Berry

Het is een bedrijf dat snel leverd top en alles goed verpakt

De producten zijn gelijk naar wat op de website staat vermeld

audenaert dirk

Vlotte verwerkingen van het bestelde, en prima materiaal voor zéér interesante prijzen

mailtje gestuurd en binnen het uur antwoord

n.v.t.

Goed, zoals het hoort.

De prijs, en de levertijd.
Geen account nodig om te bestellen is ook zeer gewaardeerd.

De site is compleet onoverzichtelijk, wat het raadplegen van de inventaris moeilijk maakt. Ik wist via bol.com de items te vinden, maar hier zijn gemiste kansen.

Reactie HandgereedschapDiscounter.nl:

Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit zeker meenemen in de doorontwikkeling van de shop.

Willem

Snell levering en Goode kwaliteit.

Johan Beumer

Zeer goeie prijs/kwaliteitsverhouding.

garage unal

Slecht, krijg geen tracking code eenmalig een mail ontvangen alleen, en leveringstijd duurt te lang

Reactie HandgereedschapDiscounter.nl:

Er lijkt iets mis te zijn gegaan in de communicatie. Uw bestelling is na uw order op 31 mei op 1 juni verstuurd en op 2 juni door PostNL geleverd. Aflevering heeft daarmee plaatsgevonden binnen de... Er lijkt iets mis te zijn gegaan in de communicatie. Uw bestelling is na uw order op 31 mei op 1 juni verstuurd en op 2 juni door PostNL geleverd. Aflevering heeft daarmee plaatsgevonden binnen de door ons afgegeven 1 tot 3 werkdagen.
Mogelijk heeft u de tracking mail van PostNL niet ontvangen, mogelijk is deze gestrand in uw SPAM filter.

Eric

Vlotte afwikkeling en goede levering van het product. Zeer tevreden met dit bedrijf.

Veel voorradig.

Op dit moment heb ik geen verbeterpunten. Dit was eerste bestelling bij dit bedrijf.

cees cj diepens

Goed product

nee perfect

ja meschien slagmoer sleutels op accu

gj. bergwerff

De ervaring was goed