voordat de chauffeur er is nogmaals. Wij balen dat u dit bericht niet heeft mogen ontvangen. Daarnaast zullen wij uw feedback met de cateraar bespreken. Dank hiervoor, hiermee kunnen wij ons proces alleen maar verbeteren. Namens ons team excuses dat u deze ervaring heeft. Mvg team Hapjes aan Huis

de akker

Alles was erg mooi verzorgt,
de collega's hebben er heerlijk van genoten !!

Prive: Josefien Bus-Ririhena

Uitstekend, maar helaas was de sate te droog, dit was wel een afknapper! De service was goed en aardig.

Ouardia

Super lekker foto’s komen overeen met wat je kunt verwachten:) lekker op je eigen schaal zetten en feest is compleet

Jansma

Ontbijtservies ruim voldoende qua hoeveelheid. Hadden iets meer kwaliteit/luxe verwacht voor die prijs.

Overheidsinstatie

Buffet besteld, was prima en meer dan voldoende!

Germ Tap

Op tijd bezorgd. Goede kwaliteit. Genoeg voor iedereen. We hebben genoten.