Monique

Keurige levering. Op tijd conform afspraak. Product voldoet volledig aan de beschrijving. Prachtige doeken en super praktisch! Heel fijn zijn de gebruikstips. Zeker een aanrader om bij dit bedrijf... Keurige levering. Op tijd conform afspraak. Product voldoet volledig aan de beschrijving. Prachtige doeken en super praktisch! Heel fijn zijn de gebruikstips. Zeker een aanrader om bij dit bedrijf te kopen!

Beschrijf hier uw ervaring

Geen op- en of aanmerkingen. Ga zo door!

Wat ik overigens erg aardig vond was de handmatig geschreven toevoeging op de leveringsbon waarbij persoonlijk bedankt werd voor de bestelling. Top!

Corry van Neck

Keurig bedrijf gelijk melding gekregen dat het iets langer duurde voordat ik de bestelling toegestuurd kreeg.

Beschrijf hier uw ervaring

Dat alles goed is binnen gekomen.

Ad van Grinsven

We hadden 2 hamamdoeken besteld waarvan 1 doek met een vlek erin. Gebeld met Grietje waarbij deze haar verontschuldigen aanbod en gelijk een nieuwe doek ( die ze persoonlijk ging controleren op... We hadden 2 hamamdoeken besteld waarvan 1 doek met een vlek erin. Gebeld met Grietje waarbij deze haar verontschuldigen aanbod en gelijk een nieuwe doek ( die ze persoonlijk ging controleren op eventuele onvolkomenheden)ter zending aanbod. Ik kreeg een email met instructies voor de retourzending en kon dezelfde verpakking gebruiken om de doek met vlek te routerneren. Een heel vriendelijke, snelle en correcte oplossing voor het probleem.
TOP ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel service gericht en heel vriendelijk
Denkt mee in oplossingen
Snelle en correcte afhandeling

Margo Weesie

De hammandoeken zijn zoals beschreven en snel in huis.

Ed

Goed! Ruime keuze, makkelijke mogelijkheid om te betalen en een snelle verzending.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede producten, goed omschreven.

Prima. Snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel attente mail of ik mij ervan bewust was dat ik kleine handdoeken had besteld i.p.v. grote

Een snelle levering met een persoonlijke boodschap.
Goede kwaliteit en ruime keuze.
Mooie overzichtelijke website.

Ruime keuze en snelle levering

Eerste keer hier iets gekocht. Persoonlijk contact via mail is erg prettig. Goed afgeleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Via mail contact over levering, maakt het persoonlijker

Alles naar wens

Beschrijf hier uw ervaring

De derde dag mijn pakje in mijn bus gevonden. Met een goede beschrijving wat onderhoud van het kledingstuk betreft.
Nu nog gebruik kunnen maken op mijn reis;