Linda Baartscheer

De zoete hapjes waren netjes afgeleverd en waren heel lekker, prima geregeld. Mijn dank, Linda

Erna

Complimenten aan Ohana Catering voor het heerlijke buffet en hun vriendelijke hulp aan de telefoon en bij aflevering. Bestellen bij hapjes aan huis is eenvoudig en snel. Zeer tevreden!

Humanitas-DMH

Prima verzorgd door KOM gezond. Keurig op tijd, begrip voor onze doelgroep. Ruim voldoende.

Nico van der Pas

De communicatie met Hapjes aan Huis en de levering door de cateraar (een bedrijf uit Leiden) waren prima.
Maar we waren niet zo enthousiast over eten zelf. De garnalen- salade bevatte veel te veel saus. De sate saus was erg dik en aan de zoute kant.

Stichting Meer Primair

Niet tevreden

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Silvia,
Beste Silvia,
Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij vragen u vriendelijk ons een email te sturen, zodat wij deze aan de keuken kunnen doorgeven en zij hiervan kunnen leren. DANK hiervoor. Mvg team hapjes aan huis

Cateraar Laurens van Where is my Kitchen

Slordig
Kwamen een halfuur te laat.( Geen excuses hierover)
Brood was niet vers en niet met verzorgd.
Theekoppen daar zat nog theeaanslag in.
Theebak was niet aangevuld. Slordig
Kwamen een halfuur te laat.( Geen excuses hierover)
Brood was niet vers en niet met verzorgd.
Theekoppen daar zat nog theeaanslag in.
Theebak was niet aangevuld.
Zelf theezakjes in gedaan.
Theekannen ( 3 stuks ) zag er niet uit.
Gebak was half ontdooid.
Kortom te veel betaald voor deze slecht verzorgde High Tea.
Afrader!! doe dit nooit meer.

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste familie Rooyen,
Beste familie Rooyen,
Wij vinden het enorm spijtig om te lezen dat het niet netjes is verlopen en zullen Laurens hier direct op gaan aanspreken. Wij willen u onze excuses aanbieden hiervoor namens ons team dat het niet correct is verlopen. Sorry!

De hapjes waren wel erg lekker. Het was erg goed verzorgd. De communicatie vooraf verliep wel erg moeizaam. Uiteindelijk is er wel goed rekening gehouden met verschillende allergieën.

Marian van Wijngaarden

Heel goed

Lia de Cort

De hapjes van de high tea waren erg lekker. we hebben er van genoten. Een mooie mix van hartige en zoete hapjes. Ruim voldoende

Familie Haarsma

Communicatie verliep wat moeizaam en de levering was 30 minuten te laat maar het eten maakte alles goed, het was heerlijk en ruim voldoende. We hebben er van genoten!