Goedestam

Mooi verzorgd en lekker.

Carla de Bruine

Wij hadden een Grieks en italiaans buffet besteld. Weer eens wat anders dan een BBQ. De cateraar die het het voor ons verzorgt heeft was echt super en het eten heerlijk en alles van begin tot eind... Wij hadden een Grieks en italiaans buffet besteld. Weer eens wat anders dan een BBQ. De cateraar die het het voor ons verzorgt heeft was echt super en het eten heerlijk en alles van begin tot eind perfect geregeld. Onze gasten hebben niet gegeten maar gevreten en wilde meteen weten waar het vandaan komt dus ook nog reclame gemaakt 😉

Eline

Complimentjes van alle gasten. Top

R.W.Overdijkink

Prima ervaring met dit bedrijf. Goeie telefonische contacten en afspraken, zelfs de locatie konden we 2 uur van te voren nog veranderen, vanwege de weersomstandigheden: voor hen geen probleem. Prima ervaring met dit bedrijf. Goeie telefonische contacten en afspraken, zelfs de locatie konden we 2 uur van te voren nog veranderen, vanwege de weersomstandigheden: voor hen geen probleem.
Op tijd geleverd, iedereen was erg te bespreken over de lunch, met heerlijke warme hapjes, een zalige soep, alle dieet wensen gerespecteerd en op tijd weer opgehaald.
Wij zouden hen zeker aanbevelen aan kennissen en vrienden, hebben dit inmiddels al meteen gedaan ook!!
Hartelijk dank, Hapjes aan huis.

Smid

Aan te bevelen, goed verzorgd en lekker

Lauwers

Uitstekende kwaliteit op tijd.

Nvt

Het eten was goed maar kwam een half uur tevroeg. Wat lastig was, we waren nog niet aanwezig op de camping waar het gebracht werd.
Ook waren er geen glutenvrije maaltijden verstrekt waar ik om...
Ook waren er geen glutenvrije maaltijden verstrekt waar ik om gevraagd had, heel vervelend voor degenen die dat nodig hebben.
Nu was de keuze klein van het buffet voor hen.

Tonny de Groot

Afgelopen zondag hebben we lekker gegeten bij onze 'High Wine',
Ook onze gasten die vegetarisch eten waren tevreden.

Leo Don

Meer dan genoeg lekker eten en op tijd gebracht!

Van Dessel

Eten was lekker. Alleen wel erg weinig stokbrood voor 21 personen.