fam anon

Het was heerlijk iedereen vond het lekker we hadden via internet besteld daar stond dat je er niet op zondag bezorgd werd maar dat was niet zo we hebben te laat gebeld wand er werd wel op zondag... Het was heerlijk iedereen vond het lekker we hadden via internet besteld daar stond dat je er niet op zondag bezorgd werd maar dat was niet zo we hebben te laat gebeld wand er werd wel op zondag bezorgd maar alles was goed heerlijk mooi verzorgd volgende keer weer iedereen bedankt die dit klaar gemaakt hebben ook de bezorger die zo vriendelijk was

Hapjes paradijs

Niets op aan te merken. Op tijd en alles precies zoals afgesproken. Smaakte goed en ruim voldoende.
Een tip in Corona tijd.. ivm hygiëne. Handschoenen aandoen bij neerzetten van servies borden e.d.

Jacques Verheijen

Was top!

Rein

Prima voor elkaar!

Familie van der Zwaag

We genoten van een prachtige tapas plank.
We genoten van een prachtige tapas plank.
Alles zag er goed verzorgd en vers uit. En zo smaakte het ook. Veel variatie en aangevuld met vier verschillende warme hapjes. Dit werd netjes vacuüm aangeleverd. Even in kokend water leggen en klaar. De hoeveelheid was ook ruim voldoende.
Een echte aanrader!

Nicole

Prima bbq vlees, vis en vegetarisch voor een groep van ongeveer 20 personen. Wel jammer dat de bbq inclusief vieze borden pas op vrijdag opgehaald worden terwijl dinsdag de bbq was. Je kan de borden... Prima bbq vlees, vis en vegetarisch voor een groep van ongeveer 20 personen. Wel jammer dat de bbq inclusief vieze borden pas op vrijdag opgehaald worden terwijl dinsdag de bbq was. Je kan de borden niet drie dagen vies laten liggen (stank en ongedierte).

A. Van der heiden

De high tea viel tegen. Sandwiches okay maar de rest nee. De quiche was koud. de tortilla koud en erg zompig. De zoete hapjes zagen eruit alsof ze zo van de sligro kwamen. Vuile vaat heeft een dag... De high tea viel tegen. Sandwiches okay maar de rest nee. De quiche was koud. de tortilla koud en erg zompig. De zoete hapjes zagen eruit alsof ze zo van de sligro kwamen. Vuile vaat heeft een dag in de gang gestaan voor het opgehaald werd. Communicatie ging moeilijk. Konden een toegoed bon krijgen maar hier vriendelijk voor bedankt!

Reactie Hapjes aan Huis:

Geachte mevrouw/meneer, wat spijtig om te lezen dat het niet naar wens is verlopen. Kunnen wij met u in contact komen? Dan kunnen wij ook kijken welke cateraar wij hier op kunnen aanspreken. Helaas... Geachte mevrouw/meneer, wat spijtig om te lezen dat het niet naar wens is verlopen. Kunnen wij met u in contact komen? Dan kunnen wij ook kijken welke cateraar wij hier op kunnen aanspreken. Helaas kunnen wij dit niet herleiden uit de review. U kunt ons bellen of mailen op onderstaande gegevens: 085-7430362 - info@hapjesaanhuis.nl

OBS De Globe

Wat een heerlijkheid om in een zelfgekozen omgeving te kunnen genieten van de door ons bestelde buffetten. Prima verzorgd, netjes klaargezet, een lust voor het oog en superlekker!! Alleen maar... Wat een heerlijkheid om in een zelfgekozen omgeving te kunnen genieten van de door ons bestelde buffetten. Prima verzorgd, netjes klaargezet, een lust voor het oog en superlekker!! Alleen maar positieve opmerkingen van de ‘eters’. Vragen waar dit nou toch vandaan kwam en zeker voor herhaling vatbaar!