C. Tabeling

Ondanks problemen de hamamdoek keurig op tijd gekregen. Ook een mooie site en reageren echt supersnel op vragen e.d.

InVo

Netjes een bericht dat één artikel niet voorradig was en of ik dat had gezien. Dat had ik gezien en dat was ook geen probleem.
Later een bericht dat de 'gewonnen' korting niet goed was...
Later een bericht dat de 'gewonnen' korting niet goed was berekend, maar dat ik bij volgende bestelling voor datum x alsnog de juiste korting zou ontvangen. Dat is rare gang van zaken. Het is niet zo dat ik wekelijks hamamdoeken bestel. Ook was niet duidelijk of ik inderdaad een nieuwe bestelling moest doen om de juiste korting te krijgen of dat de reeds gedane bestelling werd geannuleerd. Nu ging het niet om een wereldbedrag (ca. 90 eurocent), maar raar is het wel. Het bedrag is inmiddels terugbetaald.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle communicatie en snelle levering wanneer artikelen op voorraad zijn.

Voor het eerst iets besteld op een dinsdag.
Het is nu zondag en nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.

Beschrijf hier uw ervaring

Voor het eerst iets besteld op een dinsdag.
Het is nu zondag en nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.

Levert mooie hamam artikelen

Ja, snelle levering.

Gorde website,mooie producten, goede levering, lekker door de brievenbus, hoefde er niet voor thuis te blijven.

Beschrijf hier uw ervaring

De handdoek die ik bestelde viel tegen. Het materiaal en de kleuren waren anders dan de foto deed vermoeden

Mooie doek en snel geleverd. Prima!

Goede service en communicatie naar de klant

Goede kwaliteit producten
Duidelijke communicatie

Loes Halberstadt

Bijzonder vriendelijk. Ik heb de eigenares aan de telefoon gehad 2x. De service is goed, snel en vriendelijk.
Je bent hier als klant nog echt koning. De spullen werden zo snel mogelijk thuis bezorgd. Er zat enige vertraging in omdat er iets niet op voorraad was. Dat werd onmiddelijk voor mij besteld. Nogmaals heel goede service!

Keurige afhandeling

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling was te laat geleverd doch dit werd goed opgepakt en we zijn ook netjes op de hoogte gehouden, zelfs op zondag, top