Vlotte afhandeling

Mooie producten snelle levering. Enige onduidelijkheid over de verzendkosten voor mij. Geen gratis verzending aan huis ongeacht het te besteden bedrag.

Silke

Mooie website, duidelijk en informatief

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk, goede informatie over bestelproces en levering

Goede, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, wat gezegd wordt, wordt ook waargemaakt.

Karin Auceps

Mooie site
Prachtige producten!
snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie producten! Overzichtelijke duidelijke smaakvolle website.

Heel goed, snelle bezorging, goede producten.

Zie hierboven.

Ingrid

Heel goed

Super goede service!

Na vertraging en verwarring over levering van een product alsnog in goede orde ontvangen.

Betrokken aandacht van klantenservice

Vlotte levering, perfect product

Het bedrijf heeft een varierend assortiment, waar ze met zorg mee omgaan. De zorg komt ook terug in hun klantenservice. Ze zijn erg persoonlijk en willen dat de klant een product uitzoekt wat bij de... Het bedrijf heeft een varierend assortiment, waar ze met zorg mee omgaan. De zorg komt ook terug in hun klantenservice. Ze zijn erg persoonlijk en willen dat de klant een product uitzoekt wat bij de klant past. Eén en al fantastisch, ik kan niet anders zeggen! Ik raad het zeker aan en bestel voortaan hier.