D. Brandsma

Heerlijk en gezellig gegeten

Lou

Goed! Goede kwaliteit, keurig geleverd. Administratief wel wat geregel. Prijzen van hapjes aan huis kwamen niet overeen met de prijzen van de cateraar. Had de food only optie gekozen en er werden... Goed! Goede kwaliteit, keurig geleverd. Administratief wel wat geregel. Prijzen van hapjes aan huis kwamen niet overeen met de prijzen van de cateraar. Had de food only optie gekozen en er werden toch borden, bestek en een gasfles op de factuur gezet. Moest ik wel over bellen maar werd snel van de factuur gehaald. Bedrag klopte nog steeds niet met de site van hapjes aan huis. Dat heb ik heb aangegeven en toen werd ik gebeld dat hun site het duidelijk vermeldde. Dus eigenlijk aan mij! Niet heel klantvriendelijk. Maar dat deed niet af aan de kwaliteit van de geleverde producten.

Wijnen

Ze waren ruim op tijd met de bestelling en alles was goed verzorgd. Het eten was heerlijk op een paar uitzonderingen na, maar het ruime aanbod deed die uitzonderingen snel vergeten. Fijn dat het... Ze waren ruim op tijd met de bestelling en alles was goed verzorgd. Het eten was heerlijk op een paar uitzonderingen na, maar het ruime aanbod deed die uitzonderingen snel vergeten. Fijn dat het opruimen slechts een kwartiertje heeft geduurd, zodat we verder met het feest konden doorgaan.

K. de Rijk

Top verzorgd allemaal. Vriendelijke cateraar. Netjes op tijd. PERFECT !!!

Fred

Prima. Zag er goed uit en was lekker.

Ingrid

Alles zag er goed uit en smaakte heerlijk
Ruim voldoende voor iedereen

jbuis

Prima verzorgd, Tapas was overheerlijk

Mpm smallenburg

Tijdig geleverd, overzichtelijk ingepakt, makkelijke bediening bbq, vlees was zalig, wij hadden burgers en hotdogs menu, gasten vonden het heerlijk! Zalig dat het gewoon straks opgehaald wordt! Dank!

De Haardstede

Prima verzorgd en erg lekker!

gerald beverdam

Zeer goed