Resultaat van de werkzaamheden

Super service !

Doe zo verder

Allemon Liliane

Goede ervaring

Voor mij geen verbeterpunten.

Cliff Heylen

Top!

géén

Brigitte Verbruggen

Efficiente medewerkers

Maurice Daniels

Normaal kwam altijd één medewerker en die was wel drie kwartier of een uur aan het druk aan het werk. Dit keer kwamen ze met twee en waren na tien minuten weg. Nu heb ik mijn twijfels of de zaak zo... Normaal kwam altijd één medewerker en die was wel drie kwartier of een uur aan het druk aan het werk. Dit keer kwamen ze met twee en waren na tien minuten weg. Nu heb ik mijn twijfels of de zaak zo goed gereinigd is als het voorheen gebeurde. Wel erg snel klaar hoor ! Dus aanbevelen hieronder ? Resultaat twijfelachtig !

?? Neem de twijfels weg. Ik kan mij niet voorstellen dat het nu even nauwkeurig gereinigd is.

Tom Coppens

Zeer professioneel

Wim en Ilse Maes - De Jonge

Zeer tevreden over de service. Heel aangename en professionele mensen die spontaan de moeite deden om mee te denken over oplossingen. Wij hebben Hamster cleaning meteen aanbevolen aan vrienden en... Zeer tevreden over de service. Heel aangename en professionele mensen die spontaan de moeite deden om mee te denken over oplossingen. Wij hebben Hamster cleaning meteen aanbevolen aan vrienden en familie.

Thora Guy

Goed behulpzaam