Volop keus, lekker en goed. op tijd geleverd.

Het Italiaans buffet was heerlijk. het bedrijf kwam op de afgesproken tijd. Wat kwalijk was dat er rauwe wortel in de garnering zat, terwijl er van te voren gezegd was dat een van de gasten een...

Goedemiddag Ineke,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend het niet geheel naar wens is geweest. Tijdens het ophalen gaf u aan dat het jammer was, maar geen probleem aangezien de persoon met de allergie genoeg had om van te eten. (U wilde wilde het alleen even gezegd hebben, begrepen wij) U heeft gelijk dat er in de garnering van 1 product wortel zat. U gaf in de communicatie hierover het volgende aan “1 persoon is heel erg allergisch voor rauwe wortels. Dit zit soms in de garnering. Als dat zo is kan ze van het hele gerecht niets meer te eten. ik neem aan dat het geen probleem is om hier rekening mee te houden.” Het klopt dus inderdaad dat er in 1 gerecht in de garnering wortel zat. Mijn collega heeft u onze excuses aangeboden tijdens het ophalen van de vuile vaat. Gelukkig was u erg tevreden bij het afhalen van de vuile vaat, aangezien mijn collega’s super behulpzaam waren ( ze moesten sjouwen omdat er zand lag waar ze dus niet met de karretjes overheen konden). Zondag is er onze collega speciaal aan het werk gegaan, zodat u zondagochtend de spullen weer kwijt was. Al met al, danken wij voor uw reservering, wensen wij een hele fijne dag en wellicht mogen wij een volgende keer weer de catering verzorgen. MvG team Hapjes aan Huis

Prima verzorgde high tea gehad op onze school. Lekkere hapjes, mooi neergezet en goed verzorgd. Wij zijn tevreden!

Wendy Groen

Helaas verliep niet alles volgens afspraak. Er werd gebeld dat de bezorgers onderweg waren 2 uur eerder dan besproken, geeft stress zeker als het je huwelijksdag betreft. Uiteindelijk telefonisch...

Goedemiddag mevrouw vd Velde,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en dank voor uw feed back.

Wij vinden het erg jammer om te horen dat de cateraar eerder dan afgesproken alles wilde bezorgen bij jullie. Daarnaast is het vervelend dat de bezorging niet geheel is verlopen als afgesproken, excuses hiervoor!

Onder welke naam heeft u gereserveerd bij ons? Wij kunnen dan de cateraar hierover aanspreken, en alles evalueren met ze, zodat dit in de toekomst niet nog een keer kan gebeuren.

Wij willen u graag bij een volgende reservering 10% korting geven om het goed te maken. Zou u ons een berichtje willen mailen of willen bellen om dit af te stemmen?

Nogmaals excuses namens ons team dat u niet geheel ontlast bent zoals u zich had voorgesteld.

MvG team Hapjes aan Huis

Marja Evegroen

Heerlijk en vers bereid eten met een vriendelijke uitleg .

Zeer goede en accurate service, italiaans buffet besteld voor 15 personen, was zeer goed verzorgd en heerlijk klaargemaakt, kortom we hebben er van genoten, keurig op tijd!

gerrie

Prima verzorgd, heel veel lekkere hapjes, kregen complimenten van onze gasten, hadden nog nooit
zoiets gezien

Alles is gegaan zoals afgesproken. Hollands buffet voor 10 personen was meer dan voldoende voor 11 personen. De gasten zijn met doggie bags naar huis gegaan. Eten was smakelijk.
Aardige...

Meta

De hapjes waren lekker!
Opmerking: graag aangeven wat voor hapje het is. Verder prima hoor. Graag ontvang ik een factuur!

Alleen de soesjes waren niet goed, te oud of te droog. Verder was alles vers, smakelijk en ruim voldoende

Goedemiddag Anja,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat fijn dat u genoten heeft van de high tea. Wij zullen uw bevindingen over de soesjes direct bespreken met de cateraar, zodat zij hier in het vervolg meer aandacht aangeven. Zoals via de e-mail afgesproken maken wij het graag goed bij een volgende reservering door iets extra's te serveren. Nogmaals dank en graag tot een volgende keer. MvG team Hapjes aan Huis