Beschrijf hier uw ervaring

Service goed,maar de kwaliteit vind ik matig.

Eefke

Snelle levering. Goed geregeld. Dikke 8,5

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn product hamamdoek XL en lekker licht. Ga nog wat bestellen voor mijn dochters.
Dikke 8,5

2 hamamdoeken besteld waarvan er 1 niet de kleur had die we dachten. We kregen echter goede en snelle service en konden de "verkeerde" doek retourneren en kregen een juiste kleur terug!

Beschrijf hier uw ervaring

Nette en snelle afhandeling van de bestelling.

Reactie Hamamdoeken.com:

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Kunt u misschien aangeven wat wij in deze meer hadden moeten doen om 5 sterren te verdienen, naast gratis retourneren en omruilen? Wellicht dat we uw tip kunnen gebruiken om toekomstige klanten goed te kunnen bedienen.

Uw hulp en mening wordt enorm door ons gewaardeerd.

Hartelijke groet,
Grietje Zijlstra

Hamamdoek keurig geleverd

De groot

Goed product jammer dat er geen document bij gezonden is hoe de doeken te gebruiken op verschillende manieren en dat het om een bamboedoek gaat

Beschrijf hier uw ervaring

Na drie dagen besteld de doek ontvangen

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor de tip. Wij dachten te kunnen volstaan met het geven van deze informatie op de website, maar kennelijk wordt het gewaardeerd als dit ook met de bestelling meegezonden wordt. Wij zullen dit verbeterpunt op korte termijn gaan uitvoeren. Nogmaals dank!

Nick

Snelle levering binnen 2 dagen. De hamamdoek zelf is van prima kwaliteit

Wendy

Het is een heel goed geregeld bedrijf zeer professioneel en vriendelijk, ik raad ze echt aan en hun producten van goede kwaliteit.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze houden je goed op de hoogte met je bestelling en zijn vreindelijk, al bestelde ik alleen een doos zonder spullen erin daar maakte ze geen punt van , echt een aanrader.

Jo den Hartog

Zeer goede ervaring,Toppie
's avonds besteld, de volgende dag al thuisbezord.Heel tevreden.

Fijne overzichtelijke site met veel keus qua kleuren en maten.

Beschrijf hier uw ervaring

De bestelling was iets later binnen ivm ziekte van de eigenaar. Dit werd alleen op de site gezet waar ik het toevallig zag.

Heel erg goed. Ik heb twee handdoeken besteld in combinerende stof en borduur kleuren. Grietje heeft mij gebeld voor overleg om samen de juiste kleurencombinatie af te stemmen.

Beschrijf hier uw ervaring

Grietje is dus zeer persoonlijk bezig met elke bestelling!