Positief. Aardig personeel. Eén artikel heb ik geretourneerd en daarbij werd ik vriendelijk en netjes geholpen (via telefoon contact gehad).

Beschrijf hier uw ervaring

snelle levering van het product.

Snelle levering, de dag nadat ik mijn bestelling plaatste werd de badjas al bezorgd.

+ Snelle levering

Prima hammamdoeken, snelle servic

Beschrijf hier uw ervaring

Goede wasinstructies erbij zodat de kleuren behouden blijven en om het optimale droogresultaat te krijgen.

M van Rijswijk

Ik heb voor een vriendin in een andere woonplaats een hamamdoek besteld en deze is volgens afspraak geleverd. Top.

Leuk en breed aanbod

Beschrijf hier uw ervaring

Allea naar wens. Bezorgmethoden ingewikkeld. Misschien iets beter uitleggen wat het verschil is voordat de keuze gemaakt moet worden.

Vlotte actie, ondanks vakantieperiode

Beschrijf hier uw ervaring

Prijs kwaliteit wat magertjes.
Wel erg veel geld voor een katoenen ochtendjasje, waar ik zelf nog lusje aan moet maken om hem op te hangen en te zorgen dat de ceinture niet steeds op de grond valt/kwijt raakt.

Met de handdoeken en levering was niks mis, het enige wat mij tegenstond was dat er geen retour sticker bij zat en ik zelf de retourkosten moest betalen voor het artikel dat ik niet wou houden.

Veel keuze op de site.

sandra hogenbirk

Mooie site, mooie producten, netjes is ruilmogelijkheden

Beschrijf hier uw ervaring

zeer persoonlijke site en goede informatie over voortgang van bestelling

Uitstekend!

Beschrijf hier uw ervaring

Het werd op tijd geleverd.

Adejeetje

Uitstekende service. Het bestelde product was niet op voorraad maar werd daarover meteen gebeld en tot een prima oplossing gekomen. Petje af!

Beschrijf hier uw ervaring

Heel service gericht en klantvriendelijk.