Aurora Innovation

Gourmetschotels besteld. Kwaliteit van het vlees goed. De Halalversie waren naar mijn mening meer hapjes voor in de oven dan voor op het gourmetstel. Pannenkoekenmix niet gebruikt want om dat op een... Gourmetschotels besteld. Kwaliteit van het vlees goed. De Halalversie waren naar mijn mening meer hapjes voor in de oven dan voor op het gourmetstel. Pannenkoekenmix niet gebruikt want om dat op een plaat te gooien ipv in een pannetje geeft denk ik wat gedoe voor de rest van de gebruikers. Salades prima maar niet bijzonder.

Paardekooper

We hebben met onze medewerkers tijdens onze kerstborrel genoten van alle lekker hapjes. Alles kwam op mooie schalen en in aparte bakjes, op tijd gebracht, het zag er vers en mooi opgemaakt uit!

Gelders Archief

Ze kwamen per vergissing een dag te vroeg de hapjes leveren, deze weer meegenomen en dag later werden dezelfde hapjes bezorgd (niet vers dus)
elk hapje in apart bakje, veeeeel afval

Reactie Hapjes aan Huis:

Goedenavond mevrouw/heer,
Wij vinden het heel spijtig dat het niet goed is gegaan met de levering.
Goedenavond mevrouw/heer,
Wij vinden het heel spijtig dat het niet goed is gegaan met de levering.
Onze excuses, het was intern mis gegaan met de datum invoeren, met deze drukte moeten wij meer opletten.
Wij hebben onze fout hersteld door de hapjes op te halen en u de volgende dag nieuwe, verse hapjes te leveren.
Wij zouden nooit dezelfde hapjes weer terugsturen. Het gaat ons om kwaliteit en dat de producten vers zijn. Wat u nu schrijft gaat tegen alles in waar wij voor staan.
Bedankt voor uw feedback.
Vriendelijke groet, Team Hapjes aan Huis

Aaron, woonzorgcentrum

We hebben met onze medewerkers en vrijwilligers genoten van alle lekker hapjes. Alles is mooi op tijd gebracht en zag er vers en mooi opgemaakt uit!

dock

Prima service en goede kwaliteit van de producten

Eric Visser

De High Tea was geweldig, iedereen vond de hapjes heerlijk en waren mooi gepresenteerd op mooie borden en etagères!
Alleen de chauffeur die alles bracht was de bordjes en bestek vergeten af te...
Alleen de chauffeur die alles bracht was de bordjes en bestek vergeten af te leveren, dus die moest nog een keer terugkomen!
Maar voor de rest was alles prima verzorgd!

KPN

Prima lunch, op tijd afgeleverd, we dachten eerst dat er te weinig broodjes waren (tekst op de website: 3 broodjes (warme snack) had ons op het verkeerde been gezet), telefonisch contact (goed... Prima lunch, op tijd afgeleverd, we dachten eerst dat er te weinig broodjes waren (tekst op de website: 3 broodjes (warme snack) had ons op het verkeerde been gezet), telefonisch contact (goed bereikbaar) helderde dit punt snel op. Hoeveelheid was ruim voldoende.
Al met al een aanrader!

Ada koning

Een heerlijke highteabox, vriendelijk en goed geholpen, mooi en luxe verpakt, en goed op de hoogte gehouden over de tijd van levering. Heerlijke variatie

Georg van Kleij

Prima buffet met vriendelijk personeel

Indigo Haaglanden

Netjes en lekker