Huizebosrust

Helaas geen lunch ontvangen

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Huize Bosrust, namens de cateraar 1000 maal excuses. Zij hadden de datum van morgen in de agenda gezet. Nancy, de cateraar, heeft u direct gebeld. U gaf aan, kan gebeuren, wij halen om de hoek... Beste Huize Bosrust, namens de cateraar 1000 maal excuses. Zij hadden de datum van morgen in de agenda gezet. Nancy, de cateraar, heeft u direct gebeld. U gaf aan, kan gebeuren, wij halen om de hoek meteen broodjes. Gelukkig is dat gelukt. Mvg team Hapjes aan huis

Dkl Kalverbos

Vorige week besteld via hun site. Was eenvoudig, levering 's morgens op de dag zelf. Mis wel een beschrijving van de geleverde hapjes.
Was erg smakelijk, zowel de gewone schotel, als de...
Was erg smakelijk, zowel de gewone schotel, als de vegetarische schotel en het dessert.

C.Janssen

De high tea was heerlijk, de verzorging van alles was precies zoals vooraf aangegeven. Alleen de scones waren slecht, kleine reeds belegde harde soort broodjes. Dat was balen!!

FANN

Onze ervaring is wat minder. Voor het bedrag dat we betaalden hadden we meer verwacht (of zelf kunnen regelen). Op de foto van de lunch die je aanklikt zijn harde broodjes te zien, dit waren zachte... Onze ervaring is wat minder. Voor het bedrag dat we betaalden hadden we meer verwacht (of zelf kunnen regelen). Op de foto van de lunch die je aanklikt zijn harde broodjes te zien, dit waren zachte bollen. Fijn als dat meer gespecificeerd wordt. Ook zat er een hartige snack bij, die naar onze mening opgewarmd moet worden (saucijzenbroodje bijv). Het is een geluk dat er een oven op locatie was, maar dit had er beter bij vermeld moet worden. De jus die geleverd wordt, zijn gewoon 'supermarkt' pakken.

Reactie Hapjes aan Huis:

Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het dat de bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We zullen kijken hoe we dit beter in de productomschrijving kunnen verwerken. Met vriendelijke... Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het dat de bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We zullen kijken hoe we dit beter in de productomschrijving kunnen verwerken. Met vriendelijke groet, Team Hapjes aan Huis

Angelo de Groot

Uiteindelijk zijn we er toch uitgekomen om ook voor de vegetariërs wat uit het assortiment te krijgen. Het beleg tussen de wraps en vooral tussen de sandwiches vonden we echt onvoldoende. De... Uiteindelijk zijn we er toch uitgekomen om ook voor de vegetariërs wat uit het assortiment te krijgen. Het beleg tussen de wraps en vooral tussen de sandwiches vonden we echt onvoldoende. De sandwiches waren geen succes en die bleven ook allemaal liggen. De rest was lekker, maar in het geheel was de prijs/kwaliteit verhouding ondermaats.

Gerdien

Leuke hapjes voor een baby shower. Ook de hartige broodjes waren erg in trek. Heerlijk belegd

Dipasa Europe B.V.

Heerlijk gegeten en ruim voldoende zodat we er de volgende middag tijdens de lunch nog van hebben gegeten.

anja

Duidelijk wat je kunt verwachten

L.J.J. Helderman

Wegens eerdere goede ervaring met een uitgebreid buffet voor 15 personen, dit weer besteld. En wederom prima op tijd, goed verzorgd en ruime hoeveelheden. En de 'vooruit'betaling werd pas na ophalen... Wegens eerdere goede ervaring met een uitgebreid buffet voor 15 personen, dit weer besteld. En wederom prima op tijd, goed verzorgd en ruime hoeveelheden. En de 'vooruit'betaling werd pas na ophalen van gebruikt vaatwerk in rekening gebracht.