Marijke

Prima catering

Fien Galama

Chaotisch maar does the trick

Rob Blans

Wij hebben het "Voor elk wat wils" buffet besteld en dat was prima.

H.A.Westerhof

Het eten was heerlijk en zag er fantastisch uit. De chauffeur van de transportbedrijf was erg vriendelijk.

Bos

Perfect geregeld, mooi opgemaakt en het was heerlijk

Jeanne van de Ven

Het Italiaans buffet was voortreffelijk. Zelfs de Italianen ons gezelschap had geen op- of aanmerkingen.
Buffet werd ook keurig op tijd aangeleverd.

Marianne Scherders

We worden vanochtend gevraagd de ervaring te delen over de hapjes die we hebben ontvangen, nou die hebben we niet ontvangen. Ook slordig om deze mail aan ons te sturen. Gisteren gehoord dat de... We worden vanochtend gevraagd de ervaring te delen over de hapjes die we hebben ontvangen, nou die hebben we niet ontvangen. Ook slordig om deze mail aan ons te sturen. Gisteren gehoord dat de bestelling van 2-12 niet door kon gaan ja niets aan te doen dan maar een dag eerder laten komen was hun reactie, of het vers en goed genoeg zou blijven wilden ze geen bevestiging geven! Balen van dit bedrijf, ook de medewerker die het doorgaf heel onverschillig en niet vriendelijke ja nu beslissen wel of niet! we zijn nog steeds boos

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Marianne,
Beste Marianne,
Wij vinden het ook heel vervelend dat de transporteur ons heeft gemeld dat zij de order niet kunnen bezorgen. Wij hebben u hierover gebeld, onze excuses aangeboden en aangeboden een dag eerder te bezorgen en alles goed te verpakken. Helaas was dit niet voldoende. Nogmaals sorry dat de broodjes niet gelukt zijn. Mvg team hapjescateraar

Ineke van Mierloo

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf! De communicatie verliep prima. Het eten werd op tijd bezorgd en smaakte heerlijk.

Manon

Alles was gewoon perfect. Van attente bezorger, geweldig eten, keurig opgehaald.

Gerrianne

Wij hebben 5 keer de 2 broodjes en een snack besteld. De lunch is 2x goed op tijd bezorgd met goede kwaliteit. Helaas waren de andere 3 keer drama met een veel te late bezorging en slechte kwaliteit... Wij hebben 5 keer de 2 broodjes en een snack besteld. De lunch is 2x goed op tijd bezorgd met goede kwaliteit. Helaas waren de andere 3 keer drama met een veel te late bezorging en slechte kwaliteit aan broodjes of helemaal geen snacks.