BizzCon

Prima. Wraps en broodjes worden naar mijn mening wel iets te veel gedrenkt in saus.

Varian Medical Services BV

Om de kerstperiode toch nog wat extra luister bij te zetten, besloot ik om voor mijn team na een lastig Corona jaar wat extra's te doen en een kerstbrunch te laten komen. Dit doe je natuurlijk bijna... Om de kerstperiode toch nog wat extra luister bij te zetten, besloot ik om voor mijn team na een lastig Corona jaar wat extra's te doen en een kerstbrunch te laten komen. Dit doe je natuurlijk bijna nooit, dus dit was echt een gok....
Aceituna Catering, namens Hapjes aan Huis, kwam exact op het afgesproken tijdstip en heeft echt een heerlijke brunch voor ons klaargezet. Eigenlijk precies zoals je zou willen, maar waarschijnlijk toch op onderdelen wat zou tegenvallen. Als echter Hollander calculeer je dit toch een beetje in... Niets was echter minder waar, dit was echt uitstekend en is een echte aanrader. Niet twijfelen, doen!

Hanne

Zeer teleurstellen. Lunchpakket was netjes optijd bezorgd, maar de inhoud zeer teleurstellend. Alles vol met mayonaise. Broodje met mayonaise, kaas rode kool en tacosaus (why?). Wrap met verlepte... Zeer teleurstellen. Lunchpakket was netjes optijd bezorgd, maar de inhoud zeer teleurstellend. Alles vol met mayonaise. Broodje met mayonaise, kaas rode kool en tacosaus (why?). Wrap met verlepte sla, rode kool, mayonaise en tacosaus (wederom why?). Broodje met selderij salade met veel mayo. Macaron naast carrotcake ingepakt en dus vochtig en niet meer lekker. Op de aardbeien yoghurt het miniappeltje en het sap na is alles rechtstreeks de prullenbak in gegaan. Niemand van de aanwezigen vond er iets appetijtelijk genoeg uit zien om op te eten. En dan te bedenken dat dat 17.50 + 15 euro verzendkosten heeft gekost was het het geld verre van waard.

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Hanne,
Wat enorm spijtig dat de cateraar niet naar wens het lunchpakket heeft verzorgd bij jullie. Onze excuses hiervoor. Wij zullen het doorgeven aan de kok.
In ieder geval fijne...
Beste Hanne,
In ieder geval fijne dagen en alle gezondheid voor jullie allemaal.
team Hapjes aan Huis

Vitamunda

Ongelofelijk Lekker!!! Super vriendelijke service, gaan wij zeker weer doen.

Joost

Goede kwaliteit en vriendelijke bezorging.
Royaal en aangekleed. Voor herhaling vatbaar!!

Mitri Hutjens

Wat een teleurstelling,
Er zouden ook hapjes met haring bij zitten maar in plaats daarvan was het een hapje met een zure vis. Wij hadden, net als op de foto verse haring verwacht.
De...
Wat een teleurstelling,
De bruschetta met gerookte zalm was niet lekker en de gevulde rosbief met ei was erg droog.
Het enige wat enigszins lekker was, was het gevulde ei.
Erg jammer, je betaald hier toch veel geld voor, maar de prijs kwaliteit verhouding was ver beneden peil.

Dental Clinics Almelo

Altijd top geregeld en verzorgd, al meerdere keren besteld en zullen dit in de toekomst ook zeker weer doen.
Voor jullie allemaal fijne feestdagen en een gezond 2021!

MailStreet BV

Verzorgd, gevarieerd en super lekker

Manja

De hapjes op de schotels waren heel erg lekker. Goed verzorgd geleverd. Mooi op tijd en erg vriendelijke bezorging. We hebben er allemaal van genoten.

L.van Megen

Alles netjes geregeld. De lunch werd keurig op tijd bezorgd en was heerlijk.
Alleen de info over de betaling was niet duidelijk maar na 'n telefoontje opgelost!