Ien

Altijd prachtige producten en leuke acties!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ontving een mail met de aangekondigd actie van 1+1 gratis en bestelde via de aantrekkelijke site 2 twee prachtige hamamdoeken. De informatie erover was gedetailleerd, zoals de exacte afmetingen... Ik ontving een mail met de aangekondigd actie van 1+1 gratis en bestelde via de aantrekkelijke site 2 twee prachtige hamamdoeken. De informatie erover was gedetailleerd, zoals de exacte afmetingen en kleurstelling. Het bestelproces was makkelijk en correct. De communicatie over de levering was vervolgens prima en ze werden snel en netjes geleverd aan huis. Ze zagen er precies zo uit als op de foto.

Venhuizen

Goede ervaring

J pek

Geleverd zoals vermeld op de site

Bert Biliet

Zeer vlotte en correcte levering

Beschrijf hier uw ervaring

product voldoet volledig aan de beschrijving

Maaike Tensen

Heel fijn contact via mail, snelle verzending

Beschrijf hier uw ervaring

Bij deze webshop voelde ik mij niet 'gewoon een besteller', maar echt een 'online klant'. Ik kreeg echte en persoonlijke service via de mail. En ook nog eens een kwalitatief ontzettend goed en fijn... Bij deze webshop voelde ik mij niet 'gewoon een besteller', maar echt een 'online klant'. Ik kreeg echte en persoonlijke service via de mail. En ook nog eens een kwalitatief ontzettend goed en fijn product!

Daphne

Onze bestelling was snel verstuurd, helaas kregen wij hem 5 dagen later pas, dit lag aan de bezorgservice, niet aan Hamamdoeken.com

Beschrijf hier uw ervaring

De badjassen zijn heerlijk ruim, zacht, warm en zeer comfortabel. De mouwen zijn wel erg lang, die hebben we moeten oprollen. Mijn man en ik hebben ieder een badjas besteld.

xyz

Prima service, ruime keuze en vriendelijke mensen

Beschrijf hier uw ervaring

ze denken mee en zijn snel

Katrien

Bestelling en levering verliepen vlot

Beschrijf hier uw ervaring

Alles zat veilig en netjes ingepakt.

Hans van de Kaa

Keurig alles zoals afgesproken