Positief alles netjes ingepakt en bezorgt

Beschrijf hier uw ervaring

Bedrijfskaartjes zaten in de doos en een snelle respons per mail

Snelle en vlotte levering. Bezorgd wat besteld was

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi verpakt en duidelijke uitleg bijgevoegd wat te doen met het product.

Anne-Marie van Grunsven

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, fijne site en kwalitatief goede producten

Praktijk de Witte roos

Snel leveren

Leuke doeken

O.

Hamamdoeken snel geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Hamamdoeken ( bamboo beach fun geel) zijn helaas teleurstellend. Na ruim geweekt in water en gewassen op 30 graden (max???!!) In gebruik genomen maar nemen totaal geen vocht op! Volgens... Hamamdoeken ( bamboo beach fun geel) zijn helaas teleurstellend. Na ruim geweekt in water en gewassen op 30 graden (max???!!) In gebruik genomen maar nemen totaal geen vocht op! Volgens klantenservice is dit normaal en kan dit wel een paar wasbeurten duren. Erg vreemd, bij andere hamamdoeken die ik elders had gekocht was dit absoluut niet zo. Die deden gelijk wat ze moesten doen voor een doek namelijk vocht opnemen. Ik raad af om deze hamamdoeken te kopen.

Mijn ervaring is goed met het bedrij

Beschrijf hier uw ervaring

Wat het product betreft ik vind de handdoeken erg dun en de prijs niet waardig en onwaarschijnlijk. 1 handdoek voor 19.95 snap ik maar de 2e gratis tsja.......................

Mijn ervaringen zijn goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en goede kwaliteit

Bestelling geplaatst en daags nadien netjes geleverd. Tips en tricks zijn meegeleverd. Pakket kon gemakkelijk opgevolgd worden.

Zeer goed!

Een aantrekkelijke site met een uitgebreide collectie van prachtige artikelen. Ik koop alleen hier mijn hamamdoeken, want dan weet ik dat ik kwaliteit krijg.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij het bestellen van een artikel kreeg ik een waarschuwing: of ik die doek wilde of degene waarvan de kleurverdeling precies andersom was, heel attent. Ook vind ik het fijn dat de afmetingen,... Bij het bestellen van een artikel kreeg ik een waarschuwing: of ik die doek wilde of degene waarvan de kleurverdeling precies andersom was, heel attent. Ook vind ik het fijn dat de afmetingen, gewicht en andere details er allemaal netjes bij staan. Je krijgt hierdoor het gevoel dat tevreden klanten hetgeen is waar jullie op uit zijn.

Vriendelijke en vlotte afhandeling van de bestelling!

Beschrijf hier uw ervaring

Kwalitatief goed, mooie kleur, echt een cadeautje!