2097 beoordelingen

2097 Reviews

Natatcha

@René Vader (Père) Het eten was top!! Ook goede service en duidelijke communicatie. Ik zal het komend jaar weer gebruik van hapjes aan huis maken.

Gerdie lagarde

Goede morgen wij hebben van de cateraar de info nog ontvangen ,super bedankt voor alles .Wij zijn super tevreden over het kerstdiners ,was lekker en heel goed verzorgd .wij wensen jullie ook nog... Goede morgen wij hebben van de cateraar de info nog ontvangen ,super bedankt voor alles .Wij zijn super tevreden over het kerstdiners ,was lekker en heel goed verzorgd .wij wensen jullie ook nog veel gezondheid en geluk in 2021 .vriendelijke groet.

Alie Sassen

Wij willen even doorgeven dat het heerlijk heeft gesmaakt het was Toppy. met Hartelijke groeten.

Marian Vrolijk Molenhoek

Wij hebben echt genoten van het kerstdiner!
Keurig bezorgd in een fraaie koeltas, met de bereidingswijze van de maaltijden
duidelijk omschreven.
Met als extraatje: een ovenwant,...
Wij hebben echt genoten van het kerstdiner!
Keurig bezorgd in een fraaie koeltas, met de bereidingswijze van de maaltijden
duidelijk omschreven.
Met als extraatje: een ovenwant, servetten en theezakjes.
Dit soort dingen maken het af!

Namens mijn tafelgenoten hartelijk dank,

B.Koster

Wat een geweldig diner hebben wij genoten op 2de kerstdag. Dank jullie wel. Heerlijk mals vlees en heerlijke aardappeltjes en groenten. Fijn dat alles de zelfde temperatuur en tijd nodig heeft. Wij... Wat een geweldig diner hebben wij genoten op 2de kerstdag. Dank jullie wel. Heerlijk mals vlees en heerlijke aardappeltjes en groenten. Fijn dat alles de zelfde temperatuur en tijd nodig heeft. Wij gaan zeker nogmaals bij jullie bestellen. Wij wensen jullie een fijne jaarwisseling en een succesvol en gezond Nieuwjaar.

Loes Beereboom

Ik wil graag aan jullie laten weten dat ik / wij echt heb genoten van het door jullie verzorgde kerstdiner. Reuze bedankt hiervoor.

Carla van Veghel

Onze complimenten voor de service en het geweldige lekkere diner. Met vriendelijke groet

Fam. Savelberg

Goede dag
Goede dag
Bij deze wil ik jullie bedanken voor het geweldige kerstdiner. Mooi op tijd geleverd, boekje is een prachtige uitleg hoe alles moet worden opgewarmd en samengesteld. Hartelijk dank, jullie hebben ons een geslaagd culinair kerstfeest bezorgd.
Groetjes

Nicola Iles

Hallo Team,

Wij hebben gisteren genoten van onze kerst maaltijd. Wij willen jullie bedanken voor de heerlijke smaken en gemakkelijke bereiding van alle gerechten.
De bezorging was...
Hallo Team,

De bezorging was ook op tijd en in een mooie koeltas verpakt die wij zelf in de toekomst gaan gebruiken. Met vriendelijke groet,

Familie uit Onnen!

We hebben enorm genoten van het kerstdiner!!
Zo compleet! Echt aan alles gedacht. En de kwaliteit van het eten was super! En héél vers.
Ook de communicatie en de bezorging was helemaal...
We hebben enorm genoten van het kerstdiner!!
Ook de communicatie en de bezorging was helemaal oké.
Mooie duurzame verpakkingen, en in goede koeltassen.
Kortom we zijn meer dan tevreden.
Voor herhaling vatbaar. Groet