Tabby

Redelijk maar kan beter:

Redelijk maar kan beter:

1. De badjas zou volgens de site in 1 a 2 dagen geleverd worden maar dit gebeurde niet. Erg vervelend want het was een verjaarskado voor mijn zus. Toen ik belde kreeg ik een aardige mevrouw aan de pijn die excuus maakte en aangaf dat het nog enkele dagen duurde. Ik kreeg vervolgens bericht en na 5 dagen ontving ik de badjas.
2. De badjas is mooi, maar er zitten geen lusjes aan voor de riem! Nu moet mijn moeder die er aan zetten. Dat verwacht je niet bij een jas in deze prijsklasse!

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank voor uw feedback. Enkele producten (ca. 3-5% van de producten uit ons assortiment) hebben wij niet (altijd) in directe voorraad liggen, zoals in uw geval de lichtblauwe badjas. Wij proberen... Dank voor uw feedback. Enkele producten (ca. 3-5% van de producten uit ons assortiment) hebben wij niet (altijd) in directe voorraad liggen, zoals in uw geval de lichtblauwe badjas. Wij proberen dit altijd duidelijk in het product aan te geven en nemen eigenlijk altijd na ontvangst van een bestelling met een dergelijk product contact op met de klant. Dat is in uw geval helaas misgegaan. Hiervoor heb ik mij ook oprecht verontschuldigd bij u. Ik vond het bijzonder vervelend dat ik het was vergeten, vooral ook omdat het hier een cadeau betrof. Dus weer een flinke reminder hier nog strikter in te zijn. Wij hopen met de kleine attentie die wij met uw bestelling meegestuurd hebben in ieder geval kenbaar gemaakt te hebben hoe vervelend ook wij het hebben gevonden. Dit model badjas heeft inderdaad geen lussen. Ik zal uw feedback zeker terugkoppelen naar de leverancier. Wellicht dat ze hier in de toekomst iets mee doen. Op basis van uw feedback zal ik binnenkort de productbeschrijving van de Ottomania hamam badjas aanpassen/verder uitbreiden. Nogmaals dank voor uw feedback!

Jolan Bontekoe

Snelle levering en goede kwaliteit doeken. Ruim assortiment.

Prima snelle levering

Prijs kwaliteit prima

Prettige website, ruim assortiment, goede prijs en snel verstuurd

Beschrijf hier uw ervaring

Omdat ik bij mijn bestelling heb gekozen voor een andere kleurvariant waar geen foto van beschikbaar was werd ik na mijn bestelling per e-mail benaderd met de vraag of ik me dat wel had... Omdat ik bij mijn bestelling heb gekozen voor een andere kleurvariant waar geen foto van beschikbaar was werd ik na mijn bestelling per e-mail benaderd met de vraag of ik me dat wel had gerealiseerd. Er werd ook nog een foto meegestuurd van de doek. Erg attent!

Snel geleverd, keurig verpakt, product voldoet aan verwachtingen inclusief wasvoorschrift eerste gebruik.

Beschrijf hier uw ervaring

Service goed,maar de kwaliteit vind ik matig.

Eefke

Snelle levering. Goed geregeld. Dikke 8,5

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn product hamamdoek XL en lekker licht. Ga nog wat bestellen voor mijn dochters.
Dikke 8,5

2 hamamdoeken besteld waarvan er 1 niet de kleur had die we dachten. We kregen echter goede en snelle service en konden de "verkeerde" doek retourneren en kregen een juiste kleur terug!

Beschrijf hier uw ervaring

Nette en snelle afhandeling van de bestelling.

Reactie Hamamdoeken.com:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Kunt u misschien aangeven wat wij in deze meer hadden moeten doen om 5 sterren te verdienen, naast gratis retourneren en omruilen? Wellicht dat we... Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Kunt u misschien aangeven wat wij in deze meer hadden moeten doen om 5 sterren te verdienen, naast gratis retourneren en omruilen? Wellicht dat we uw tip kunnen gebruiken om toekomstige klanten goed te kunnen bedienen. Uw hulp en mening wordt enorm door ons gewaardeerd. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra

Hamamdoek keurig geleverd

De groot

Goed product jammer dat er geen document bij gezonden is hoe de doeken te gebruiken op verschillende manieren en dat het om een bamboedoek gaat

Beschrijf hier uw ervaring

Na drie dagen besteld de doek ontvangen

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor de tip. Wij dachten te kunnen volstaan met het geven van deze informatie op de website, maar kennelijk wordt het gewaardeerd als dit ook met de bestelling meegezonden wordt. Wij zullen... Bedankt voor de tip. Wij dachten te kunnen volstaan met het geven van deze informatie op de website, maar kennelijk wordt het gewaardeerd als dit ook met de bestelling meegezonden wordt. Wij zullen dit verbeterpunt op korte termijn gaan uitvoeren. Nogmaals dank!