Stephanie

Bestelling was goed ontvangen en snel

Beschrijf hier uw ervaring

Het jammere was dat de keur anders is als op de foto, en dat de ene met klittenband was en de andere met knopen. De stof was ook erg gerafeld daarom vond ik de prijs was duur voor de kwaliteit.

Sanne

Erg goed geholpen met uitgebreid advies. Er werd erg veel moeite voor me gedaan en dat kon ik erg waarderen

Beschrijf hier uw ervaring

Persoonlijk contact en advies was erg goed

Ik ben zeer positief over de klantgerichtheid van dit bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Het bedrijf twijfelde of ik de juiste maat handdoeken had besteld en nam contact met mij op om te checken of mijn bestelling klopte. Meedenken met de klant is een zeer goede eigenschap👍👍👍

Duidelijke website met goede beschrijvingen. Levering volgens verwachting.

Duidelijke website

Katja

Eerste bestelling en niet de laatste. Perfecte service en nog mooier in het echt! Mooie aanvulling in het assortiment zouden matching saunatassen zijn 👍

Vriendelijke en persoonlijke service

Via deze site heb ik een hamamdoek en een badjas besteld. Er was bij mij wat onduidelijkheid over de set prijs en heb contact opgenomen. I kwam in contact met Grietje,ze heeft me echt heel hartelijk... Via deze site heb ik een hamamdoek en een badjas besteld. Er was bij mij wat onduidelijkheid over de set prijs en heb contact opgenomen. I kwam in contact met Grietje,ze heeft me echt heel hartelijk geholpen. En dat rond de feestdagen!
De producten zelf heb ik helaas nog niet gebruikt, al wel gewassen, maar ben overtuigd dat ik ook dan tevreden zal zijn.

Service topnotch

L.

Goede en vlotte levering, veel keuze uit kwaliteitsprodukten

Super, klantvriendelijk, meewerken. meedenken

meedenkend en klantvriendelijk

Anita

Snelle en nette service

Beschrijf hier uw ervaring

Men levert zeer goede kwaliteit. En een nette service.