Fijne overzichtelijke site met veel keus qua kleuren en maten.

Beschrijf hier uw ervaring

De bestelling was iets later binnen ivm ziekte van de eigenaar. Dit werd alleen op de site gezet waar ik het toevallig zag.

Heel erg goed. Ik heb twee handdoeken besteld in combinerende stof en borduur kleuren. Grietje heeft mij gebeld voor overleg om samen de juiste kleurencombinatie af te stemmen.

Beschrijf hier uw ervaring

Grietje is dus zeer persoonlijk bezig met elke bestelling!

Snelle reactie en goede oplossing aangezien er maar één doek voorradig was.

Snelle verzending.

Prima bedrijf en snelle levering.

Per abuis werd de verkeerde maat verzonden. Vriendelijke en snelle service om dat te herstellen!

Makkelijk om te bestellen

Hele vlotte afhandeling

P. Kerkhoff

De website van hamadoeken.com is redelijk overzichtelijk en vlot met navigeren. Voor het eerst 2 hamam stone denim handdoeken gekocht. Pakketje was snel geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Omdat wij hamamdoeken met bamboe al in gebruik hebben, leek het een goed idee om de bamboe handdoeken van hamamdoeken.com eens te proberen. Wij hebben 2 stone denim doeken besteld e n hebben deze inmiddels in gebruik genomen. En ja wat een fijne doeken zijn dit. Ze voelen iets dikker aan dan de doeken doe wij al hadden, maar wel erg zacht. Deze handdoeken nemen wij graag mee naar de sauna en zwembad omdat ze lekker snel drogen. Door een vergissing van onszelf hebben wij voor de ingebruikname de 2 verschillende kleuren doeken een dag in een emmer met koud water gezet. Dit was niet zo handig omdat de rode kleur was overgelopen in de grijze waardoor deze lichtpaars werd. Maakt voor de werking niet uit natuurlijk, maar de volgende keer doen we het even anders. Voor nu zijn het erg fijne handdoeken en gaan ze met de vakantie mee in onze koffer vanwege het compacte formaat en lichte gewicht.

J. Hart

Bestelling kwam niet op tijd maar dit probleem werd goed en sympathiek opgepakt door Hamamdoeken. Met veel communicatie, prima dus

Beschrijf hier uw ervaring

De communicatie, persoonlijk en duidelijk

Positief. Goede service en nazorg. Kwaliteit van de doeken is top.

Karoline

De bestelling verliep wat haperend maar dat kan ook gelegen hebben aan de internetverbinding, ik heb besteld vanuit het buitenland. Even moeten zoeken op de site naar de leveringstermijn, die...

Beschrijf hier uw ervaring

Door een fout bij PostNL kwam mijn bestelling een dag later dan gepland en hierover werd goed gecommuniceerd door Hamamdoeken.com. Ik heb dit als heel positief ervaren!