Lisa

Ik vond het erg weinig voor de prijs

Daniëlle Wieser

Perfect, wat een tractatie en alles even lekker. Iedereen heeft gesmuld

Psz Apeldoorn

Heel tevreden, lunch was goed en lekker

Marjan

Zeer positieve ervaring met het Grieks buffet via cateraar in Oss.

Medipoint

Prima! Broodjes waren lekker.
Communicatie is goed.

Plank met koude hapjes komt niet overeen met de website. Teleurstellend helaas. (Compleet buffet met hapjespannen besteld à 249euro). Ook geen spullen gekregen om het feestelijk aan te kleden zoals... Plank met koude hapjes komt niet overeen met de website. Teleurstellend helaas. (Compleet buffet met hapjespannen besteld à 249euro). Ook geen spullen gekregen om het feestelijk aan te kleden zoals dat vermeld is op de site. En veel te pittige kipnuggets in de pannen terwijl die er niet bij hoorden. Na contact met hapjesaanhuis was hun antwoord dat, zonder dat zij het wisten, de cateraar het assortiment heeft veranderd en zouden ze de website gaan aanpassen. Dit is na 2 weken nog niet gebeurd. Ik vind dat ik te veel heb betaald voor het geleverde. Helaas heb ik geen reactie op mijn mail gekregen over een eventuele tegemoetkoming en laten zij niet meer van zich horen. Jammer want het concept is leuk en de levering was prima en op tijd.

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Margo,
Beste Margo,
hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben het vermoeden dat u een aantal pakketten door elkaar haalt. U heeft nameijk een borrelplank besteld en geen buffet. Bij de feestbuffetten zit versiering idd, maar bij uw pakket niet. Daarnaast hebben wij nog nooit kipnuggets gehad in ons assortiment, deze kunnen namelijk niet in een hapjespan. Helaas was de mihoen opgegaan en niet meer op voorraad, hiervoor in de plaats heeft u bami gekregen en als extra een pastasalade, omdat dit er niet was. Wij vinden het jammer om te lezen dat u teleurgesteld bent. Onze excuses hiervoor namens ons hele team

Ria Mulder

De hapjes waren er voldoende en waren ook lekker. Maar we misten alle sausjes. We zouden nasi, bami en mie krijgen. Maar de mie was vervangen door bami. Het dessert was zoet, maar dat was prima. Wel... De hapjes waren er voldoende en waren ook lekker. Maar we misten alle sausjes. We zouden nasi, bami en mie krijgen. Maar de mie was vervangen door bami. Het dessert was zoet, maar dat was prima. Wel heel jammer dat we voor 12 mensen maar 2 maccarons kregen. Dan nog het tijdstip van bezorgen. Ik ontving een mail met daarin de tijdstippen van bezorgen, tussen 13.10 en 15.14. Dus geregeld dat er iemand thuis is. Krijg ik rond 9 uur een mail met we zijn er bijna. Nog 60 minuten. Moest ik vanaf mijn werk nog weer van alles regelen. Dat was erg jammer. Al met al gaan we dit niet weer doen.

Lana

Al 2x lunch besteld via Hapjes aan Huis. Levering altijd netjes op tijd en goede communicatie. Ik heb gekregen wat ik had verwacht voor die prijs.

Danny

Top, goed geregeld :-)