Ton

De hapjes waren heel lekker. De hoeveelheid ervan viel tegen...

Petra Winter

Ik had een BBQ voor 15 mensen besteld. Door een foutje kwam er gourmet voor 15 man. Ik ben diep onder de indruk van de vanzelfsprekendheid en het tempo waarmee dit foutje gecorrigeerd is. Dit heb ik... Ik had een BBQ voor 15 mensen besteld. Door een foutje kwam er gourmet voor 15 man. Ik ben diep onder de indruk van de vanzelfsprekendheid en het tempo waarmee dit foutje gecorrigeerd is. Dit heb ik nog nooit zo meegemaakt. Fouten kunnen gemaakt worden, de schoonheid zit in de correctie.
Wij hebben vervolgens heerlijk gegeten van het lekkere vlees en de overvloed aan salades en stokbrood. En iedereen was verbaasd over de geweldige prijs van dit hele pakket.
Met deze mensen kun je gerust in zee gaan.

Gerrit

We hebben de hapjesschalen besteld. Prima kwaliteit. Keurig op afgesproken tijd geleverd. Een aanrader. Top

Marianne

We hadden een BBQ voor 10 personen, Alle afspraken nagekomen, prima kwaliteit, voor herhaling vatbaar.

Henk Bos

We hebben genoten van het Tapasbuffet.Alle gasten waren vol lof. Een volgende keer bestellen we zeker weer. De Veerpoort was echt fantastisch.

Nijhuis

Wij hebben heerlijk gegeten van het tapasbuffet met zonnige invloeden. Keurig op tijd geleverd, duidelijke uitleg, prima.
Onze gasten waren ook erg enthousiast.

Reini

We hebben lekker gegeten van het mix grill bbq pakket en heel tevreden over het contact, de duidelijke instructies en de mogelijkheid het aantal personen de dag ervoor nog aan te passen.

High tea

Goed geregeld, vriendelijk aan de telefoon. High tea verzorgd door "Kok aan huis in Stompetoren". Goed verzorgd en vriendelijk.

Hoekstra

Het vlees, de saus, het brood, alles was geweldig, alleen begrepen we niet wat we met de chocolade tabletjes moesten. En er was te weinig bestek.