zorgboerderij Feniks

Alles is prima verlopen, goed en duidelijk contact en op tijd geleverd. Alle gasten op de bruiloft waren prima te spreken over alle gerechten.
Tot de volgende keer !!

Olga

Fantastisch! Heerlijk gegeten en super service!
Dit gaan we vaker doen!

Jan

Een prima verzorgd buffet geleverd, iets te vroeg bezorgd maar op zich geen probleem. Onze gasten waren vol lof over de gerechten. De prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend. We weten nu waar we...

Prima grote stukken vlees op goede schalen met vakken. Heerlijk stokbrood. Alles netjes verpakt. Communicatie is ook goed. Jammer dat ze het wat laat kwamen brengen.

Katinka

Afgelopen vrijdag genoten van een BBQ met" bestelde" kok.
Alles was op kortetermijn geregeld door hapjes aan huis! Contact verliep erg prettig!

Familie Jacobs vanuit België

Weekendje Nederland - Bruinisse waarbij we voor de twee avonden een beroep hebben gedaan op de catering "hapjes aan huis". Voor onze groep van 15 volwassenen hadden we voor de eerste avond barbecue...

Eten was prima en ruim op tijd alles goed verzorgd(alleen in de fruitsalade zou ik pitloze druiven verwerken) verder keurig geregeld

Zeer goed verzorgd

Eric v.d Glind

De hapjes waren lekker en zag er keurig uit. En een perfecte service. Eric v.d Glind.

Van tevoren contact opgenomen met hoofdkantoor. Duidelijke informatie en zeer klantvriendelijk. Heel fijn persoonlijk contact met degene die het zou gaan verzorgen.
Alles goed en op tijd...