Stephanie

Het eten werd keurig op tijd geleverd en was heerlijk en warm. Een tip is om te vermelden dat niet alleen voor het bezorgen een bedrag in rekening wordt gebracht, maar ook voor het ophalen van de...

Stephanie

Het eten werd keurig op tijd geleverd in een chafing dish en was heerlijk. Lekker vers stokbrood en heerlijke salades. De enige tip is om op de site te vermelden dat je niet alleen betaald voor het...

Marien

Alles volgens afspraak op tijd geleverd met elektrische warmhoud bakken. Goed verzorgd. Smaakte prima, alleen de vis (zalm) was wat hard. Hoeveelheid was voldoende

Wilde eens wat anders op m'n verjaardag. Buffetje samengesteld. Het was ineen woord fantastisch!
Het was niet alleen heel lekker, het zag er ook nog heerlijk uit. Zeker een aanrader!

José

Service en bestelgemak waren uitstekend
Vlees van a-z gourmet was niet allemaal even lekker

Reactie Hapjes aan Huis:

Goedemiddag familie van der Linden,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u de service en het gemak als prettig heeft ervaren. Wij vinden het jammer dat de gerechten niet allemaal even lekker waren. Wij gaan uw feed back doorgeven aan de keuken. Ondanks dat hopen wij u een volgende keer weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet, Team Hapjes aan Huis

Hans

Nu al twee keer een buffet gehad van Hapjes aan Huis en twee keer heerlijk gegeten. De ene cateraar was wel iets guller met de porties dan de ander maar allebei de keren genoeg hoor!

Xenia BAM

Waren super happen. Drank allemaal koud. Alleen glazen waren niet meegeleverd... Evengoed zou ik Hapjes aan Huis zeker aanbevelen. Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Heel goed bevallen, goede kwaliteit en service.
meegedacht mbt de hoeveelheden,keurig op tijd geleverd in koelkast op wieltjes en warmhoudbakken au bain marie, stekker erin en klaar is...

Kramer

Super!! Veel variatie en super lekker. Geslaagde pakjes avond omdat we heerlijk konden genieten van lekker eten zondet zelf in de keuken hoeven te staan. Absolute aanrader!

Prima service, op tijd aanlevering, hapjes zagen er goed uit.