N. Birker

De hapjes (vegetarisch en gewoon) waren heerlijk, mooi gepresenteerd en voldoende keuze. De hapjes worden leuk verpakt geleverd, dat op zich is al een feestje om uit te pakken. Ook werden de hapjes... De hapjes (vegetarisch en gewoon) waren heerlijk, mooi gepresenteerd en voldoende keuze. De hapjes worden leuk verpakt geleverd, dat op zich is al een feestje om uit te pakken. Ook werden de hapjes op tijd geleverd. Wij waren meer dan tevreden!

Droomvilla

Lekkere hapjes, goede service

MUMC+

Zeer netjes. Eten was erg goed.
Bezorging netjes op tijd. Vriendelijk personeel.
Echt meer dan tevreden!

Buenk

Prima geregeld allemaal

Gerard

Goed verzorgt en heerlijk eten. Mooi op tijd geleverd en klaar gezet met een goede uitleg. De hoeveelheid was krap aan.

Klomp

Kwalitatief zeer goed,correcte levering,stipt op de afgesproken tijd

CM Andriessen

Op de afgesproken tijd werd hapjes aan huis afgeleverd . Alles werd keurig
Op de afgesproken tijd werd hapjes aan huis afgeleverd . Alles werd keurig
afgeleverd en aangesloten door een zeer aardige hulpvaardige man .Het eten zowel warm als koud was heerlijk en mooi opgemaakt.

Birdhuis

De gevulde eieren waren klein, rommelig gepresenteerd en niet dezelfde ochtend gemaakt. Na telefonisch overleg met Vos zou er een financiële vergoeding komen maar deze hebben ze niet gegeven. Ook... De gevulde eieren waren klein, rommelig gepresenteerd en niet dezelfde ochtend gemaakt. Na telefonisch overleg met Vos zou er een financiële vergoeding komen maar deze hebben ze niet gegeven. Ook andere hapjes waren niet vers.

Reactie Hapjes aan Huis:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren met de catering. We waarderen uw feedback en streven ernaar om onze service bij onze cateringpartners te verbeteren.
Naar aanleiding van uw klacht heeft de cateraar een compensatie aangeboden, zoals vermeld in de e-mail die reeds naar u is verzonden.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om uw verwachtingen te overtreffen.
Met vriendelijke groet, Team Hapjes aan Huis

L.A. van der ham

Alles ging volgens plan en er was niets op aan te merken. Heerlijk vers eten, iets teveel van het goede zou ik bijna zeggen.

Arthur

Heel tevreden op tijd afgeleverd, goede uitleg en eten was uitstekend.