Diana Eerland

Alles was perfect geregeld, cateraar was ruim op tijd, en alles werd in rap tempo klaar gezet.

van der Pluym

Hapjes aan huis

Eric Verheijen

Hapjes werden op tijd geleverd en smaakte goed. Ik heb een tip, zet de volgende keer naambordjes bij de hapjes. Veel gasten vroegen daarna.

Anja Lodewijks, Topic

Op tijd bezorgd, goed verzorgd, geheel volgens afspraak

Reba Hanoch / PwC

Lunchpakketten zagen er goed uit. Lunch was om 10.30 uur al geleverd terwijl wij levertijd 12.00 uur hadden gevraagd. Handfrui/fruit hadden wij meer variatie in de boxen verwacht er was nu alleen 1... Lunchpakketten zagen er goed uit. Lunch was om 10.30 uur al geleverd terwijl wij levertijd 12.00 uur hadden gevraagd. Handfrui/fruit hadden wij meer variatie in de boxen verwacht er was nu alleen 1 soort fruit geleverd. We hadden aangegeven dat er 3 personen vega zijn en daar hebben wij in de boxen niks van terug gezien.
Vooralsnog heb ik altijd goede ervaringen met Hapjes aan huis alleen deze keer was het iets minder.

Reactie Hapjes aan Huis:

Goedemiddag, bedankt voor uw feedback. We vinden het erg jammer dat de lunchboxen niet geheel aan uw verwachting hebben voldaan. We zullen het terugkoppelen aan de uitvoerende cateraar. Met... Goedemiddag, bedankt voor uw feedback. We vinden het erg jammer dat de lunchboxen niet geheel aan uw verwachting hebben voldaan. We zullen het terugkoppelen aan de uitvoerende cateraar. Met vriendelijke groet, Team Hapjes aan Huis

Malenkowicz

Vreselijk dure, kleine en oude ingrediënten

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Tomasz,
Beste Tomasz,
Wij vinden het erg jammer om uw feedback te lezen. Bij het bezorgen heeft u alles bekeken en doorgenomen met de bezorger en zelf een compliment gegeven dat het er goed uit zag. Wij zullen uw feedback delen met de cateraar. Namens ons team in ieder geval excuses dat het naderhand toch niet naar wens was. MvG team Hapjes aan Huis

Veenhof

Goed verzorgd keurig op tijd
En het was erg lekker

Jurien

Snel geregeld, goed contact over onze bestelling en de hapjes waren erg lekker!

Lianne

Perfect verzorgd.

Danielle Tukker

High tea was heerlijk en de koude hapjes ook. Bedankt voor de goede verzorging.