Ik heb een handdoek besteld, die binnen 2 dagen geleverd zou worden. ik had na 4 dagen geen handdoek ontvangen, contact gezocht en had snel reactie via de mail. ze begreep het niet en zou het gaan...

Beschrijf hier uw ervaring

het contact was erg goed. omdat het vervelend was dat de handdoek niet bezorgd was, gaf mevrouw mij de indruk hier wel mee bezig te zijn om te zorgen dat ik hem optijd binnen zou hebben. en dat is gelukt, complimenten!

Correcte, snelle afhandeling

zie boven

Snelle verzending, snelle reactie en goede informatie tijdens het chatten met een medewerker. Bij de aanschaf zat ook een was aanwijzing om zo lang mogelijk plezier van de hamamdoek te hebben.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitgebreid assortiment, uitstekende gekwalificeerde medewerker aan de chat, snelle en degelijke verzending. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Petra

Prima communicatie, zowel over het product (waarschuwingsmail dat de foto niet helemaal klopte met het bestelde product, als bij 'nazorg' (in verband met spammail mbt de bezorging). Uitstekende...

Zeer goede klantenservice!

Kleine hamamdoeken

Beschrijf hier uw ervaring

Veel keuze en snelle levering!??

Barbara Trouwborst-Weber

Promte levering na betaling, vriendelijk contact

Positief. Aardig personeel. Eén artikel heb ik geretourneerd en daarbij werd ik vriendelijk en netjes geholpen (via telefoon contact gehad).

Beschrijf hier uw ervaring

snelle levering van het product.

Snelle levering, de dag nadat ik mijn bestelling plaatste werd de badjas al bezorgd.

+ Snelle levering

Prima hammamdoeken, snelle servic

Beschrijf hier uw ervaring

Goede wasinstructies erbij zodat de kleuren behouden blijven en om het optimale droogresultaat te krijgen.

M van Rijswijk

Ik heb voor een vriendin in een andere woonplaats een hamamdoek besteld en deze is volgens afspraak geleverd. Top.