Niek

Zeer tevreden met mijn aankoop.

De prijsstelling van het product en mijn bestelling is goed en snel geleverd en voldeed 100% aan mijn verwachting.

Ik heb keurig per email een bevestiging van mijn bestelling gehad maar zou ook liever nog een factuur/pakbon bij de geleverde producten aantreffen.

Sander Los

Prima afhandeling - goed materiaal tegen de juiste prijs en snel geleverd.

marcel hielkema

Zeer goed

Snelle reactie. Had binnen 5 min een reactie via marktplaats . Daar kreeg ik te horen dat ik hem zo kon bestellen of via hun site. Echt super goed!!

Site vermelden op marktplaats . Of misschien beter zichtbaar. Ik kon hem zo snel niet vinden. Maar met de snelle mail die ik kreeg was dit geen probleem.

tack philippe

Ben via een link op 2dehands.be op handgereedschapdiscounter.nl.terecht gekomen.mijn eerste ervaring is dus positief.

gemak van bestellen en snelle levering

momenteel heb ik geen negatieve of verbeterpunten.alles is goed verlopen

Kloosterboer

Vriendelijk contact, maar misgeinformeerd op de website. Goede service.

Reactie HandgereedschapDiscounter.nl:

Beste Evert,
U heeft helemaal gelijk dat de informatie op de website niet correct was. We hebben dit na uw feedback direct hersteld.
Wij willen onze klanten graag zo goed mogelijk van dienst...
Beste Evert,
Wij willen onze klanten graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Wij hechten er dan ook aan om bij problemen dit naar tevredenheid van de klant op te lossen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Handgereedschapdiscounter

JW CAMMAN

GOEDE ERVARING SNELLE LEVERING

NEE

NEE

Landbouwbedrijf R. Sikken

Geheel naar wens

snelheid van levering

info over product zou iets beter kunnen - afbeelding te klein

Op den Kamp

Als nu nog een keer "alle velden invullen" verschijnt mogen jullie het schudden met dat beoordelen

Jullie hadden wat ik zocht

Inzake verzenden: niet verzenden op de dag van beloofde ontvangst

Reactie HandgereedschapDiscounter.nl:

Beste heer op den Kamp,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij vinden het jammer dat het verloop van uw bestelling niet aan de verwachtingen heeft voldaan.
Het is voor ons onduidelijk...
Beste heer op den Kamp,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het is voor ons onduidelijk waar de verzending is vertraagd. Wij hebben op 14 oktober uw bestelling ontvangen en deze op 15 oktober verstuurd. Normaal gesproken had uw bestelling op 16 oktober geleverd moeten worden, de levering heeft echter op 17 oktober plaatsgevonden. In plaats van de beloofde 1-2 werkdagen heeft de bezorging 3 werkdagen geduurd.
Onze excuses voor deze vertraging.
Handgereedschapdiscounter.nl

van Eijk

Zeer goed , geen enkel probleem.

Online

Marswa