B&S Watering Systems BV

Top, zeer klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

FF te laat nog wat moeten bestellen, u kent dat wel. nou dat gaat prima ze denkt mee en werkt mee. echt top. en de kwaliteit van de badjassen is ook perfect..

Gemakkelijk via de site artikelen bekijken en uitzoeken

Beschrijf hier uw ervaring

De bestelling ging gemakkelijk via internet en de gestuurde artikelen werden snel geleverd

Miranda

Goed bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Goed bedrijf erg correct en snelle levering mooie kwaliteit

Ruth

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring

Alle communicatie is prima verlopen, zeer vlotte service

Prima, snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn, goed en mooi product

ENSJ

Vlotte levering. Optie tot achter af betalen wat super is. Duidelijke instructues en wasvoorschriften meegekregen.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke communicatie, goed verpakt, snelle levering.

Sharida

Goede, snelle en zeer persoonlijke service!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een mast te klein. Na persoonlijk contact kon ik zonder probleem omruilen. Ik kreeg ook nog een tip om mijn badjas goedkoper retour te zenden. Samen hebben we de mouwlengte opgemeten om te... Ik had een mast te klein. Na persoonlijk contact kon ik zonder probleem omruilen. Ik kreeg ook nog een tip om mijn badjas goedkoper retour te zenden. Samen hebben we de mouwlengte opgemeten om te checken of de grotere maat zou passen.
De juiste badjas snel ontvangen, ondanks de drukke feestdagen.
Btw badjas is van zeer goede kwaliteit! Geen rommel dus.

Laura

Super snelle en nette reactie op mijn mail, door verzendbedrijf was er vertraging met mijn pakketje. Eigenaresse gaf meteen aan te gaan mailen en alvast mijn bestelling extra achter te houden voor... Super snelle en nette reactie op mijn mail, door verzendbedrijf was er vertraging met mijn pakketje. Eigenaresse gaf meteen aan te gaan mailen en alvast mijn bestelling extra achter te houden voor het geval dat het pakketje kwijt was.

Duidelijke communicatie, mooie producten

Peter

Snelle reactietijd en oplossingsgerichte acties aangeboden door eigenaar.

Positief

InVo

Geen negatieve ervaringen met Hamamdoeken.com.
Ruime collectie in hamamdoeken en accessoires. Ook andere kleuren dan elders. Leuk!

Beschrijf hier uw ervaring

De koerier had een dag langer nodig dan gedacht om het pakketje af te leveren.