H.A.Westerhof

Het eten was heerlijk en zag er fantastisch uit. De chauffeur van de transportbedrijf was erg vriendelijk.

Bos

Perfect geregeld, mooi opgemaakt en het was heerlijk

Jeanne van de Ven

Het Italiaans buffet was voortreffelijk. Zelfs de Italianen ons gezelschap had geen op- of aanmerkingen.
Buffet werd ook keurig op tijd aangeleverd.

Marianne Scherders

We worden vanochtend gevraagd de ervaring te delen over de hapjes die we hebben ontvangen, nou die hebben we niet ontvangen. Ook slordig om deze mail aan ons te sturen. Gisteren gehoord dat de... We worden vanochtend gevraagd de ervaring te delen over de hapjes die we hebben ontvangen, nou die hebben we niet ontvangen. Ook slordig om deze mail aan ons te sturen. Gisteren gehoord dat de bestelling van 2-12 niet door kon gaan ja niets aan te doen dan maar een dag eerder laten komen was hun reactie, of het vers en goed genoeg zou blijven wilden ze geen bevestiging geven! Balen van dit bedrijf, ook de medewerker die het doorgaf heel onverschillig en niet vriendelijke ja nu beslissen wel of niet! we zijn nog steeds boos

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Marianne,
Beste Marianne,
Wij vinden het ook heel vervelend dat de transporteur ons heeft gemeld dat zij de order niet kunnen bezorgen. Wij hebben u hierover gebeld, onze excuses aangeboden en aangeboden een dag eerder te bezorgen en alles goed te verpakken. Helaas was dit niet voldoende. Nogmaals sorry dat de broodjes niet gelukt zijn. Mvg team hapjescateraar

Ineke van Mierloo

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf! De communicatie verliep prima. Het eten werd op tijd bezorgd en smaakte heerlijk.

Manon

Alles was gewoon perfect. Van attente bezorger, geweldig eten, keurig opgehaald.

Gerrianne

Wij hebben 5 keer de 2 broodjes en een snack besteld. De lunch is 2x goed op tijd bezorgd met goede kwaliteit. Helaas waren de andere 3 keer drama met een veel te late bezorging en slechte kwaliteit... Wij hebben 5 keer de 2 broodjes en een snack besteld. De lunch is 2x goed op tijd bezorgd met goede kwaliteit. Helaas waren de andere 3 keer drama met een veel te late bezorging en slechte kwaliteit aan broodjes of helemaal geen snacks.

Ruben

Alles was perfect. Ik had de vegetarische hapjesbox en een paar broden. De hapjes waren voortreffelijk en alles is op tijd geleverd. De kleine cadeautjes in de dozen getuigen van de persoonlijke... Alles was perfect. Ik had de vegetarische hapjesbox en een paar broden. De hapjes waren voortreffelijk en alles is op tijd geleverd. De kleine cadeautjes in de dozen getuigen van de persoonlijke aandacht voor detail.
Paar kleine opmerkingen: bij de broden stond dat ze 20 minuten in de oven moeten, dat is meer dan 2 keer zo lang als nodig. Met 20 min wordt het brood veel te hard.
+ in sommige dozen zat confetti. Leuk idee, maar juist niet zo fijn als je de dozen binnen openmaakt. Levert extra zooi op.

B van Langeveld /SMC

Wij hadden warm koud buffet speciaal besteld en hadden expliciet aangegeven dat wij geen mogelijkheden hadden om op te warmen of te koelen. De lokale cateraar had aangegeven dat het om 14.00 werd... Wij hadden warm koud buffet speciaal besteld en hadden expliciet aangegeven dat wij geen mogelijkheden hadden om op te warmen of te koelen. De lokale cateraar had aangegeven dat het om 14.00 werd gebracht, ofschoon het buffet pas naar 18.00 werd geopend. Ik vroeg of dat wel kon buiten de koeling. Ons werd medegedeeld, dat dit geen probleem was, omdat het koude eten in koelboxen gebracht zou worden en de warme gerechten gekoeld aangeleverd werden en warm gemaakt kon worden op chaving dishes. Ik neem aan dat dit niet goed is doorgekomen bij de lokale cateraar, op ieder geval moest de Lasagne eigenlijk nog 3/4 h in de oven en de anderen warmen maaltijden nog op gewarmd. Verder waren er enkel grote schalen met salade en dessert die niet gekoeld zijn geleverd.
Gelukkig werd ons voorgesteld dat ze de gerechten weer mee zouden nemen en dan om 17.00 opgewarmd terug zouden brengen en ook het dessert gekoeld zouden brengen.
Verder zag ik net in de bestelling, dat er een gerecht mistte, de pasta met groenten waren niet geleverd en ook hadden wij geen variatie van pate. Alles in al was het buffet erg lekker en ruim voldoende, behalve de groente lasagne , deze viel niet in onze smaak omdat erg droog.
Het niet goed communiceren van de rand voor waarden zijn een grote min punt, maar het meedenken van de lokale cateraar heeft het weer goed gemaakt. Daarom geen onvoldoende

M.J

Super !! Thais buffet was heerlijk. Vonden mijn gasten ook. Meer dan genoeg. Fijne bezorg- en ophaalservice.
Echt een aanrader