Dekker

Aanrader, alles makkelijk geregeld

Nicolette Breunisse

In april had ik puur informatief een offerte opgevraagd bij 'Hapjes aan Huis', voor ons feest. Ik kreeg een heel prettige mail terug, met alvast een heel mooi voorstel. Dit heeft mij doen besluiten... In april had ik puur informatief een offerte opgevraagd bij 'Hapjes aan Huis', voor ons feest. Ik kreeg een heel prettige mail terug, met alvast een heel mooi voorstel. Dit heeft mij doen besluiten om in ieder geval met 'Hapjes aan Huis' in zee te gaan, maar ik wilde nog wel even nadenken over de precieze invulling. Dat was geen enkel probleem. Omdat ik er niet helemaal uitkwam, heb ik gebeld voor advies. Ik kreeg een heel enthousiaste dame aan de telefoon, die heel goed met mij heeft meegedacht. Het voorstel werd helemaal aan mijn wensen aangepast en ik voelde me er heel goed bij. De hapjes werden vrijdag geleverd. We waren blij verrast, het zag er in het echt nog mooier uit dan op de foto's. En wat een fantastisch feest hebben wij gehad! En de hapjes hebben daar zeker aan bijgedragen! We zijn begonnen met koffie en hadden daarbij de zoete (dessert) hapjes geserveerd. Heerlijk, voor ieder wat wils en meer dan voldoende. Daarna hebben we koude en warme hapjes geserveerd. De etagère was prachtig en ook de andere schalen zagen er geweldig uit. En alles was even lekker! De warme schalen konden we zelf in de oven opwarmen, dit werkte prima. Onze gasten hebben gesmuld en praten nu nog na over het eten. Kortom, Hapjes aan Huis is wat mij betreft een enorme aanrader!

Corine

Heerlijk "Internationaal buffet", ruim voldoende, goede communicatie met hapjes aan huis maar ook met de cateraar.
Alle gasten hebben heerlijk gegeten.
Dik tevreden.

Roel Benthem

Door vroege levering zelf veel moeten doen, (koel houden en later opwarmen).
De kwaliteit was voortreffelijk en ruim voldoende👍

Rianne Botman

28-5-2024 Eten werd op tijd bezorgt, zat netjes verpakt en afgedekt. Het was ook erg lekker. Iedereen was tevreden. Alleen waren de pannen wat verouderd waardoor er èèn pan niet goed werkte. Na veel... 28-5-2024 Eten werd op tijd bezorgt, zat netjes verpakt en afgedekt. Het was ook erg lekker. Iedereen was tevreden. Alleen waren de pannen wat verouderd waardoor er èèn pan niet goed werkte. Na veel proberen deed ie het dan eindelijk. Deze mag vervangen worden. Ook het ophalen bleef lang op zich wachten. Nu met het schrijven van deze recensie hebben ze de spullen nog niet opgehaald. Zaterdag hebben we het geleverd gekregen. Spullen staan een beetje in de weg daardoor. Maar verder waren we tevreden over het eten.

E. Van Schie

De high tea was fantastisch! Veel, diverse maar vooraal heerlijke hartige en zoete hapjes. Alles met zorg bereid en geleverd. Een echte aanrader!

Dora

Heerlijke hightea die er ook nog eens prachtig uitziet. Uitstekende en snelle communicatie, vlekkeloze organisatie.

C.

Uitstekend geregeld. Mooi op tijd en broodjes netjes verzorgd op schalen aangeleverd en heerlijk vers.

Alex

Goede communicatie, duidelijke afspraken en aanpassingen in aanbod makkelijk aanpasbaar. Buffet zag er fantastisch uit.

Boerke

Er is van het tapasbuffet genoten !!