Miriam Stoop

Wij hadden een high tea besteld. Maar die was niet helemaal zoals beschreven op de site. We misten de flesjes Jus d Orange. De Wraps met zalm waren Wraps met krabsalade. En de sandwiches met kaas... Wij hadden een high tea besteld. Maar die was niet helemaal zoals beschreven op de site. We misten de flesjes Jus d Orange. De Wraps met zalm waren Wraps met krabsalade. En de sandwiches met kaas warm omgewisseld met een sandwich gegrilde Paprika uit pot met beetje pesto. Die waren niet lekker.
De zoetigheden waren wel goed. De bonbons heerlijk en de boterkoek erg lekker.
Maar helaas overall viel het dus wat tegen.

Reactie Hapjes aan Huis:

Goedemorgen, onze excuses! Onze High Tea was oorspronkelijk zonder jus d' orange - ander assortiment. Wij zullen dit gelijk met onze cateraar bespreken en tevens vragen om hier nog op terug te komen... Goedemorgen, onze excuses! Onze High Tea was oorspronkelijk zonder jus d' orange - ander assortiment. Wij zullen dit gelijk met onze cateraar bespreken en tevens vragen om hier nog op terug te komen bij u.

Janine Dirkson

De bezorging communicatie vooraf was wat verwarrend. En ik vond het jammer dat we een bakplaat ontvingen ipv een gourmet stel. Had tenslotte een gourmet pakket besteld. De bakplaat ging het zo hard... De bezorging communicatie vooraf was wat verwarrend. En ik vond het jammer dat we een bakplaat ontvingen ipv een gourmet stel. Had tenslotte een gourmet pakket besteld. De bakplaat ging het zo hard dat we zo snel aan het eten waren echt een andere beleving dan met een gourmet stel. Ik zou het anderen met een gourmetstel erbij wel aan bevelen anders niet!

Reactie Hapjes aan Huis:

Goedemorgen, hartelijk dank voor uw reactie. Het klopt inderdaad dat de elektrische bakplaten vrij 'snel' gaan. Er is een keuze tussen deze platen of de gourmetpannetjes met brandpasta. Wij zullen... Goedemorgen, hartelijk dank voor uw reactie. Het klopt inderdaad dat de elektrische bakplaten vrij 'snel' gaan. Er is een keuze tussen deze platen of de gourmetpannetjes met brandpasta. Wij zullen uw opmerking oppakken zodat het wellicht duidelijker naar voren komt bij maken van de reservering en bevestiging.

Claudia

Precies op tijd en heerlijk gegeten en gedronken

Bijsterveld

Heerlijk gegeten. Het eten was nog warm. Konden zo aan tafel. Was TOP!!

Mia Straasheijm-Groenenboom

Op tijd geleverd en alles werd keurig aangeleverd.

M. Boender

Heerlijke selectie. Goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Yvonne Meyer

Heel goede service en de bestelde lunch voor een Zoom meeting was echt ok. Maar voor de totale kosten (17,95 plus 12,50 bezorgkosten per persoon) vond ik de prijs kwaliteit verhouding helaas... Heel goede service en de bestelde lunch voor een Zoom meeting was echt ok. Maar voor de totale kosten (17,95 plus 12,50 bezorgkosten per persoon) vond ik de prijs kwaliteit verhouding helaas onvoldoende.

Reactie Hapjes aan Huis:

Goedendag, wat spijtig om te lezen dat het verhouding prijs/kwaliteit niet naar verwachting is overgekomen. Met name zijn de transportkosten een groot bedrag van de totaalkosten. Onze transporteur... Goedendag, wat spijtig om te lezen dat het verhouding prijs/kwaliteit niet naar verwachting is overgekomen. Met name zijn de transportkosten een groot bedrag van de totaalkosten. Onze transporteur levert op de dag zelf, in de ochtend. Hierdoor kunnen er soms per route maar 5 lunchpakketten in 1 wagen met levering door heel Nederland. Wij gaan in overleg met onze transporteur of dit op een andere wijze ingezet kan worden.

S van den Berg

Wij hadden een grieks exelent koud - wam buffet besteld, wat werd geleverd door uit-koken.nl , was vreselijk slecht. Heb contact op genomen met Hapjes aan huis, en heb na hun bemiddeling al het geld... Wij hadden een grieks exelent koud - wam buffet besteld, wat werd geleverd door uit-koken.nl , was vreselijk slecht. Heb contact op genomen met Hapjes aan huis, en heb na hun bemiddeling al het geld terug gekregen. Dat vindt ik wel 5 sterren waard voor Hapjes aan huis, maar helaas een halve ster voor uit-koken,nl , Ten overvloeden, de aanbeveling geldt trouwens alleen voor Hapjes aan huis

André

Goed verzorgd en ruim voldoende

Cindy mannien

Super lekker .meer dan genoeg en zeer behulpzaam bij een verandering vanuit mij