Van den Bosch

Goede kwaliteit en snelle levering en service!

R Vonk

Goede keus, zeer vlotte levering

M.B. Hoedeman

Positief

klantvriendelijk en zeer service gericht naar klanttevredenheid.

controle op juiste levering

HJM van Beusekom

Ze konden niet precies leveren wat ik had besteld, maar ze boden een alternatief welke wel op tijd was en goedkoper dan de oorspronkelijke bestelling. Ik werd telefonisch 2x benaderd om dit te... Ze konden niet precies leveren wat ik had besteld, maar ze boden een alternatief welke wel op tijd was en goedkoper dan de oorspronkelijke bestelling. Ik werd telefonisch 2x benaderd om dit te regelen op een prettige manier. Ik ben daarom heel tevreden.

zie boven

zie boven

MDT / A.D. van Langeveld

Goed; heldere website, eenvoedige selecteren van gezocht gereedschap, eenvoudig bestellen.

snelle goede levering

neen

Willem Albeda

Goede producten voor een scherpe prijs! Maar wel in vergelijking met andere webwinkels een langere verzendtijd.

Goede producten voor een scherpe prijs!

De verzendtijd zou beter kunnen en een bevestigings e-mail direct na het bestellen zou wel fijn zijn.

Jos van Loon

snelle levering in stevige verpakking

verpakking aanpassen aan afmetingen gereedschap.
verpakking was erg groot ten opzichte van het gereedschap

Louis Schilders

Groot aanbod. Correcte prijs. Korte leveringstermijn.

Geen.

Stefan

Snelle levering, goed geinofrmeerd over het product. Er was een iets langere wachttijd op een product maar dit was binnen enkele werkdagen geregeld en goed gecommuniceerd.

Goede communicatie

Blijf zo bezig!

joop van herwerden

Het gereedschap werd snel verstuurd.maar had graag berichtje gehad op welke dag het gebracht werd.
We hebben expres onder rembours gedaan ondanks de hoge kosten omdat we het zeer vervelend vinden dat de post zomaar
pakjes bij de buren af geeft en met rembours voorkom je dat.(kunnen jullie niets aan doen)

snelle levering.