Sandra Bos

Op tijd geleverd en alles zag er goed verzorgd uit en smaakte heerlijk.

Stichting Naast

Het was een fantastische verzorgde lunch, alles was heel erg vers en lekker.
Het werd op tijd bezorgd; hele goede en vriendelijke service.
We zullen hier vaker gebruik van gaan maken

U-Boat Worx BV

Goede service. Genoten van een heerlijke Griekse lunch. Dankjulliewel.

snezana

Goed geregeld, service top!

Van 't Hek

Goede service. Goede verpakking. Zeer lekker klaargemaakte hapjes

Kind en Co Ludens

Fijne samenwerking, alles op tijd geleverd en opgehaald!
beenham had iets meer gemogen en wat minder visschotel.

Carla

Een heel goed verzorgd gourmetbuffet ontvangen. Ruim voldoende en keurig op tijd bezorgd.

Pieters

Tapas buffet was prima verzorgd. Het was allemaal erg lekker en ook heel erg veel. Bezorging was wat te laat maar verder contact daarover verliep goed. Heel tevreden.

NVWA

Prima lunch! Lekkere verse broodjes, warme snack , verse jus, melk en appels voor een nette prijs én keurig op tijd bezorgd! Henk bedankt!

Bakker

1 woord is voldoende RAMPZALIG. Waarom ? ik kreeg gewoon NIETS geleverd.
Na mijn klacht ook geen uitleg, niets. Ze gillen alleen maar door de telefoon dat het zooooooo erg is. Oplichters !

Reactie Hapjes aan Huis:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Wij betreuren het ten zeerste dat de avond gelopen is, zoals deze is gelopen. Dat is niet de intentie. De cateraar voor uw order heeft getracht contact met u op te nemen maar helaas zonder resultaat. Het verzoek is geweest betaling vooraf de levering en deze is zoals afspraak niet betaald. Wij vinden het heel spijtig dat u deze ervaring heeft opgelopen. Voor toelichting van de situatie is de cateraar bereikbaar voor vragen.
Team Hapjes aan Huis